Gå til innhold

Buk plastikk operasjon


mayk

Anbefalte innlegg

Okay.. Hvor er du har sånn rødt da?? Da jeg hadde bryst reduksjon for 4 år siden, fikk jeg skikkelig bet, under ene puppen, og det var også sånn rødt med hvit/gul guff i. Å det var ikke godt..og der er stygt ennå!!!

Jeg har på sånn jelonett på navelen ennå jeg da.. Har du sår/skorpe der ennå?? Spørr om mye rart jeg nå:-) he..he...

Okay.. Hvor er du har sånn rødt da?? Da jeg hadde bryst reduksjon for 4 år siden, fikk jeg skikkelig bet, under ene puppen, og det var også sånn rødt med hvit/gul guff i. Å det var ikke godt..og der er stygt ennå!!!

Jeg har på sånn jelonett på navelen ennå jeg da.. Har du sår/skorpe der ennå?? Spørr om mye rart jeg nå:-) he..he...

- mayk

Spør i vei, det gjør jo jeg. :P

Jeg har ikek skorpe på navelen. Men på arret nede, har jeg det.

Det røde med hvit prikk inni, er mitt forran. Liksom rett ned fra navelen. Hvor er ditt?

Jeg kjenner ikke noe når jeg renser der. Men jeg har jo ikke fått igjen følelsen overalt enda. Har du?

Er du hoven enda?

Hvordan var det å ligge uten bodyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mayk

    33

  • fant

    32

  • pepsi6

    2

Mest aktive i denne tråden

Okay.. Hvor er du har sånn rødt da?? Da jeg hadde bryst reduksjon for 4 år siden, fikk jeg skikkelig bet, under ene puppen, og det var også sånn rødt med hvit/gul guff i. Å det var ikke godt..og der er stygt ennå!!!

Jeg har på sånn jelonett på navelen ennå jeg da.. Har du sår/skorpe der ennå?? Spørr om mye rart jeg nå:-) he..he...

- mayk

Spør i vei, det gjør jo jeg. :P

Jeg har ikek skorpe på navelen. Men på arret nede, har jeg det.

Det røde med hvit prikk inni, er mitt forran. Liksom rett ned fra navelen. Hvor er ditt?

Jeg kjenner ikke noe når jeg renser der. Men jeg har jo ikke fått igjen følelsen overalt enda. Har du?

Er du hoven enda?

Hvordan var det å ligge uten bodyen?

Jeg har litt skorpe i navelen, men ikke noe på arret nede.

Har lurt litt på den navelen ja..... men da skal jeg begynne med bare teip jeg også!!! Skal til legen min på tirsdag og høre hva han sier om den "bulen" som jeg har ved mage musklene der!!

Det var ille rart, men også kjempe godt å sove uten body!!!

Har også den røde greia rett nedfor navelen og litt bort på siden..ikke mye men litt!!

Er fortsatt ganske hoven.. er du??

Har ikke noe følelse fra navelen og ned liksom, men de sier det blir bedre når en begynner å massere!! Snart på tide det nå!!

Jeg sliter litt i forhold til barna mine da...minste mann har bare 3 dager i barnehage, og skjønner ikke helt at mamma ikke kan bære å sånn... Men føler meg i kjempe fin form nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt skorpe i navelen, men ikke noe på arret nede.

Har lurt litt på den navelen ja..... men da skal jeg begynne med bare teip jeg også!!! Skal til legen min på tirsdag og høre hva han sier om den "bulen" som jeg har ved mage musklene der!!

Det var ille rart, men også kjempe godt å sove uten body!!!

Har også den røde greia rett nedfor navelen og litt bort på siden..ikke mye men litt!!

Er fortsatt ganske hoven.. er du??

Har ikke noe følelse fra navelen og ned liksom, men de sier det blir bedre når en begynner å massere!! Snart på tide det nå!!

Jeg sliter litt i forhold til barna mine da...minste mann har bare 3 dager i barnehage, og skjønner ikke helt at mamma ikke kan bære å sånn... Men føler meg i kjempe fin form nå!!!

Håpe det er noe som forsvinner av seg selv, den bulen.

Min og er bitteliten. Ca som en liten ert bare.

