Gå til innhold

Nå må den forj*&%/# kvalmen gi seg snart!


annegunn

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg? Utrolig lett gravid (første forsøk og "uhell" - og utrolig to lette svangerskap.

I det første var jeg småkvalm én dag, nok til at jeg tok en test.

I det andre var jeg ikke kvalm i det hele tatt.

Da var du heldig, jeg var i den andre kategorien...

Men jeg klager ikke, det ble to små etterlengtede mirakler som dukket opp til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    34

  • Gyda

    5

  • mariaflyfly

    5

  • serendipity

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

Nettopp. Du bekrefter hypotesen min om at hvis man påstår noe på dol, kommer unntakene og stiller seg i kø...

Problemet er vel at det er 50% sansynlighet for begge deler, så da har du nok av unntak å ta av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at det er 50% sansynlighet for begge deler, så da har du nok av unntak å ta av :)

For den første teorien min, ja. Når det gjelder den andre har jeg rett, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nevropsykolog sa en gang at du kan smile alt du kan, altså stramme musklene i halsen og kinna et kvart minutt. Det demper visst kvalmen når du slapper av igjen.

Med forbehold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

For den første teorien min, ja. Når det gjelder den andre har jeg rett, enkelt og greit.

:)

Nå var det den første teorien jeg er mest opptatt av, siden jeg ikke bruker å frekventere på Småbarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Nei, egentlig kjeder jeg meg bare....

Å kunne kjede seg er vel et godt tegn? Da er du vel litt mindre kvalm?

I følge togli har du nå under en uke igjen *oppmuntrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kunne kjede seg er vel et godt tegn? Da er du vel litt mindre kvalm?

I følge togli har du nå under en uke igjen *oppmuntrer*

Dessverre klarer jeg fint å kjede meg _og_ være kvalm, trøtt og uopplagt samtidig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Dessverre klarer jeg fint å kjede meg _og_ være kvalm, trøtt og uopplagt samtidig :(

Wow, det kaller jeg multitasking! *Imponert*

Litt av en lengde denne tråden din har antatt, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var du heldig, jeg var i den andre kategorien...

Men jeg klager ikke, det ble to små etterlengtede mirakler som dukket opp til slutt :)

Å. Da misforstod jeg. Trodde du var i min kategori, jeg. :o)

Men en velsignelse er disse barna, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Å. Da misforstod jeg. Trodde du var i min kategori, jeg. :o)

Men en velsignelse er disse barna, ja.

Det er fordi jeg er i den andre kategorien at jeg identifiserer meg meg Cecily, men ikke forstår at det går an å bli så lett gravid som annegunn :)

Men nå har jeg bestemt at Cecily skal få et veldig fint svangerskap når hun kommer så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis laban og jeg duger som grunnlag for en statistisk analyse, er det de som har lett for å bli gravide som har tunge svangerskap, og motsatt.

*rekker opp hånda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi jeg er i den andre kategorien at jeg identifiserer meg meg Cecily, men ikke forstår at det går an å bli så lett gravid som annegunn :)

Men nå har jeg bestemt at Cecily skal få et veldig fint svangerskap når hun kommer så langt.

OK. Det begynner å klarne. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

OK. Det begynner å klarne. :o)

Er det fortsatt noe som ikke er helt krystallklart, så kan vi ta det på MSN en gang vi er skravlelystne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akupunktur har gjort underverker for meg. Nå har jeg spydd siden uke 4 og frem til nå (13+4), men etter at jeg begynte med akupunktur har jeg kun kastet opp én dag. Har nå hatt fire behandlinger og er fantastisk mye bedre. Nå kan jeg jo gå ut og snuse på verden igjen. Hadde ikke vært utenfor døra på over 3 uker da jeg startet med akupunktur og var på randen til dehydrering.

Kan bare anbefale det på det varmeste. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akupunktur har gjort underverker for meg. Nå har jeg spydd siden uke 4 og frem til nå (13+4), men etter at jeg begynte med akupunktur har jeg kun kastet opp én dag. Har nå hatt fire behandlinger og er fantastisk mye bedre. Nå kan jeg jo gå ut og snuse på verden igjen. Hadde ikke vært utenfor døra på over 3 uker da jeg startet med akupunktur og var på randen til dehydrering.

Kan bare anbefale det på det varmeste. Lykke til!

Jeg skal huske det hvis det trengs en gang, selv om dette er siste gangen - garantert. Nå må det jo gi seg av seg selv snart...

Fikk du plass på Riksen? Det har jeg fått - og er akkurat like langt som deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal huske det hvis det trengs en gang, selv om dette er siste gangen - garantert. Nå må det jo gi seg av seg selv snart...

Fikk du plass på Riksen? Det har jeg fått - og er akkurat like langt som deg....

Jeg har fått plass på Riksen, ja. Skal på ordinær ul 13. desember :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal huske det hvis det trengs en gang, selv om dette er siste gangen - garantert. Nå må det jo gi seg av seg selv snart...

Fikk du plass på Riksen? Det har jeg fått - og er akkurat like langt som deg....

Er forresten 13+5 i dag, jeg. Kommer litt ut av tellinga :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...