Gå til innhold

Varme kald lasagne?


Gjest Lasagnebesøk

Anbefalte innlegg

Noen ganger lager jeg en stor form med lasagne bare til meg selv. Da fryser jeg det ned i porsjonspakninger. Så varmer jeg det i mikroen og har middag på noen få minutt når jeg kommer trøtt hjem.

Du kan trygt servere det til studiekameraten, men helst ikk i et finere selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja men på dag gammel lasagne er jo sausen borte..

Eller så kan man til nød kalle den supertykk.

Hos meg er den ikke borte..... :o)

Kanskje jeg rett og slett må invitere deg på lasagne en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da må du vente en stund for jeg er på slanker'n, så her går det i kaninfor for tiden....

Au da det er ikke jeg noe glad i,men jeg har lært meg å spise litt av det nå det siste året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da det er ikke jeg noe glad i,men jeg har lært meg å spise litt av det nå det siste året :)

er ikke gladi i det jeg heller, så det blir mest frukt.

Går det bra med gutten din? Leste akkurat tråden din der du forteller at han er syk.

Håper han blir bedre snart, man føler seg så hjelpeløs når de er syke.

Klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er ikke gladi i det jeg heller, så det blir mest frukt.

Går det bra med gutten din? Leste akkurat tråden din der du forteller at han er syk.

Håper han blir bedre snart, man føler seg så hjelpeløs når de er syke.

Klem....

Uff ja han ble hjelpesløs nå ja,pussig hvor fort det gikk!

Fikk vondt i halsen på tur hjem fra cup,vel hjemme så kom feberen og smerte både her og der og svimmelhet.

Ble redd for legionella smitte,da han har vært i et dusjanlegg i et område der hvor flere anlegg nå er blitt testet og stengt pga legionella.

Skremmende dette,men det er nok bare vanlig febersyke (virus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja han ble hjelpesløs nå ja,pussig hvor fort det gikk!

Fikk vondt i halsen på tur hjem fra cup,vel hjemme så kom feberen og smerte både her og der og svimmelhet.

Ble redd for legionella smitte,da han har vært i et dusjanlegg i et område der hvor flere anlegg nå er blitt testet og stengt pga legionella.

Skremmende dette,men det er nok bare vanlig febersyke (virus)

Det er nok forhåpentligvis det ja, men vi mødre har det ofte med å tro det verste. Du får ta en tur til legen dersom han ikke er bedre i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...