Ja, jeg er hoven enda, og har heller ikek noe særlig følelse ra navelen og ned. Er nummen liksom. Til tider sittrer det.

Gruer til å massere jeg. Legen rensa det røde feltet i dag, og det var kjempe ekkelt. :P

Uff, ikke lett med små i huset nå nei.

Vær forsiktig iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe det er noe som forsvinner av seg selv, den bulen.

Min og er bitteliten. Ca som en liten ert bare.

Ja, jeg er hoven enda, og har heller ikek noe særlig følelse ra navelen og ned. Er nummen liksom. Til tider sittrer det.

Gruer til å massere jeg. Legen rensa det røde feltet i dag, og det var kjempe ekkelt. :P

Uff, ikke lett med små i huset nå nei.

Vær forsiktig iallefall...

Hei.

Hvordan går det med det røde området ditt, med hvit prikk i?

Jeg har nok fått betennelse. Skulle rense det i går, og da så jeg det var blit større, og det var kommet en ny hvit prikk.

Når jeg rensa, ble den priken borte, men det kom et hull istede. Og jeg fikk ut litt gulgrønnt fra det. Bittelite, men endog...:(

Skal til legen kl 10.20 da.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hvordan går det med det røde området ditt, med hvit prikk i?

Jeg har nok fått betennelse. Skulle rense det i går, og da så jeg det var blit større, og det var kommet en ny hvit prikk.

Når jeg rensa, ble den priken borte, men det kom et hull istede. Og jeg fikk ut litt gulgrønnt fra det. Bittelite, men endog...:(

Skal til legen kl 10.20 da.

Klem

Hei.

Hva sa legen da??

Jeg måtte til legen med det røde området igår, og han sa det var bet. Også hadde det kommet ut 2 sting der-hvor bet.sitter. Så han klippet de 2 stingene og idag er det noe bedre.

Men han sa det var utvendig bet, og at jeg bare skulle være flink til å rense og lufte det!!!

Håper du har fått hjelp også!!!

Ligger du fortsatt bare på ryggen når du sover??

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hva sa legen da??

Jeg måtte til legen med det røde området igår, og han sa det var bet. Også hadde det kommet ut 2 sting der-hvor bet.sitter. Så han klippet de 2 stingene og idag er det noe bedre.

Men han sa det var utvendig bet, og at jeg bare skulle være flink til å rense og lufte det!!!

Håper du har fått hjelp også!!!

Ligger du fortsatt bare på ryggen når du sover??

Klem:-)

Hei.

Joda, jeg skuløle rense det og holde det rent. Det har jeg gjort. Og i dag var det bklitt litt værre. Kommer mer ut, og det er vondere.

Ringte legen igjen jeg, og fikk penecilin.

Så ingen sting her hos meg. Er rød, hoven og har et hull. :P

Ja, jeg ligger fortsatt på ryggen og sover. Tørr ikke prøve sidene enda. Men jeg er litt mørbanka på den ene sia da. Tror det kommer av fettsuginga igrunn.

Går du rett nå da? Ikke jeg.

Er litt moro å se på før bilder av magen, og bilde nå. Er skikkelig forskjell. :D:D:D

Ha en fin helg, og god bedring med betennelsen.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Joda, jeg skuløle rense det og holde det rent. Det har jeg gjort. Og i dag var det bklitt litt værre. Kommer mer ut, og det er vondere.

Ringte legen igjen jeg, og fikk penecilin.

Så ingen sting her hos meg. Er rød, hoven og har et hull. :P

Ja, jeg ligger fortsatt på ryggen og sover. Tørr ikke prøve sidene enda. Men jeg er litt mørbanka på den ene sia da. Tror det kommer av fettsuginga igrunn.

Går du rett nå da? Ikke jeg.

Er litt moro å se på før bilder av magen, og bilde nå. Er skikkelig forskjell. :D:D:D

Ha en fin helg, og god bedring med betennelsen.

klem

Hei.

Har vært uten forbindelse på nettet i hele dag...

Har vært skikkelig uheldig du da.....!! Ikke greit med sånn bet.

De sa til meg hos legen at hvis jeg fikk "hull" i arret så burde jeg teipe over først loddrett også vannrett over der igjen for å klemme det litt sammen igjen!!

Jeg er bedre jeg, har fungert bra med rens og lufting!!

