Gå til innhold

Navnekonkuranse


Gjest lurulf

Anbefalte innlegg

Men hva syns du om bare "Ulvinnen?"

Ulvinnen høres kanskje litt "høy på pæra" ut?

Ser for meg ei sånn elegant Holmenkollåsdame full av sminke og med en meeeget høytidelig mine *ler*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hare1365380455

    21

  • cecily

    11

  • Patsi

    8

  • favn

    6

Mest aktive i denne tråden

Ja, jeg liker det. Men om flere har negative assoiasjoner til det, vil jeg helst vite det på forhånd, så jeg kan ta det med i vurderingen.

Hadde jeg visst at så mange ville tenke på "lurulf" som mann, så hadde jeg valgt noe annet den gangen :(

Ulvinnen er skremmende for meg!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvinnen høres kanskje litt "høy på pæra" ut?

Ser for meg ei sånn elegant Holmenkollåsdame full av sminke og med en meeeget høytidelig mine *ler*

;-)

"Ser for meg ei sånn elegant Holmenkollåsdame full av sminke og med en meeeget høytidelig mine "

Jeg likte myye bedre den andre tolkningen din, den med "sexy bærte!". Hva har fått deg til å skifte mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, du liker jo ikke ulver...

Men Ulvinne er vel litt mildere enn Ulv?

Litt kanskje. Jeg har slengt på et par forslag over her jeg også nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulveline (litt likt lurveline kanskje)

Ulvelinulf

Lurulf Ulvinne

Lurulf Ulveline

Av dine forslag tror jeg at jeg likte best "Lurulf Ulveline", men det blir litt vel søtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kanskje. Jeg har slengt på et par forslag over her jeg også nå.

Jeg har sett forslagene, men de føltes ikke helt som innertier.

Vanskelig dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av dine forslag tror jeg at jeg likte best "Lurulf Ulveline", men det blir litt vel søtt...

Det må være søtt når en absolutt skal dra inn ulver i nicket sitt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være søtt når en absolutt skal dra inn ulver i nicket sitt ;-)

*LOL*

Nå trodde jeg nesten at du skulle skrive at det må være søtt for å passe til meg (underforstått at jeg skulle være søt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ser for meg ei sånn elegant Holmenkollåsdame full av sminke og med en meeeget høytidelig mine "

Jeg likte myye bedre den andre tolkningen din, den med "sexy bærte!". Hva har fått deg til å skifte mening?

Jeg er litt sånn ambivalent skjønner du...

Holmenkollbærter kan sikkert være sexy de også, så kanskje det er derfor jeg blander kortene her ;-)

Ulvinnen er litt kult, men tror jeg synes noen av de andre forslagene var litt mer spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sånn ambivalent skjønner du...

Holmenkollbærter kan sikkert være sexy de også, så kanskje det er derfor jeg blander kortene her ;-)

Ulvinnen er litt kult, men tror jeg synes noen av de andre forslagene var litt mer spennende :)

Jeg har ikke bestemt meg enda, jeg vurderer fortsatt. Hvilke av de andre forslagene var kule, syns du? Gjerne bare det aller kuleste...

(Nå tror vel noen dolere at du sitter med inside infornation om at jeg bor på Holmenkollen, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke bestemt meg enda, jeg vurderer fortsatt. Hvilke av de andre forslagene var kule, syns du? Gjerne bare det aller kuleste...

(Nå tror vel noen dolere at du sitter med inside infornation om at jeg bor på Holmenkollen, hehe)

Til alle dolerne: lurulf bor ikke i Holmenkollåsen altså!!!

;-)

Håper det hjalp litt *hehe*

Jeg må lese over forslagene en gang til, så skal jeg si hva jeg likte best :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Lurulf var ikke dum. Den hadde jeg ikke tenkt på før...

Da er det i hvert fall lett å skjønne at det fremdeles er _deg_, samtidig som ingen trenger å være i tvil om at du er kvinne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestemt meg enda, jeg vurderer fortsatt. Hvilke av de andre forslagene var kule, syns du? Gjerne bare det aller kuleste...

(Nå tror vel noen dolere at du sitter med inside infornation om at jeg bor på Holmenkollen, hehe)

Jeg synes nok forslagene Mrs. lurulf og lurine var de beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...