Gå til innhold

Helt utrolig!!!!


lisj pia

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen nå skal dere få høre en helt utrolig historie. Har vært aktiv prøver i over 1 år nå og hvis der ikke skjedde noe dette året skulle vi på utreding på det nye året. Men i det siste har jeg ikke vært i så bra form, trøtt uvell, kvam osv. Har hatt mensen hver mnd og ingen ting som har tydet på at jeg var gravid. Dro til legen min i dag for å finne ut hva som feilet meg. Han tok en del blodprøver og andre prøver da han hadde sett på disse kom han til meg og sa DU ER GRAVID. Jeg holdt på å falle av stolen, HVA si det en gang til. Etter utralyd og en gu undersøkelse fant vi ut at jeg er 11 uker på vei. Har termin den 18 juni 2006, Så jenter det er mulig, enda jeg har hatt mens hele tiden og legen sa at noen gang får damer mens fordi om de er gravide og ingen ting tyder på at det er noe galt.Det har ikke helt gått opp for meg enda. Sitter bare og smiler og tar meg på magen, THIHI JEG ER GRAVID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy måte å finne det ut på:)

Gratulerer!!

Hadde du normal mens hele tiden?

Ja jeg hadde normal mens hele tiden, så derfor tok jeg aldri noe test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvæfjordkaka:)

Gratulerer!!

Så arti det er at det skjer så masse positivt her for tiden!! :-)

Da er det håp for oss andre også! :-9

Og skjer det ikke i år, ja da skjer det til neste år! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse. må si d klaffer for mange her for tia, Kjempe gøy det. Koz deg med svangerskapet tenk å ha mensen alikevel når en er gravid da kjipt det er 9 mnd en kunne ha vært foruten, men men det er sikkert ikke så viktig siden du er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse. må si d klaffer for mange her for tia, Kjempe gøy det. Koz deg med svangerskapet tenk å ha mensen alikevel når en er gravid da kjipt det er 9 mnd en kunne ha vært foruten, men men det er sikkert ikke så viktig siden du er gravid

Hey du har samme nick som meg jo går d ann??? Trodde ikke d gikk ann på disse sidene jeg. Men men tusen takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Ja jeg hadde normal mens hele tiden, så derfor tok jeg aldri noe test.

hvordan var det å se en 11 uker gammel baby på ultralydskjermen sånn helt plutselig?!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey du har samme nick som meg jo går d ann??? Trodde ikke d gikk ann på disse sidene jeg. Men men tusen takk skal du ha.

Du?

Nå tror jeg du skrøner fælt med oss. Du svarte jo fire minutter etter "den andre" og skrivestilene i innleggene er fryktelig like.

Og hva er sannsynligheten for at det er to stykker som kaller seg 'lisj pia' på et forum og som til og med følger med her inne på 'vil bli gravid'? Og dere to er til og med pålogget samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hey du har samme nick som meg jo går d ann??? Trodde ikke d gikk ann på disse sidene jeg. Men men tusen takk skal du ha.

Det går ikke an å bruke samme nick.

Du må ha gratulert deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Du?

Nå tror jeg du skrøner fælt med oss. Du svarte jo fire minutter etter "den andre" og skrivestilene i innleggene er fryktelig like.

Og hva er sannsynligheten for at det er to stykker som kaller seg 'lisj pia' på et forum og som til og med følger med her inne på 'vil bli gravid'? Og dere to er til og med pålogget samtidig.

huff, tenk deg følelsen i det du oppdager at du har glemt å skifte nick:) Stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, tenk deg følelsen i det du oppdager at du har glemt å skifte nick:) Stakkar.

I første omgang tenkte jeg at hun hadde skrønet om hele graviditeten, men det kan jo være at hun rett og slett ville gratulere seg selv, men hvorfor ikke bare svare et av de andre innleggene?

Snodig opplegg. Spiller ingen trille egentlig, men jeg lurer på hva hun egentlig skrøner om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første omgang tenkte jeg at hun hadde skrønet om hele graviditeten, men det kan jo være at hun rett og slett ville gratulere seg selv, men hvorfor ikke bare svare et av de andre innleggene?

Snodig opplegg. Spiller ingen trille egentlig, men jeg lurer på hva hun egentlig skrøner om.

Nicket er reservert, så det burde ikke gå an at to forskjellige bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicket er reservert, så det burde ikke gå an at to forskjellige bruker det.

Nei, det går ikke, og en ser jo at det er samme person på skrivestilen. Men er det gratulasjonen til seg selv som er falsk, eller er hun ikke gravid i utgangspunktet, det er det jeg lurer på.

Det er i tilfelle ganske pussig å lyve på seg den graviditetshistorien dersom den ikke er sann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...