Gå til innhold

Øyegalleriet


Prozak

Anbefalte innlegg

Det var vært noen tilfeller i det siste hvor folk har sendt inn

falske øyebilder til øyegalleriet. Noen bilder, evt. nick, ser jeg at ikke stemmer med en gang. Men andre ganger er det umulig for meg å vite

at det ikke kommer fra riktig person.

En idé kan være å legge en melding til meg på Meldinger når du sender

inn et bilde av deg selv. På den måten blir det vanskelig for gjøker

og sopper å "fake" andres uskyldsblå.

Si i fra hvis dere ser dette, så sletter jeg det. Så lenge det ikke

tar helt av, og noen idioter begynner å spamme meg med bilder jeg ikke

klarer å filtrere ut, så går det greit.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 200
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    48

  • amber sun

    41

  • IngenLurerDenneGutten

    18

  • Tootsieroll1365380854

    15

Gjest DeterDetdetEr

Det har jeg sett for lenge siden ..... jeg tror IKKE det er Musikeren sine øyne jeg ser, føler vel heller at det er Bjarne Brøndo som ser på meg ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det har jeg sett for lenge siden ..... jeg tror IKKE det er Musikeren sine øyne jeg ser, føler vel heller at det er Bjarne Brøndo som ser på meg ......

Det er Musikeren.

Jeg har møtt ham flere ganger og kjenner enkelt igjen øynene hans. Musikeren er faktisk den eneste doleren jeg har møtt tilfeldig og kjent igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg sett for lenge siden ..... jeg tror IKKE det er Musikeren sine øyne jeg ser, føler vel heller at det er Bjarne Brøndo som ser på meg ......

Du klassifiserer altså ikke Bjarne Brøndbo som en musiker?

Heh heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal dine nydelige øyne fjernes?

;)

Fordi jeg ikke vil bli gjenkjent.

Og du har jo øynene mine du da, -

For your eyes only, vet du, hehe *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Fordi jeg ikke vil bli gjenkjent.

Og du har jo øynene mine du da, -

For your eyes only, vet du, hehe *s*

My name is Bond, ...James Bond.....

Yeah, jeg kan nyte dine vakre øyne likevel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;)

Fordi jeg ikke vil bli gjenkjent.

Og du har jo øynene mine du da, -

For your eyes only, vet du, hehe *s*

Men forresten har ikke du bilde av deg i galleriet ellers da? Der hele ansiktsbilde er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forresten har ikke du bilde av deg i galleriet ellers da? Der hele ansiktsbilde er?

Joda, men der har bare de som er i galleriet tilgang. Øyegalleriet kan hele Norge se om de er innom dol...det er mer risikabelt.

Stemmer at jeg har hele ansiktet på dol-galleriet ja, men for å se det må en ha bilde der selv, og ha passord for å komme inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My name is Bond, ...James Bond.....

Yeah, jeg kan nyte dine vakre øyne likevel:-)

Og ikke minst kan jeg nyte dine øyne også ;)

Så du er fornøyd med å bli valgt til James Bond, og med lurulf og meg som Bond-piker altså. Det er bra - vi er storfornøyde med den ordningen vi. *s*

*blafre med vippene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men der har bare de som er i galleriet tilgang. Øyegalleriet kan hele Norge se om de er innom dol...det er mer risikabelt.

Stemmer at jeg har hele ansiktet på dol-galleriet ja, men for å se det må en ha bilde der selv, og ha passord for å komme inn.

Det har jeg skjønt, men hvor stor er sjangsen for at noen kjenner deg igjen på øynene? Den er kanskje der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst kan jeg nyte dine øyne også ;)

Så du er fornøyd med å bli valgt til James Bond, og med lurulf og meg som Bond-piker altså. Det er bra - vi er storfornøyde med den ordningen vi. *s*

*blafre med vippene*

Jeg er svært fornøyd med Bond tittelen ja og selvsagt for valget av Bondpiker......*gleder meg stort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forresten har ikke du bilde av deg i galleriet ellers da? Der hele ansiktsbilde er?

Hva er adressen til dette øyegalleriet?

Må man skjære ut øynene for å legge seg inn der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg skjønt, men hvor stor er sjangsen for at noen kjenner deg igjen på øynene? Den er kanskje der?

Jeg fikk høre om et par her fra dol som var blitt gjenkjent pga øynene på Øyegalleriet, ser du.

Og da fikk jeg litt noia, og tenkte det var best å fjerne dem.

:)

Men - som jeg sa, du har jo øynene mine du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...