Gå til innhold

Hjelp meg?!


earthquake

Anbefalte innlegg

Skal prøve å formulere meg tydeligere fremover :)

Kan du bestille time over nettet?

Du kan jo tenke på det jeg spurte om isted, hvis du vil:

"Når det kommer til det vanskelige, det du er usikker på (det som er mest vondt?), så blir det vanskeligere å tenke på det, finne ut hva som er riktig og galt/reelt-ikke reelt?"

er det det jeg tenker på jeg skal finne ut om er reelt eller ikke????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det det jeg tenker på jeg skal finne ut om er reelt eller ikke????

Prøv å tenke mer på hvorfor du føler skyld for å ha blitt utsatt for overgrep.

Prøv å tenke på om det kan være mulig å ha skyld for å bli voldtatt.

Mens du tenker på det, så prøv igjen å se det utenfra. Prøv f.eks å forestille deg at det er jeg som har vært i dine sko. Forestill deg at jeg har opplevd alt det du har, sammen med fyren, helt siden vi ble kjærester. Ville jeg vært den ansvarlige for det han sa og gjorde mot meg?

-

Her hvor jeg bor er det mulig å bestille legetime over nettet. Er det en mulighet hos deg?

(ps: skifter signatur nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å tenke mer på hvorfor du føler skyld for å ha blitt utsatt for overgrep.

Prøv å tenke på om det kan være mulig å ha skyld for å bli voldtatt.

Mens du tenker på det, så prøv igjen å se det utenfra. Prøv f.eks å forestille deg at det er jeg som har vært i dine sko. Forestill deg at jeg har opplevd alt det du har, sammen med fyren, helt siden vi ble kjærester. Ville jeg vært den ansvarlige for det han sa og gjorde mot meg?

-

Her hvor jeg bor er det mulig å bestille legetime over nettet. Er det en mulighet hos deg?

(ps: skifter signatur nå)

aner ikke om det er mulig å bestille noen time her... søkte litt på nettet men det kom bare opp privat praktiserende klinikker.

er egentlig helt grønn når det gjelder internett så det kan være at jeg bare søkte på feil måte...

Hmm... kanskje jeg og skal skifte nick her inne har skrevet så mye rart her inne nå!!! Er ikke altid jeg kommer på at andre kan lese det før etter at jeg har sendt ut det jeg har skrevet så..

Jeg kan prøve men får det ikke til.. tenker at det er deg og så tenker jeg stakkars deg!!!

Så går det litt tid.. og så tenker jeg på det som har skjedd og føler at alt er min feil... eller ikke alt kanskje..

det at det skjedde føler jeg iallefall føler jeg mya at jeg la opp til selv...

Før alt skjedde når vi var sammen så var jeg ikke akkurat den som var mest interessan på sex fronten.

Jeg har aldri følt meg komfortabel med sex, min egen kropp o.l

Hvor det stammer fra er jeg usikker på men slik var det.

Så det er kanskje ikke så rart at han trodde at jeg var "alle andre plasser".

Jeg vet ikke jeg..

men skal prøve det du sier om det hjelper, så er det kanskje bra.

Men slik det er nå så klarer jeg det ikke med så veldig mye suksess iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å tenke mer på hvorfor du føler skyld for å ha blitt utsatt for overgrep.

Prøv å tenke på om det kan være mulig å ha skyld for å bli voldtatt.

Mens du tenker på det, så prøv igjen å se det utenfra. Prøv f.eks å forestille deg at det er jeg som har vært i dine sko. Forestill deg at jeg har opplevd alt det du har, sammen med fyren, helt siden vi ble kjærester. Ville jeg vært den ansvarlige for det han sa og gjorde mot meg?

-

Her hvor jeg bor er det mulig å bestille legetime over nettet. Er det en mulighet hos deg?

(ps: skifter signatur nå)

hvorfor skifte signatur??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skifte signatur??

Fordi jeg noen ganger svarer på spørsmål og lignende på andre forum, og da passer det ikke alltid å signere med "til deg".

Svarer på det andre senere, når jeg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg noen ganger svarer på spørsmål og lignende på andre forum, og da passer det ikke alltid å signere med "til deg".

Svarer på det andre senere, når jeg får tid.

(1 1/2 del vodka

1 del lime juice

1 1/2 sp sukker

5 bringebær

4 deler club soda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(1 1/2 del vodka

1 del lime juice

1 1/2 sp sukker

5 bringebær

4 deler club soda)

:)))

Har faktisk bare laget denne:

3 cl Hvit Rom

½ lime

1 spk rørsukker

Et par ferske mynteblader

Utrolig god, anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)))

Har faktisk bare laget denne:

3 cl Hvit Rom

½ lime

1 spk rørsukker

Et par ferske mynteblader

Utrolig god, anbefales.

har ikke smakt den selv... tror jeg men har laget den mange ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke om det er mulig å bestille noen time her... søkte litt på nettet men det kom bare opp privat praktiserende klinikker.

er egentlig helt grønn når det gjelder internett så det kan være at jeg bare søkte på feil måte...