Jeg har rettet meg helt ut jeg nå!! Og ligger på siden når jeg sover!! Å det er kjempe deilig!! For jeg var skikkelig mør i korsryggen!!

God bedring og God helg videre til deg!! Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har vært uten forbindelse på nettet i hele dag...

Har vært skikkelig uheldig du da.....!! Ikke greit med sånn bet.

De sa til meg hos legen at hvis jeg fikk "hull" i arret så burde jeg teipe over først loddrett også vannrett over der igjen for å klemme det litt sammen igjen!!

Jeg er bedre jeg, har fungert bra med rens og lufting!!

Jeg har rettet meg helt ut jeg nå!! Og ligger på siden når jeg sover!! Å det er kjempe deilig!! For jeg var skikkelig mør i korsryggen!!

God bedring og God helg videre til deg!! Klem:-)

Så flott for deg da. :)

Jeg går mer bøyd igjen nå, oga betennelsen. Kjenner den godt når jeg går for mye.

Det hullet er ikke mitt i arret, men over. Og jeg kan jo ikke tette det med teipe, dete r jo der gørra kommer ut. Og ut vil jeg ha den.

Jeg kan heller teipe slik som du sier, når betennelsen er over. Men som sagt, så er ikke hullet i arret. :)

Jeg er fortsatt øm på siden der jeg er fettsugd (tror jeg det må være), så jeg ligger bare på ryggen enda.

Hadde du før og etter bilder av amgen din?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott for deg da. :)

Jeg går mer bøyd igjen nå, oga betennelsen. Kjenner den godt når jeg går for mye.

Det hullet er ikke mitt i arret, men over. Og jeg kan jo ikke tette det med teipe, dete r jo der gørra kommer ut. Og ut vil jeg ha den.

Jeg kan heller teipe slik som du sier, når betennelsen er over. Men som sagt, så er ikke hullet i arret. :)

Jeg er fortsatt øm på siden der jeg er fettsugd (tror jeg det må være), så jeg ligger bare på ryggen enda.

Hadde du før og etter bilder av amgen din?

klem

Hei

Klart at gørra må ut!!!!!

Har noen bilder ja..men ikke sånn så en ser så stor virkning ennå liksom..

Er liksom veldig ømm oh hoven ved mage musklene.. Å der er det skikkelig kul som buler ut!! Ikke helt fornøyd med det!!

Når skal du til etter kontroll der du opererte da??

Jeg tror ikke de har fett sugd meg på sidene.. for jeg har fått "håndtak" på sidene..og er vel egentlig ikke fornøyd med det eller..

Skal til legen på tirsdag og han har vel fått beskjed om hva de har gjort med meg!!

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Klart at gørra må ut!!!!!

Har noen bilder ja..men ikke sånn så en ser så stor virkning ennå liksom..

Er liksom veldig ømm oh hoven ved mage musklene.. Å der er det skikkelig kul som buler ut!! Ikke helt fornøyd med det!!

Når skal du til etter kontroll der du opererte da??

Jeg tror ikke de har fett sugd meg på sidene.. for jeg har fått "håndtak" på sidene..og er vel egentlig ikke fornøyd med det eller..

Skal til legen på tirsdag og han har vel fått beskjed om hva de har gjort med meg!!

Klem:-)

Hei

Jeg er hoven hele veien.

Lurer på når det gir seg.

Og så strammer det over hele magen, så jeg går ikek rett enda helelr jeg.

Jeg skal til kontroll etter 3 mnd, men har ikek fått dato enda.

De håndtaka, er kanskje slike eselører det? Foreløbig har jeg det ikke. Håper jeg slipper det.

Lykke til hos legen på tirsdag.

Får du vondt når du bruker magemusklene, f.eks til å reise deg opp i senga med? Og når du hoster og nyser?

det gjør jeg. Er nedre selvfølgelig. Men jeg får krampe elelr noe i musklene, Så de holder seg stramme en liten stund. Ekkelt i grunn.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er hoven hele veien.

Lurer på når det gir seg.

Og så strammer det over hele magen, så jeg går ikek rett enda helelr jeg.

Jeg skal til kontroll etter 3 mnd, men har ikek fått dato enda.

