Gå til innhold

Helt utrolig!!!!


lisj pia

Anbefalte innlegg

Nei, det går ikke, og en ser jo at det er samme person på skrivestilen. Men er det gratulasjonen til seg selv som er falsk, eller er hun ikke gravid i utgangspunktet, det er det jeg lurer på.

Det er i tilfelle ganske pussig å lyve på seg den graviditetshistorien dersom den ikke er sann.

Vi får tro det er gratulasjonen som er den falske.

Hun er kanskje så opprømt over å være gravid at hun vil være med og gratulere - og glemmer å skifte nick i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får tro det er gratulasjonen som er den falske.

Hun er kanskje så opprømt over å være gravid at hun vil være med og gratulere - og glemmer å skifte nick i farta.

*undre*

Tar det kun minutter å analysere diverse blodprøver? Jeg begynner å tvile på hele historien, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*undre*

Tar det kun minutter å analysere diverse blodprøver? Jeg begynner å tvile på hele historien, jeg.

Kanskje bare ønsketekning hele greia, da ...

Snålt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bare ønsketekning hele greia, da ...

Snålt.

Jaja, hun kan jo ha levert inn en urinprøve da, og den gir jo svar ganske kjapt.

Ondskapsfull som jeg er, så lurer jeg på hvorfor legen ikke ventet med blodprøver før etter urinprøven var testet.

Det lukter rart av dette, men egentlig så spiller det liten rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipp og Hopp

Jaja, hun kan jo ha levert inn en urinprøve da, og den gir jo svar ganske kjapt.

Ondskapsfull som jeg er, så lurer jeg på hvorfor legen ikke ventet med blodprøver før etter urinprøven var testet.

Det lukter rart av dette, men egentlig så spiller det liten rolle.

Det er først og fremst urinprøven legen bruker som sjekk for graviditet.

De færreste blodprøver blir analysert på legekontoret, hvis hun da ikke tilhører et legekontor med skikkelig god råd.

Så de blodprøvene hun kan ha fått svar på med en gang er gjerne blodprosent og infeksjon i kroppen (Hb og CRP) Disse blir brukt under graviditet men ikke til vanlig for å fastsette.

Andre blodprøver er sendeprøver og tar en ukes tid iallefall å få svar på.

Men hun er heldig da, ser hun har fått GU med ultralyd med en gang.

Ikke alle leger som har eget ultralydutstyr, kanskje det er spesielist hun går til.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er først og fremst urinprøven legen bruker som sjekk for graviditet.

De færreste blodprøver blir analysert på legekontoret, hvis hun da ikke tilhører et legekontor med skikkelig god råd.

Så de blodprøvene hun kan ha fått svar på med en gang er gjerne blodprosent og infeksjon i kroppen (Hb og CRP) Disse blir brukt under graviditet men ikke til vanlig for å fastsette.

Andre blodprøver er sendeprøver og tar en ukes tid iallefall å få svar på.

Men hun er heldig da, ser hun har fått GU med ultralyd med en gang.

Ikke alle leger som har eget ultralydutstyr, kanskje det er spesielist hun går til.

;)

La oss håpe det er slik!

Unner alle å bli gravide, for all del, men det hele ble bare litt rart med den selvgratulasjonen og bortforklaringen i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

I første omgang tenkte jeg at hun hadde skrønet om hele graviditeten, men det kan jo være at hun rett og slett ville gratulere seg selv, men hvorfor ikke bare svare et av de andre innleggene?

Snodig opplegg. Spiller ingen trille egentlig, men jeg lurer på hva hun egentlig skrøner om.

Det er kanskje et troll som vil ha oppmerksomhet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

I første omgang tenkte jeg at hun hadde skrønet om hele graviditeten, men det kan jo være at hun rett og slett ville gratulere seg selv, men hvorfor ikke bare svare et av de andre innleggene?

Snodig opplegg. Spiller ingen trille egentlig, men jeg lurer på hva hun egentlig skrøner om.

jeg må innrømme at jeg og begynte å tvile på historien. Det er dumt hvis hun virkelig er gravid. Hun ødela litt for seg selv ved å gjøre det hun gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipp og Hopp

La oss håpe det er slik!

Unner alle å bli gravide, for all del, men det hele ble bare litt rart med den selvgratulasjonen og bortforklaringen i etterkant.

Er helt enig.