Hmm... kanskje jeg og skal skifte nick her inne har skrevet så mye rart her inne nå!!! Er ikke altid jeg kommer på at andre kan lese det før etter at jeg har sendt ut det jeg har skrevet så..

Jeg kan prøve men får det ikke til.. tenker at det er deg og så tenker jeg stakkars deg!!!

Så går det litt tid.. og så tenker jeg på det som har skjedd og føler at alt er min feil... eller ikke alt kanskje..

det at det skjedde føler jeg iallefall føler jeg mya at jeg la opp til selv...

Før alt skjedde når vi var sammen så var jeg ikke akkurat den som var mest interessan på sex fronten.

Jeg har aldri følt meg komfortabel med sex, min egen kropp o.l

Hvor det stammer fra er jeg usikker på men slik var det.

Så det er kanskje ikke så rart at han trodde at jeg var "alle andre plasser".

Jeg vet ikke jeg..

men skal prøve det du sier om det hjelper, så er det kanskje bra.

Men slik det er nå så klarer jeg det ikke med så veldig mye suksess iallefall..

Synes jeg kan ane en fremgang... Forøvrig må jeg si veldig reflektert omkring følelsene dine, og du uttrykker det på en veldig moden måte.

-

I forhold til skyldfølelsen din:

Du skriver: "det at det skjedde føler jeg iallefall føler jeg mya at jeg la opp til selv..."

...så mye at han skulle fortsette etter at du kasta opp, at han skulle dra deg inn i dusjen mens han sa det han sa til deg? + alt det som skjedde første året?

Du skriver:

"Før alt skjedde når vi var sammen så var jeg ikke akkurat den som var mest interessan på sex fronten. Jeg har aldri følt meg komfortabel med sex, min egen kropp o.l (...) Så det er kanskje ikke så rart at han trodde at jeg var "alle andre plasser"."

Har han lov til å behandle deg slik han gjorde fordi han kanskje trodde du var "alle andre plasser"? Kan det tenkes at han heller skulle være mer forståelsesfull/omsorgsfull/tålmodig ift ditt forhold til kropp og seksualitet?

(Håper dette ble forståelig. Hvis ikke, si ifra, så skal jeg uttrykke det klarere.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg kan ane en fremgang... Forøvrig må jeg si veldig reflektert omkring følelsene dine, og du uttrykker det på en veldig moden måte.

-

I forhold til skyldfølelsen din:

Du skriver: "det at det skjedde føler jeg iallefall føler jeg mya at jeg la opp til selv..."

...så mye at han skulle fortsette etter at du kasta opp, at han skulle dra deg inn i dusjen mens han sa det han sa til deg? + alt det som skjedde første året?

Du skriver:

"Før alt skjedde når vi var sammen så var jeg ikke akkurat den som var mest interessan på sex fronten. Jeg har aldri følt meg komfortabel med sex, min egen kropp o.l (...) Så det er kanskje ikke så rart at han trodde at jeg var "alle andre plasser"."

Har han lov til å behandle deg slik han gjorde fordi han kanskje trodde du var "alle andre plasser"? Kan det tenkes at han heller skulle være mer forståelsesfull/omsorgsfull/tålmodig ift ditt forhold til kropp og seksualitet?

(Håper dette ble forståelig. Hvis ikke, si ifra, så skal jeg uttrykke det klarere.)

Jeg forstår hva du mener på en måte..

Kanskje han ikke skulle gjort det, men det ble jo utført i affekt av noe annet, nemlig meg.

Sannheten er at jeg faktisk fryktet allerede da at han skulle gjøre noe mot meg.

Og på det tidspunktet hadde han jo ikke gjort meg noe, da jeg så på ham altså.

Men jeg så sikkert redd ut. Og det er jo forhånds dømmende.

Jeg så på ham og var redd for at han skulle voldta meg, og det så han og ble sint.

derfor er det min feil at han "voldtok" meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du mener på en måte..

Kanskje han ikke skulle gjort det, men det ble jo utført i affekt av noe annet, nemlig meg.

Sannheten er at jeg faktisk fryktet allerede da at han skulle gjøre noe mot meg.

Og på det tidspunktet hadde han jo ikke gjort meg noe, da jeg så på ham altså.

Men jeg så sikkert redd ut. Og det er jo forhånds dømmende.

Jeg så på ham og var redd for at han skulle voldta meg, og det så han og ble sint.

derfor er det min feil at han "voldtok" meg.

Var fyren psykotisk? Hadde han ikke kontakt med virkeligheten og så at du hadde vondt? Var han ikke i kontakt med virkeligheten/så han deg ikke, smerten din - en eneste gang i løpet av natten?

Så han ikke at du kastet opp?

Han dro deg inn i dusjen. Alt han sa til deg. Alt som skjedde.

Alt uløst pga blikket ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fyren psykotisk? Hadde han ikke kontakt med virkeligheten og så at du hadde vondt? Var han ikke i kontakt med virkeligheten/så han deg ikke, smerten din - en eneste gang i løpet av natten?

Så han ikke at du kastet opp?

