Gå til innhold

Øyegalleriet


Prozak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 200
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    48

  • amber sun

    41

  • IngenLurerDenneGutten

    18

  • Tootsieroll1365380854

    15

IngenLurerDenneGutten

Joda, men der har bare de som er i galleriet tilgang. Øyegalleriet kan hele Norge se om de er innom dol...det er mer risikabelt.

Stemmer at jeg har hele ansiktet på dol-galleriet ja, men for å se det må en ha bilde der selv, og ha passord for å komme inn.

Jeg føler meg trygg. Prozak har forsikra meg om at man ikke blir gjennkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre om et par her fra dol som var blitt gjenkjent pga øynene på Øyegalleriet, ser du.

Og da fikk jeg litt noia, og tenkte det var best å fjerne dem.

:)

Men - som jeg sa, du har jo øynene mine du :)

Skjønner at det ikke er så morsomt å bli gjenkjent.

Jeg kan nyte dine vakre øyne i fred:-)

Nå starter jeg opp mc'en og stikker og trener:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vil jeg heller sende inn bilde av hodeløs kropp. Det er veldig lett å kjenne igjen folk på øyenpartiet hvis man vet hvem de er.

Send inn bilde av deg du uten hode, gjerne naken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Fordi jeg ikke vil bli gjenkjent.

Og du har jo øynene mine du da, -

For your eyes only, vet du, hehe *s*

Kremt.

Husk at jeg også har øynene dine. De er så vakre, så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svært fornøyd med Bond tittelen ja og selvsagt for valget av Bondpiker......*gleder meg stort*

Hyggelig at du er fornøyd med oss!

Vi er veldig fornøyd med deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt.

Husk at jeg også har øynene dine. De er så vakre, så :)

Men du er jo en av Bond-pikene til mrxx, så da er det jo greit.

:)

Ikke glem at jeg har øynene dine også- hvorfor ville forresten ikke du med på øyegalleriet? Samme grunn som jeg her nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svært fornøyd med Bond tittelen ja og selvsagt for valget av Bondpiker......*gleder meg stort*

Vi er svært så fornøyde, både lurulf og jeg. ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jo en av Bond-pikene til mrxx, så da er det jo greit.

:)

Ikke glem at jeg har øynene dine også- hvorfor ville forresten ikke du med på øyegalleriet? Samme grunn som jeg her nå?

Jeg var vel den første som trakk meg, mens det fortsatt var flisa som hadde galleriet.

Det ble så mange sammenligninger og avstemninger over øynene. Så jeg foreslo at bare de som hadde "lagt seg ut for hogg" skulle kunne komentere. Altså at de ble lagt på en ny adresse som bare de med øyne inne kjente til.

Det ville ikke flisa, så da trakk jeg meg.

Det var heller ikke så gjenomtenkt da jeg la øynene mine inn, jeg gjorde det fordi flisa lagde dolgalleriet da jeg sa at jeg var for sjenert for dolgalleriet.

Jeg trodde at doløyegalleriet bare skulle vare en dag eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IngenLurerDenneGutten

Jeg var vel den første som trakk meg, mens det fortsatt var flisa som hadde galleriet.

Det ble så mange sammenligninger og avstemninger over øynene. Så jeg foreslo at bare de som hadde "lagt seg ut for hogg" skulle kunne komentere. Altså at de ble lagt på en ny adresse som bare de med øyne inne kjente til.

Det ville ikke flisa, så da trakk jeg meg.

Det var heller ikke så gjenomtenkt da jeg la øynene mine inn, jeg gjorde det fordi flisa lagde dolgalleriet da jeg sa at jeg var for sjenert for dolgalleriet.

Jeg trodde at doløyegalleriet bare skulle vare en dag eller to.

Hva var galt med gluggene dine da? Syns de klarte seg bra jeg:)

Hvor ble det foresten av bildet du skulle sende?:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel den første som trakk meg, mens det fortsatt var flisa som hadde galleriet.

Det ble så mange sammenligninger og avstemninger over øynene. Så jeg foreslo at bare de som hadde "lagt seg ut for hogg" skulle kunne komentere. Altså at de ble lagt på en ny adresse som bare de med øyne inne kjente til.

Det ville ikke flisa, så da trakk jeg meg.

Det var heller ikke så gjenomtenkt da jeg la øynene mine inn, jeg gjorde det fordi flisa lagde dolgalleriet da jeg sa at jeg var for sjenert for dolgalleriet.

Jeg trodde at doløyegalleriet bare skulle vare en dag eller to.

Ok, skjønner. :)

Vel, så lenge mrxx har øynene våre, så trenger ikke noen andre ha dem. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var galt med gluggene dine da? Syns de klarte seg bra jeg:)

Hvor ble det foresten av bildet du skulle sende?:-/

"Hva var galt med gluggene dine da? Syns de klarte seg bra jeg:)"

Takk skal du ha :)

Datteren til togli trodde at øynene mine tilhørte togli, så de er nok ikke helt unike...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner. :)

Vel, så lenge mrxx har øynene våre, så trenger ikke noen andre ha dem. *s*

Det er vel bare vi og MP som har øynene hans også :)

Siden MP ikke bondpike, så trenger vi vel strengt tatt ikke å regne med henne heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare vi og MP som har øynene hans også :)

Siden MP ikke bondpike, så trenger vi vel strengt tatt ikke å regne med henne heller?

Det er det. :)

Stemmer - vi er øvrigheta, og det er vi som er Bondpikene. Det er det som teller, hehe. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Det er vel bare vi og MP som har øynene hans også :)

Siden MP ikke bondpike, så trenger vi vel strengt tatt ikke å regne med henne heller?

Trodde hun var bond(e)-datter jeg, teller ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare vi og MP som har øynene hans også :)

Siden MP ikke bondpike, så trenger vi vel strengt tatt ikke å regne med henne heller?

Hvorfor er ikke jeg også bondpike?

Dere er her for mye, eller så er jeg her for lite;) uansett får jeg ikke med meg alt som skjer..

bondpike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...