Som du ser på andre svaret mitt til deg så er det lite sannsynlig at hun har fått stadfestet graviditet pr.blodprøve samme dagen.

Det men ofte tar er Hb-blodprosent, og CRP-infeksjon i kroppen.

Hb kan jo gå noe ned under graviditet, men de bruker den ikke for å fastsette graviditet.

Så jeg synes også at historien virker noe rar.

Det med GU var også rart, ingen av mine leger har hatt ultralydutstyr på kontorene sine.

Når jeg skal til skikkelig sjekk med gu og ultralyd så går jeg til gynokologen min, hun er spesialist.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Er helt enig.

Som du ser på andre svaret mitt til deg så er det lite sannsynlig at hun har fått stadfestet graviditet pr.blodprøve samme dagen.

Det men ofte tar er Hb-blodprosent, og CRP-infeksjon i kroppen.

Hb kan jo gå noe ned under graviditet, men de bruker den ikke for å fastsette graviditet.

Så jeg synes også at historien virker noe rar.

Det med GU var også rart, ingen av mine leger har hatt ultralydutstyr på kontorene sine.

Når jeg skal til skikkelig sjekk med gu og ultralyd så går jeg til gynokologen min, hun er spesialist.

:)

min fastlege har ultralydutstyr på legekontoret sitt, men hun har egentlig spesialisert seg i gynokologi. Hun fungerer som fastlege. Da jeg var gravid forrige gang, fikk jeg ultralyd ved hvert legebesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

min fastlege har ultralydutstyr på legekontoret sitt, men hun har egentlig spesialisert seg i gynokologi. Hun fungerer som fastlege. Da jeg var gravid forrige gang, fikk jeg ultralyd ved hvert legebesøk.

men jeg må legge til at jeg også har begynt å tvile litt på historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min fastlege har ultralydutstyr på legekontoret sitt, men hun har egentlig spesialisert seg i gynokologi. Hun fungerer som fastlege. Da jeg var gravid forrige gang, fikk jeg ultralyd ved hvert legebesøk.

Men det er vel de færreste gynekologer som fungerer som vanlige fastleger?

Skal si det er mange slumpetreff i denne historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

Men det er vel de færreste gynekologer som fungerer som vanlige fastleger?

Skal si det er mange slumpetreff i denne historien.

jo, jeg er enig i at hele greien virker merkelig. Synd at det skal være slik. Det er jo nesten så en begynner å få mistanker om tulleri hvis det kommer nye innpå forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, jeg er enig i at hele greien virker merkelig. Synd at det skal være slik. Det er jo nesten så en begynner å få mistanker om tulleri hvis det kommer nye innpå forumet.

Neida, ikke så ille håper jeg. Men denne historien her er ikke særlig overbevisende.

Det er det mange grunner til.

1) hun er gravid i 12.uke, men har hatt mens regelmessig hele tiden. Det er det de færreste gravide som har.

2) Fastlegen er visst en gynekolog. Utenom din fastlege, så har jeg ikke hørt om andre tilfeller.

3) Oi, det dukket visst opp en 'lisj pia' til som ville så gjerne gratulere. Problemet er bare at nicket er reservert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Gratulerer så masse. må si d klaffer for mange her for tia, Kjempe gøy det. Koz deg med svangerskapet tenk å ha mensen alikevel når en er gravid da kjipt det er 9 mnd en kunne ha vært foruten, men men det er sikkert ikke så viktig siden du er gravid

joda, masse rare greier der. + at hun skrev "men men" i begge innleggene.

(Det er ikke så gale at jeg mistenker nyankomne altså, det var satt litt på spissen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

joda, masse rare greier der. + at hun skrev "men men" i begge innleggene.

(Det er ikke så gale at jeg mistenker nyankomne altså, det var satt litt på spissen)

denne kom feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Neida, ikke så ille håper jeg. Men denne historien her er ikke særlig overbevisende.

Det er det mange grunner til.

1) hun er gravid i 12.uke, men har hatt mens regelmessig hele tiden. Det er det de færreste gravide som har.

2) Fastlegen er visst en gynekolog. Utenom din fastlege, så har jeg ikke hørt om andre tilfeller.

3) Oi, det dukket visst opp en 'lisj pia' til som ville så gjerne gratulere. Problemet er bare at nicket er reservert.

joda, masse rare greier der. + at hun skrev "men men" i begge innleggene.

(Det er ikke så gale at jeg mistenker nyankomne altså, det var satt litt på spissen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...