Han dro deg inn i dusjen. Alt han sa til deg. Alt som skjedde.

Alt uløst pga blikket ditt?

Nei egentlig ikke han ble bare sint, jeg tror han så at jeg hadde det vondt. Vet ikke helt, han ble jo sint fordi jeg ikke så ut til å like det og... Nei jeg vet ikke jeg.

Husker ikke

han har jo "latet" som at alt var bra etterpå, at ikke noe hadde skjedd... eller mer at det ikke var noe galt som hadde skjedd??

Var han psykotisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei egentlig ikke han ble bare sint, jeg tror han så at jeg hadde det vondt. Vet ikke helt, han ble jo sint fordi jeg ikke så ut til å like det og... Nei jeg vet ikke jeg.

Husker ikke

han har jo "latet" som at alt var bra etterpå, at ikke noe hadde skjedd... eller mer at det ikke var noe galt som hadde skjedd??

Var han psykotisk?

Jeg kan ikke gi noen diagnose over nettet. For det første fordi jeg ikke er kvalifisert for det (er ikke lege/psykiater), for det andre fordi jeg ikke har observert ham.

Men, jeg tror ikke han var psykotisk. Du har ikke beskrevet noe som viser at han ikke har kontakt med virkeligheten, men du har jo heller ikke skrevet absolutt alt da. Allikevel tror jeg at de ev. psykotiske tegnene hos ham, ville vært så spesielle at du hadde nevnt dem. Videre tenker jeg at han ikke er det, fordi han tidligere har gjort deg vondt. Men som sagt, jeg kan ikke uttale meg bastant om ham.

Hvis vi går ut fra at han ikke var psykotisk, og at du ikke kan stå til ansvar for at han har voldtatt deg?

Hvorfor tror du han kan ha gjort det?

Vet du noe om hvorfor veldig mange voldtekter begås og hvem de begås av?

-

Kom du i kontakt med støttegruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke gi noen diagnose over nettet. For det første fordi jeg ikke er kvalifisert for det (er ikke lege/psykiater), for det andre fordi jeg ikke har observert ham.

Men, jeg tror ikke han var psykotisk. Du har ikke beskrevet noe som viser at han ikke har kontakt med virkeligheten, men du har jo heller ikke skrevet absolutt alt da. Allikevel tror jeg at de ev. psykotiske tegnene hos ham, ville vært så spesielle at du hadde nevnt dem. Videre tenker jeg at han ikke er det, fordi han tidligere har gjort deg vondt. Men som sagt, jeg kan ikke uttale meg bastant om ham.

Hvis vi går ut fra at han ikke var psykotisk, og at du ikke kan stå til ansvar for at han har voldtatt deg?

Hvorfor tror du han kan ha gjort det?

Vet du noe om hvorfor veldig mange voldtekter begås og hvem de begås av?

-

Kom du i kontakt med støttegruppen?

Hei kom i kontakt med den ja men vet ikke helt, det står at de jobber med kvinner og menn som har blitt misbrukt som barn...

Jeg vet ikke hvorfor han gjorde det visst det ikke var jeg som startet det.

Han ville vell kanskje se at jeg hadde det vondt?

Eller kanskje straffe meg?

Vet ikke helt, klarer ikke helt å sette meg inn i hva som gjør at folk voldtar mennesker som ikke har provusert det fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kom i kontakt med den ja men vet ikke helt, det står at de jobber med kvinner og menn som har blitt misbrukt som barn...

Jeg vet ikke hvorfor han gjorde det visst det ikke var jeg som startet det.

Han ville vell kanskje se at jeg hadde det vondt?

Eller kanskje straffe meg?

Vet ikke helt, klarer ikke helt å sette meg inn i hva som gjør at folk voldtar mennesker som ikke har provusert det fram.

Ser at du har svart på det jeg spurte om. Hvis jeg spør om det samme i dag, hva svarer du da?

http://www.internettkatalogen.no/sokeorddetaljer/voldtekt (legg merke til at du kan bla til neste side)

http://www.dixi.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Earthquake

Ser at du har svart på det jeg spurte om. Hvis jeg spør om det samme i dag, hva svarer du da?

http://www.internettkatalogen.no/sokeorddetaljer/voldtekt (legg merke til at du kan bla til neste side)

http://www.dixi.no

Tror han ville straffe meg, og se at jeg fikk vondt fordi jeg hadde gjort han vondt.

Vise at han var sterkere en meg kanskje, og at jeg ikke hadde noe å stille opp med i forhold til ham.

Tror ikke jeg kan skrive mer, er så redd for at det jeg skriver her havner i feil hender.

At noen finner ut at det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han ville straffe meg, og se at jeg fikk vondt fordi jeg hadde gjort han vondt.

Vise at han var sterkere en meg kanskje, og at jeg ikke hadde noe å stille opp med i forhold til ham.

Tror ikke jeg kan skrive mer, er så redd for at det jeg skriver her havner i feil hender.

At noen finner ut at det er meg.

Du kan skrive til meg pr mail, om du vil.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...