Gå til innhold

Marit Bjørgen dopa?


musikeren

Anbefalte innlegg

Fordundrer meg ikke. En ting er at hun er vanvittig overlegen nå, det kan skje. Men hva med den kroppen? Hvor kommer de musklene fra? Får ei dame sånne muskler på naturlig vis? Isåfall må hun trene anseelige mengder styrke. Men hvorfor i all verden skulle en langrennsløper pumpe jern døgnet rundt? Skjønner godt finske aviser som har begynt å spekulere i om Bjørgen er dopa eller ikke.

Jeg trur ikke hun har fått de musklene der på naturlig vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Babette

    9

  • musikeren

    8

  • Prozak

    4

  • ShitDiddelyDo

    4

Hvis en russer hadde sett ut som Marit Bjørgan, hadde alle trodd hun var dopet. Vi nordmenn hadde vært de første til å påpeke det.

Enig med deg. Dama er kraftigere enn den norske kvinneeliten i bodybuilding.

For øvrig doper ingen nordmenn seg. Blir noen tatt er det bare å unnskylde det med p-piller slik Hattestad gjorde.

Det er fortsatt sånn at bare idiotene blir tatt. Sånn vil det alltid være når dopet enten lar seg skjule eller dopet fortsatt ikke lar seg spore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare lat og sjalu :o)

Hehe. Jeg holder på og trener i selvsamme stund! Har løpt en liten tur, og kjører styrkeøkter a 3xfemten repetisjoner pr øvelse, med ett minutts pause mellom hver. Skriver her i pausene.

Så ta og kjøss dæ hvis du gidder! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Hehe. Jeg holder på og trener i selvsamme stund! Har løpt en liten tur, og kjører styrkeøkter a 3xfemten repetisjoner pr øvelse, med ett minutts pause mellom hver. Skriver her i pausene.

Så ta og kjøss dæ hvis du gidder! :-D

ok, da ikke lat, men litt sjalu :P

Venter med klining til klineren kommer hjem ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, da ikke lat, men litt sjalu :P

Venter med klining til klineren kommer hjem ;o)

Klining? Er det lefseklining du snakker om? :-)

Er det gardsgutten på Evenstad som snakker? Kanskje du helst vil ha bakkels? *er skikkelig internkryptisk her*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en russer hadde sett ut som Marit Bjørgan, hadde alle trodd hun var dopet. Vi nordmenn hadde vært de første til å påpeke det.

Enig med deg. Dama er kraftigere enn den norske kvinneeliten i bodybuilding.

For øvrig doper ingen nordmenn seg. Blir noen tatt er det bare å unnskylde det med p-piller slik Hattestad gjorde.

Det er fortsatt sånn at bare idiotene blir tatt. Sånn vil det alltid være når dopet enten lar seg skjule eller dopet fortsatt ikke lar seg spore.

"Hvis en russer hadde sett ut som Marit Bjørgan, hadde alle trodd hun var dopet. Vi nordmenn hadde vært de første til å påpeke det."

Meget godt poeng! Jeg husker Jarmila Kratozwilova(eller hvordan faen det nå staves). Samma kroppen, helt hinsides overlegen, og verdensrekorden på 800 meter står enda. Det blei aldri bevist, men ingen var i tvil om at hun hadde dopa seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis en russer hadde sett ut som Marit Bjørgan, hadde alle trodd hun var dopet. Vi nordmenn hadde vært de første til å påpeke det."

Meget godt poeng! Jeg husker Jarmila Kratozwilova(eller hvordan faen det nå staves). Samma kroppen, helt hinsides overlegen, og verdensrekorden på 800 meter står enda. Det blei aldri bevist, men ingen var i tvil om at hun hadde dopa seg.

Hun var forresten ikke russisk. Polsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis en russer hadde sett ut som Marit Bjørgan, hadde alle trodd hun var dopet. Vi nordmenn hadde vært de første til å påpeke det."