De håndtaka, er kanskje slike eselører det? Foreløbig har jeg det ikke. Håper jeg slipper det.

Lykke til hos legen på tirsdag.

Får du vondt når du bruker magemusklene, f.eks til å reise deg opp i senga med? Og når du hoster og nyser?

det gjør jeg. Er nedre selvfølgelig. Men jeg får krampe elelr noe i musklene, Så de holder seg stramme en liten stund. Ekkelt i grunn.

Klem

hei.

Ja det er nok slike eselører jeg har fått!! Dessverre. Skal si ifra i morgen at jeg er litt skuffa over dette her.. Syntes ikke det har blitt helt bra liksom!!

Jeg har ikke vondt i det hele tatt lenger..(ved host og nys..) Å det eneste som stopper meg fra å gjøre ting er at jeg vet at jeg ikke skal det.. ikke fordi jeg har vondt!

Har også begynt å masere arra..å det var litt ekkelt!!

Håper du kommer deg du også!! Det høres ut som om du har det mye værre enn meg!! Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Ja det er nok slike eselører jeg har fått!! Dessverre. Skal si ifra i morgen at jeg er litt skuffa over dette her.. Syntes ikke det har blitt helt bra liksom!!

Jeg har ikke vondt i det hele tatt lenger..(ved host og nys..) Å det eneste som stopper meg fra å gjøre ting er at jeg vet at jeg ikke skal det.. ikke fordi jeg har vondt!

Har også begynt å masere arra..å det var litt ekkelt!!

Håper du kommer deg du også!! Det høres ut som om du har det mye værre enn meg!! Klem:-)

Så deilig for deg da. :)

Fikk videre sykemelding jeg da. 14 dager til i første omgang. Håper det går seg til.

Har fakta mer vondt i selv magen nå. Mer øm og sår i øvre del av magen. Kjenner ikek noe slikt du da?

Blir fortsatt fort "sliten" i magen også. :(

Lykke til hos legen i morra.

Det er vel bare vevet over musklene du har sydd sammen, eller er det selve musklene?

Kos å "høre" fra deg.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig for deg da. :)

Fikk videre sykemelding jeg da. 14 dager til i første omgang. Håper det går seg til.

Har fakta mer vondt i selv magen nå. Mer øm og sår i øvre del av magen. Kjenner ikek noe slikt du da?

Blir fortsatt fort "sliten" i magen også. :(

Lykke til hos legen i morra.

Det er vel bare vevet over musklene du har sydd sammen, eller er det selve musklene?

Kos å "høre" fra deg.

klem

Godt at du fikk lenger sykemelding da!!! ikke noe særlig at det er vondt!!

Jeg har ikke vondt, men blir fortsatt fort sliten, og veldig sliten i magen liksom..

Jeg har forstått det som at de har sydd sammen selve muskelen og fast i buk veggen.. men jeg vet ikke..

Er egentlig skuffa over informasjon som er gitt også!! Hvor ble du operert??

Kost å høre fra deg også!! Vi har jo skrevet ganske mye her!! He..he...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at du fikk lenger sykemelding da!!! ikke noe særlig at det er vondt!!

Jeg har ikke vondt, men blir fortsatt fort sliten, og veldig sliten i magen liksom..

Jeg har forstått det som at de har sydd sammen selve muskelen og fast i buk veggen.. men jeg vet ikke..

Er egentlig skuffa over informasjon som er gitt også!! Hvor ble du operert??

Kost å høre fra deg også!! Vi har jo skrevet ganske mye her!! He..he...

Klem

Hehe, nesten litt kjent nå. ;)

Oki. Har fått høre at de ikke syr i musklene skjønner du. Derfor jeg lurer. SPør om det i morgen?

Jeg ble operert på Telemark Sentral Sykehus i Skien.

Er veldig fornøyd med det så langt. Og på sengeposten, var de flinke. Og hun ene der, var virkelig suuuper assa.

Og du, gi lyd fra deg etter lege timen i morgen da.

