Gå til innhold

Lurulf og flyfly


annegunn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    57

  • mariaflyfly

    25

  • mrxx

    16

Mest aktive i denne tråden

Du skulle sett flyfly da hun vasket mine på søndag, og Lillemannen hennes kom og la hendene på ruta.

Ikke så mange pene formulereinger da, nei...

Hehe, kan jo forstå det ut fra den som har vasket, men generelt synes jeg det er koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sett vinduene til annegunn, så hadde du ikke lagt merke til manglende gardiner du heller!

Lav kveldssol, meeget skitne vinduer det ikke gikk an å se i gjennom og mange fingeravtrykk...

Men nå har jeg en mail å skrive...

Bare dere kvinner som påstår at vinduene er veldig møkkete. I virkeligheten er de såvidt støvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare dere kvinner som påstår at vinduene er veldig møkkete. I virkeligheten er de såvidt støvete.

He, he!

Etter det som er meg fortalt, så var det mannlig besøk hos annegunn som førte til at hun selv la merke til hvor skitne de var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å søren, det hadde jeg glemt....

Er du glad i pasta, eller skal vi ha fiskesuppe en gang til?

Så det funker å true med å trekke seg? Bra!

Jeg tror jeg går for fiskesuppa en gang til, såsant du takler lukta av den. Alternativt så har jeg lest mye pent om pizzaene dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he!

Etter det som er meg fortalt, så var det mannlig besøk hos annegunn som førte til at hun selv la merke til hvor skitne de var!

Førte til, ja. Men jeg sa det først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det funker å true med å trekke seg? Bra!

Jeg tror jeg går for fiskesuppa en gang til, såsant du takler lukta av den. Alternativt så har jeg lest mye pent om pizzaene dine...

*hvisker* pizzaen MIN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det funker å true med å trekke seg? Bra!

Jeg tror jeg går for fiskesuppa en gang til, såsant du takler lukta av den. Alternativt så har jeg lest mye pent om pizzaene dine...

Pizza? *noterer*

Til våren må da al som heter kvalme være historie forlengst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hvisker* pizzaen MIN!

Oups! Beklager!

Men klarer annegunn å lage pizzaen din like god som du gjør, eller er det best at du står for matlagingen, jeg vasker og annegunn nipper til mineralvann og skravler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oups! Beklager!

Men klarer annegunn å lage pizzaen din like god som du gjør, eller er det best at du står for matlagingen, jeg vasker og annegunn nipper til mineralvann og skravler?

annegunn er en jævel på pizzaen, har jeg hørt rykter om. Så vi overlater matlaginga glatt til henne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oups! Beklager!

Men klarer annegunn å lage pizzaen din like god som du gjør, eller er det best at du står for matlagingen, jeg vasker og annegunn nipper til mineralvann og skravler?

Vi har vår egen vri her i huset, så helt lik er den nok ikke. Men det var flyfly sin oppskrift som ble forsøkt først, ja.

Dessuten var det min ide å ha chorizo på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det jo forsent, siden flyfly har vasket dem?

Dessuten er ikke jeg en av dem som har satt meg på liste?

Nei, du har ikke satt deg på lista. Men vinduene kan jeg se på, møkkete eller ei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har ikke satt deg på lista. Men vinduene kan jeg se på, møkkete eller ei:-)

Du kan få lov under tvil, hvis du vasken kjøkkenvinduet og soveromsvinduene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...