Gå til innhold

*prikker mrxx på skulderen*


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    41

  • Mary Poppins

    18

  • flisa

    8

  • amber sun

    8

Mest aktive i denne tråden

Annonse

"Ja, for meg var det veldig alvorlig det han gjorde. Jeg følte meg ydmyket og forrådt"

Hvor langt har du tenkt å trekke dette?

Jeg har fortalt deg hvem jeg hadde prata med om dette, og at det ikke var en kjent doler. (her er folk som kun lurker)

Bildet jeg sendte var av en lokal fyllik, og vi ble enige om at du IKKE kunne ta dette seriøst.

Men da jeg skjønte at her ble veldig mye røre, sto jeg frem da du hennvendte deg til meg, og ba om unnskyld. To ganger tror jeg.

Og da du føler deg ydmyket og forådt, ber jeg om forladelse enda en gang.

Nå skriver ikke jeg mer om dette.

Du har mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leker best

Hehe, det jeg tenkte meg, husk riktig rekkefølge da.

Har da næringsvett.

Jeg syns du ligner på flere av dem, kanskje jeg kan finne på noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da næringsvett.

Jeg syns du ligner på flere av dem, kanskje jeg kan finne på noe med det.

Er det flere etterlyste der? Jeg er god i forkledning så det er ikke umulig jeg ligner flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leker best

Er det flere etterlyste der? jeg er god i forkledning så det er ikke umulig jeg ligner flere.

A pro pos det.

En dansk nettside laget et spill med ettersøkte for ulike forbrytelser, og jeg kunne med stor treffikkerhet gjette hvenm som hadde begått hvilken forbrytelse. Det samme kunne de fleste andre som prøvde. Har utseende noe med adferd å gjøre? Mye tyder faktisk på det. Snevert forsøk, men likvel merkelig.

Han derre massemorderen Bundy var ikke lett å plassere, han ser ut som svigermors drøm. Sikkert derfor han "lyktes" så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A pro pos det.

En dansk nettside laget et spill med ettersøkte for ulike forbrytelser, og jeg kunne med stor treffikkerhet gjette hvenm som hadde begått hvilken forbrytelse. Det samme kunne de fleste andre som prøvde. Har utseende noe med adferd å gjøre? Mye tyder faktisk på det. Snevert forsøk, men likvel merkelig.

Han derre massemorderen Bundy var ikke lett å plassere, han ser ut som svigermors drøm. Sikkert derfor han "lyktes" så godt.

Tror jeg er enig med deg. Tror at utseende kan si mye om hvordan er person er og hva han kan finne på. Men selvsagt finnes det unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså......solguden har ikke fått bilde av meg. Hun har kun fått ett par øyne...thats it.....Ikke mye å se heller.

En ting til....det er ikke gratis:-)......det gis ikke noe ved dørene her..

Her snur man ryggen til et par sekunder, og du rekker å ha deg med halve hønsegården. For ikke å si hele.

Godt jobba.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leker best

Tror jeg er enig med deg. Tror at utseende kan si mye om hvordan er person er og hva han kan finne på. Men selvsagt finnes det unntak.

Jeg, f eks, se helt uskyldig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leker best

Her snur man ryggen til et par sekunder, og du rekker å ha deg med halve hønsegården. For ikke å si hele.

Godt jobba.

Du må ike snu ryggen til mannfolk. Da finner de alltid på noe. Du kan bli gravid f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snur man ryggen til et par sekunder, og du rekker å ha deg med halve hønsegården. For ikke å si hele.

Godt jobba.

Hehe....nånå.....jeg er helt uskyldig.....*henda opp og ut til siden*

Men håpet på at du ikke skulle komme igjen så raskt.

Hvor har du vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...