Gå til innhold

Utesteder på 80-tallet


Gjest KariKruskakli

Anbefalte innlegg

Å, kommer på en til! *S* (Selv om din munn skulle være lukket! *s*)

Det bandet som Lage Fosheim spilte i før The Monroes!!

Husker ikke hva de het - et langt navn bestående av to or??? Anyone???

Hehe, i alle fall ikke dem, jeg husker heller ikke navnet på det bandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    62

  • morsan

    20

  • mil1365380270

    17

  • favn

    10

Mest aktive i denne tråden

Dette er et ja/nei-sprøsmål: Jeg vil si jeg fortjener 10 poeng, vil du si noen annet?

Om du fortjener 10 poeng? For hva? For at du mener du har nevnt det riktige bandet?...det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jo disse, men som sagt, jeg sier ikke navnet på bandet selv om det blir nevnt her.

Altså ikke det bandet jeg spilte i, men det bandet vi var store forbilder for.

Å, jeg trodde vi skulle gjette oss frem til et lettere glemt band fra 80-tallet, ikke det som kanskje fortsatt huskes!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jo disse, men som sagt, jeg sier ikke navnet på bandet selv om det blir nevnt her.

Altså ikke det bandet jeg spilte i, men det bandet vi var store forbilder for.

Altså, det du sier er at dere var et lokalkjent band / kjent i distriktet, og at dere var forbilder for et band som senere ble 'meget kjente'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, i alle fall ikke dem, jeg husker heller ikke navnet på det bandet.

Nå begynner du å komme i en slags kongelig dilemma her! :-) Det har jo blitt sagt at dersom de kongelige går ut og dementerer _noe_ av ryktene som går, får de strakt "pråblems" den dagen de IKKE dementeter noe! ;-)

*knegg*

Tyder det på at mil traff spiker'n tro? ;-) *erte erte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, jeg trodde vi skulle gjette oss frem til et lettere glemt band fra 80-tallet, ikke det som kanskje fortsatt huskes!! :-)

Hehe, nei da misforsto du litt, fordi jeg sa at jeg har spilt i band, og noen spurte om vi vart kjente, men jeg sa at vi ikke var det, men at det er en kjent gruppe som vi var store forbilder for den gangen. Da begynte noe å gjette på hvem denne gruppen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det du sier er at dere var et lokalkjent band / kjent i distriktet, og at dere var forbilder for et band som senere ble 'meget kjente'?

Helt korrekt favn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner du å komme i en slags kongelig dilemma her! :-) Det har jo blitt sagt at dersom de kongelige går ut og dementerer _noe_ av ryktene som går, får de strakt "pråblems" den dagen de IKKE dementeter noe! ;-)

*knegg*

Tyder det på at mil traff spiker'n tro? ;-) *erte erte*

Hehe, jeg har ikke sagt noe som kan tyde på noe som helst jeg. Jeg lurte bare på hva mil mente i innlegget sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Jegerhallen og Ridderhallen husker jeg, var der på 70-tallet og på 80 tallet, men det var ikke mange gangene jeg var der.

Jeg er ikke i fra Oslo, men jobbet der i en periode.

Var også på ett sted i Trondheim, men husker ikke lenger hva det stedet heter lenger. Det er sikkert nedlagt, lå i sentrum. Det tror jeg var i 79.

Ellers har jeg vært mye på Hitra og festet.....ikke bare festet da men...

Utover det har jeg spilt på fest på uttallige steder på østlandet i slutten av 70-tallet:-)

Nå kom jeg på hva det het stedet jeg var på. Bajazzo eller noe i den dur.

Du er nok litt eldre enn meg. På slutten av 70-tallet, hadde jeg ikke begynt å feste,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kommer på en til! *S* (Selv om din munn skulle være lukket! *s*)

Det bandet som Lage Fosheim spilte i før The Monroes!!

Husker ikke hva de het - et langt navn bestående av to or??? Anyone???

Var ikke det det første bandet som vant NM i rock?

Brodway News?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på hva det het stedet jeg var på. Bajazzo eller noe i den dur.

Du er nok litt eldre enn meg. På slutten av 70-tallet, hadde jeg ikke begynt å feste,)

Det stedet husker jeg ikke....hmm..eller kanskje?..noe var kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

Du var vel på Hawk og Downtown i Trondheim også?

Downtown mener jeg å ha hørt om. Det var ikke det diskoteket som lå i det hotellet ved elva? I så fall var jeg der noen ganger.

Husker ikke hva det heter nå, men det er et kjent hotell ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei da misforsto du litt, fordi jeg sa at jeg har spilt i band, og noen spurte om vi vart kjente, men jeg sa at vi ikke var det, men at det er en kjent gruppe som vi var store forbilder for den gangen. Da begynte noe å gjette på hvem denne gruppen er.

*he he*

Men mye morsommere og mer marginalt å se om noen klarre å gjette navnet på DITT band, da! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he*

Men mye morsommere og mer marginalt å se om noen klarre å gjette navnet på DITT band, da! ;-)

En ting er sikkert, akkurat det klarer de ikke, men det kjente bandet er ikke så vanskelig å gjette riktig på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Hehe, nei da misforsto du litt, fordi jeg sa at jeg har spilt i band, og noen spurte om vi vart kjente, men jeg sa at vi ikke var det, men at det er en kjent gruppe som vi var store forbilder for den gangen. Da begynte noe å gjette på hvem denne gruppen er.

Kåre and the hitmaker`s?

Var det ikke noe som det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walhall på Bardøla (Geilo) + bygdefestene, spesielt på Ål :o). Noen av Hellbilleys gutta spilte da i et band som hette Shag :o).

Det er veldig morro å mimre ja KariKruskakli :o).

Bardøla har jeg også vært på fest på 80-tallet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...