Gå til innhold

Varme kald lasagne?


Gjest Lasagnebesøk

Anbefalte innlegg

Gjest Lasagnebesøk

Jeg har lasagne fra i går stående i kjøleskapet, fortsatt i formen. Får besøk senere i kveld, og tenkte å varme lasagnen da. Hvordan skal jeg varme den? I ovn? hvor varmt, hvor lenge? I mikro? blir det like godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns den er kjempegod når jeg varmer den i microen dagen derpå. I ovnen syns jeg ofte den kan bli litt "hard i kantene" hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasagne dagen derpå er ikke som nystekt lasagne og jeg ville ikke ha servert den til gjester.

Den er tørr og mangler den gode sausen litt dagen derpå å det merker man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den er kjempegod når jeg varmer den i microen dagen derpå. I ovnen syns jeg ofte den kan bli litt "hard i kantene" hvis du skjønner hva jeg mener.

Heisann:)

Enig med Aryane. Synes også den blir bedre i mikro`n dagen derpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med midia, ville ikke servert den til gjester.

Det går an å varme den i microen, men bare for å spise selv hvis en har lyst på.

Lag heller noe nytt til gjestene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasagnebesøk

Lasagne dagen derpå er ikke som nystekt lasagne og jeg ville ikke ha servert den til gjester.

Den er tørr og mangler den gode sausen litt dagen derpå å det merker man.

Det er bare en student kompis. Vi er ikke så nøye på sånt. Han vet det er rester fra i går, derfor han kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare en student kompis. Vi er ikke så nøye på sånt. Han vet det er rester fra i går, derfor han kommer:)

Du kan også ta på tallerken og varme i mikroen (2 min ca).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasagne dagen derpå er ikke som nystekt lasagne og jeg ville ikke ha servert den til gjester.

Den er tørr og mangler den gode sausen litt dagen derpå å det merker man.

Jeg syns alltid den er best dagen derpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henriette1365380130

Lasagne dagen derpå er ikke som nystekt lasagne og jeg ville ikke ha servert den til gjester.

Den er tørr og mangler den gode sausen litt dagen derpå å det merker man.

Jeg synes ofte lasagne er bedre dagen etter, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei sausen mangler jo helt da,den har tørket inn.

Sausen er ikke borte på min lasagne dagen etter, samme dag deriomt syns jeg ofte den er litt for "flytende", derfor er den alltid best dagen etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sausen er ikke borte på min lasagne dagen etter, samme dag deriomt syns jeg ofte den er litt for "flytende", derfor er den alltid best dagen etter

Det er jo når sausen er flytende at lasagnen er god.

Det er jo ingen saus når den har tørket inn!?

Finnes da bare flytende saus? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo når sausen er flytende at lasagnen er god.

Det er jo ingen saus når den har tørket inn!?

Finnes da bare flytende saus? :)

er ikke helt enig med deg, sausen er ikke god hvis den er helt tynn, jeg liker tykke sauser......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt enig med deg, sausen er ikke god hvis den er helt tynn, jeg liker tykke sauser......

Ja men på dag gammel lasagne er jo sausen borte..

Eller så kan man til nød kalle den supertykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henriette1365380130

Ja men på dag gammel lasagne er jo sausen borte..

Eller så kan man til nød kalle den supertykk.

Den er ikke helt borte, men det er jo uansett smak og behag. Jeg synes det blir for flytende når den er helt ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...