Lurer på om jeg skal ta en tlf til sykehuset, og høre ang det og ha vondt og det å være hoven. Synes liksom alle andre er bedre enn meg. :P

Tar bilde når jeg bytter teipen jeg, bare for å se forkjellen. Hehe. Blir jo ikek store forskjellen fra hver gang da. For nå skifter jeg jo oftere. :P Så jeg får roe det ned. Men jeg er jo egentlig rimelig fornøyd da. ;)

Når oppdaget du eselørene på deg?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nesten litt kjent nå. ;)

Oki. Har fått høre at de ikke syr i musklene skjønner du. Derfor jeg lurer. SPør om det i morgen?

Jeg ble operert på Telemark Sentral Sykehus i Skien.

Er veldig fornøyd med det så langt. Og på sengeposten, var de flinke. Og hun ene der, var virkelig suuuper assa.

Og du, gi lyd fra deg etter lege timen i morgen da.

Lurer på om jeg skal ta en tlf til sykehuset, og høre ang det og ha vondt og det å være hoven. Synes liksom alle andre er bedre enn meg. :P

Tar bilde når jeg bytter teipen jeg, bare for å se forkjellen. Hehe. Blir jo ikek store forskjellen fra hver gang da. For nå skifter jeg jo oftere. :P Så jeg får roe det ned. Men jeg er jo egentlig rimelig fornøyd da. ;)

Når oppdaget du eselørene på deg?

Klem

Eselørene er vel egentlig bare en følge av at så mye annet er blitt borte, men er blitt veldig mye penere enn i utgangspunktet før operasjon da,men har fremdeles en liten ujevnhet på magen som bekymrer meg litt,veldig koselig å ha kontakt med deg, føler også at vi er blitt litt kjent!!!

He..he...

Så ørene for ca 1 uke eller 14 dager siden..

Sender em mld i morgen jeg da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eselørene er vel egentlig bare en følge av at så mye annet er blitt borte, men er blitt veldig mye penere enn i utgangspunktet før operasjon da,men har fremdeles en liten ujevnhet på magen som bekymrer meg litt,veldig koselig å ha kontakt med deg, føler også at vi er blitt litt kjent!!!

He..he...

Så ørene for ca 1 uke eller 14 dager siden..

Sender em mld i morgen jeg da!!

Hei igjen.

Må bare spørre.

Hvor lang tid tok operasjonen på deg?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tok ca 2 timer.....

Oki. Halvparten av meg det da.

4 timer på meg.

Høres ut som de har holdt på lenge med meg da. De fleste jeg snakker med, har "holdt på" mindre enn meg.

Lykke til hos legen i dag.

:Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Halvparten av meg det da.

4 timer på meg.

Høres ut som de har holdt på lenge med meg da. De fleste jeg snakker med, har "holdt på" mindre enn meg.

Lykke til hos legen i dag.

:Klem

hei.

Ja nå har jeg vært hos legen, og det hadde kommet ut 4 nye sting fra arret som han måtte fjerne..

Å den kulen på magen vil forsvinne sa han, men jeg var veldig hoven og øm i musklene..

Og han sa at de hadde sydd musklene sammen.. det var det som sto i epikrise fra sykehuset..

Og jeg måtte også belage meg på aillefall 14 dager lenger sykemelding!!

Ja da holdt de på lenge med deg!! Har lest at det tar ca 1 og en halv time til 2 timer..

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Ja nå har jeg vært hos legen, og det hadde kommet ut 4 nye sting fra arret som han måtte fjerne..

Å den kulen på magen vil forsvinne sa han, men jeg var veldig hoven og øm i musklene..

Og han sa at de hadde sydd musklene sammen.. det var det som sto i epikrise fra sykehuset..

Og jeg måtte også belage meg på aillefall 14 dager lenger sykemelding!!

Ja da holdt de på lenge med deg!! Har lest at det tar ca 1 og en halv time til 2 timer..

Klem:)

Hei

Hvordan ser disse stingene ut?

Skal ikke på kontroll i det hele ttt, før det har gått 3 mns jeg. Litt rart egentlig.

De sier at de syr sammen musklene, men det er bare vevet de syr sammen, sa de til meg. Men jeg vet jo ikke.

Godt å få fjernba stinga da ville jeg tro. Men de skal vel forsvinen av seg selv, hvis ikke de blir fjerna?

På den ene brosjyra jeg leste på sykehsuet, sto det at det tok 3 til 4 timer.

Hehe, mange forskjellige greier ute å går ja...

Gjorde du det privat, elelr offentlig?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...