Meget godt poeng! Jeg husker Jarmila Kratozwilova(eller hvordan faen det nå staves). Samma kroppen, helt hinsides overlegen, og verdensrekorden på 800 meter står enda. Det blei aldri bevist, men ingen var i tvil om at hun hadde dopa seg.

Jeg har ikke engang sett østblokkfolk med kropp i nærheten av den Marit Bjørgan har.

Har litt sansen for kroppen hennes, faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe dopa. Siden de andre norske ikke er i nærheten, får vi tro at hun har spesielle, naturlige forutsetninger for dette. Dette ville vært nærmest umulig å drive med doping i dette miljøet, uten at andre fikk greie på det.

Men det er noe mannhaftig ved henne på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Klining? Er det lefseklining du snakker om? :-)

Er det gardsgutten på Evenstad som snakker? Kanskje du helst vil ha bakkels? *er skikkelig internkryptisk her*

:-)

Hææææææ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe dopa. Siden de andre norske ikke er i nærheten, får vi tro at hun har spesielle, naturlige forutsetninger for dette. Dette ville vært nærmest umulig å drive med doping i dette miljøet, uten at andre fikk greie på det.

Men det er noe mannhaftig ved henne på en måte.

Men.... Kan du eller hvem som helst andre gi meg en rimelig og fornuftig forklaring på hvor hun har de musklene fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke engang sett østblokkfolk med kropp i nærheten av den Marit Bjørgan har.

Har litt sansen for kroppen hennes, faktisk. :)

Nuvel... Hadde det vært litt pupper og rompe der så hadde den vært bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe dopa. Siden de andre norske ikke er i nærheten, får vi tro at hun har spesielle, naturlige forutsetninger for dette. Dette ville vært nærmest umulig å drive med doping i dette miljøet, uten at andre fikk greie på det.

Men det er noe mannhaftig ved henne på en måte.

Mannhaftig? Det synes jeg absolutt ikke.

Hun ser råsterk og kraftig og flott OG feminin ut.

Og aldri i verden om hun er dopa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannhaftig? Det synes jeg absolutt ikke.

Hun ser råsterk og kraftig og flott OG feminin ut.

Og aldri i verden om hun er dopa.

Har du sett henne i kjole? =s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett henne i kjole? =s

Ja, og hun er like flott i kjole som i treningstøy. Det er nydelig med muskuløse overarmer i ermeløs kjole.

Hvorfor skal muskelstyrke assosieres med maskulinitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hun er like flott i kjole som i treningstøy. Det er nydelig med muskuløse overarmer i ermeløs kjole.

Hvorfor skal muskelstyrke assosieres med maskulinitet?

hun kan godt ha ermeløs kjole, men jeg synes ikke det er så flott dersom hun bruker halterneck-topp. Da blir skulderbredden alt for fremhevet.

Det samme tenkte jeg om Frøydis i Top Model - i finalen fikk hun utdelt en designerkjole med halerneck-overdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hun er like flott i kjole som i treningstøy. Det er nydelig med muskuløse overarmer i ermeløs kjole.

Hvorfor skal muskelstyrke assosieres med maskulinitet?

Madanna har flotte, muskuløse og kvinnelige overarmer.

Når jeg ser en mannerygg i kjole, med ingen pupper på fremsiden, så synes jeg derimot det er mandig og ikke pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun kan godt ha ermeløs kjole, men jeg synes ikke det er så flott dersom hun bruker halterneck-topp. Da blir skulderbredden alt for fremhevet.

Det samme tenkte jeg om Frøydis i Top Model - i finalen fikk hun utdelt en designerkjole med halerneck-overdel.

Helt enig ang topp. Vanligvis synes jeg det er pent med muskler og at folk viser dem, men det blir rett og slett kræsj mellom feminin topp og maskulin muskulatur. Når man har så mye og kompakt muskulatur i overarmer synes jeg det er penest med armer som går ned til bicepsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...