Gå til innhold

noe jeg bare må skrive


earthquake

Anbefalte innlegg

Kanskje du kan ringe og bestille time allikevel, selv om det er lang ventetid?

Si at det er viktig, men at du gruer deg litt (helt normalt når man skal til lege, vet du :) uansett hvorfor). At du kan komme til å ringe for å avbestille, men da er det viktig at de ikke lar deg få gjøre det.

Pinlig? Gi blaffen i det.. Jeg kunne godt gjort noe slikt.

Når du skal dit kan du ta med en print av det du har skrevet her.

I mellomtiden kan du bruke dol, eller også andre støttesider/-grupper, hvis du vil det.

Forslag fra meg.

dol????

vet ikke hva det er, men kjenner jeg får helt avsmak av tanken på å bestille noe lege time.

Det at jeg skal si at jeg kommer til å ringe for å avbestille er flaut, og ekkelt.

Det er noe med yrket jeg har som gjør at det blir vanskelig å gjøre noe slikt.

Føler det blir så kunstig, og rart å ringe inn for noe slikt, jeg føler ikke at noe er galt i det hele tatt akkurat nå.

Og jeg kommer ikke til å føle at jeg har behov for hjelp når jeg er der heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • earthquake

    21

  • Jeg er en annen

    1

  • sbw

    1

Gjest til deg

dol????

vet ikke hva det er, men kjenner jeg får helt avsmak av tanken på å bestille noe lege time.

Det at jeg skal si at jeg kommer til å ringe for å avbestille er flaut, og ekkelt.

Det er noe med yrket jeg har som gjør at det blir vanskelig å gjøre noe slikt.

Føler det blir så kunstig, og rart å ringe inn for noe slikt, jeg føler ikke at noe er galt i det hele tatt akkurat nå.

Og jeg kommer ikke til å føle at jeg har behov for hjelp når jeg er der heller..

Jeg vet hvordan det er.

Kan du klare å presse deg selv til å gjøre det i morgen tidlig?

Du vet sikkert at du får vondt ved tanken på å bestille fordi du skjønner at en legetime _kan_ være synonymt med at du da vil prate om det vonde.

dol = en forkortelse for denne websiden: DoktorOnLine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest til deg

dol????

vet ikke hva det er, men kjenner jeg får helt avsmak av tanken på å bestille noe lege time.

Det at jeg skal si at jeg kommer til å ringe for å avbestille er flaut, og ekkelt.

Det er noe med yrket jeg har som gjør at det blir vanskelig å gjøre noe slikt.

Føler det blir så kunstig, og rart å ringe inn for noe slikt, jeg føler ikke at noe er galt i det hele tatt akkurat nå.

Og jeg kommer ikke til å føle at jeg har behov for hjelp når jeg er der heller..

Jeg glemte å si en ting: at du ikke nå og når du sitter hos legen føler at det ikke er nødvendig, kan skyldes at du rett og slett har det ok da (men at smerten din selvfølgelig er der inne allikevel) eller at det er en del av forsvarsmekanismen din, eller en kombinasjon av begge deler sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest til deg

dol????

vet ikke hva det er, men kjenner jeg får helt avsmak av tanken på å bestille noe lege time.

Det at jeg skal si at jeg kommer til å ringe for å avbestille er flaut, og ekkelt.

Det er noe med yrket jeg har som gjør at det blir vanskelig å gjøre noe slikt.

Føler det blir så kunstig, og rart å ringe inn for noe slikt, jeg føler ikke at noe er galt i det hele tatt akkurat nå.

Og jeg kommer ikke til å føle at jeg har behov for hjelp når jeg er der heller..

Jeg glemte å si en ting: at du ikke nå og når du sitter hos legen føler at det ikke er nødvendig, kan skyldes at du rett og slett har det ok da (men at smerten din selvfølgelig er der inne allikevel) eller at det er en del av forsvarsmekanismen din, eller en kombinasjon av begge deler sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er.

Kan du klare å presse deg selv til å gjøre det i morgen tidlig?

Du vet sikkert at du får vondt ved tanken på å bestille fordi du skjønner at en legetime _kan_ være synonymt med at du da vil prate om det vonde.

dol = en forkortelse for denne websiden: DoktorOnLine

Vet ikke om jeg klarer det.

Men kan jo kanskje skrive her, men er litt redd for at noen jeg kjenner skal se dette og så finne ut at det er meg... men har jo egentlig skrevet så mye at det skader vel ikke å skrive mer.

tusen takk for at du har pratemed meg her inne iallefall. veldig snillt av deg å ta deg tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å si en ting: at du ikke nå og når du sitter hos legen føler at det ikke er nødvendig, kan skyldes at du rett og slett har det ok da (men at smerten din selvfølgelig er der inne allikevel) eller at det er en del av forsvarsmekanismen din, eller en kombinasjon av begge deler sikkert

vet ikke jeg, men det har iallefall vert slik de andre gangene jeg har "prøvd" meg på å bestille lege timeså har jeg ikke hatt det bra, men så når dagen er kommet (og da har jeg lagt våken hele natten fordi jeg har gruet meg, og prøvd å finne ut hva jeg skal si), så ser jeg på det som hendte da som noe som ikke angår meg, noe som ikke var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest til deg

Vet ikke om jeg klarer det.

Men kan jo kanskje skrive her, men er litt redd for at noen jeg kjenner skal se dette og så finne ut at det er meg... men har jo egentlig skrevet så mye at det skader vel ikke å skrive mer.

tusen takk for at du har pratemed meg her inne iallefall. veldig snillt av deg å ta deg tid til det.

Så lenge du bare skriver om opplevelsene og tankene dine og ikke om hvem du er, hvor du bor, hva du jobber med, ikke gir beskrivelse av hvordan eksen din ser ut ol, så er det vel ganske så trygt.

Selv takk for skrivingen, du. Er som sagt glad på dine vegne og tror du vil klare å jobbe med smerten.

Jeg kommer til å følge med her inne og se hvordan det går med deg (hvis du velger å fortsette å skrive her) og svare når jeg føler jeg kan.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du bare skriver om opplevelsene og tankene dine og ikke om hvem du er, hvor du bor, hva du jobber med, ikke gir beskrivelse av hvordan eksen din ser ut ol, så er det vel ganske så trygt.

Selv takk for skrivingen, du. Er som sagt glad på dine vegne og tror du vil klare å jobbe med smerten.

Jeg kommer til å følge med her inne og se hvordan det går med deg (hvis du velger å fortsette å skrive her) og svare når jeg føler jeg kan.

:)

ok takk for at du har svart så lenge som du har gjort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest til deg

vet ikke jeg, men det har iallefall vert slik de andre gangene jeg har "prøvd" meg på å bestille lege timeså har jeg ikke hatt det bra, men så når dagen er kommet (og da har jeg lagt våken hele natten fordi jeg har gruet meg, og prøvd å finne ut hva jeg skal si), så ser jeg på det som hendte da som noe som ikke angår meg, noe som ikke var meg.

Ja, jeg forstår så godt...

Det _er_ vanskelig å skulle prate om noe sånn første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...