Gå til innhold

Hull i øra? Hull i hodet?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Det er jo nettopp sånn det er - å få barn er den største glde man kan oppleve - men også den aller største FRYKT! og den er ekte, og hele tiden ligger den på lur.

Men selv om frykten for at noe skal skje naturligvis ligger der, er det ikke sånn at du hele tiden går og tenker det verste.

Jeg husker da jeg var barn. Alle ungene var ute og gjorde gærne ting hele dagen. I dag ser jeg knapt en unge ute.

Du var sikkert ikke noe bedre du som barn. Klatra sikkert i trær og sto i. Nå er vel til og med klatrestativene farligere enn de tjukke furutrærne vi hang å dingla i.

At unger får noen blåmerker, knekker et bein, osv, det skjer. Det er en del av det å være unge.

Eller... det var. Det er grenser for hvor mye en kan skade seg når man spiller dataspill i stedet for å dingle i trær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    37

  • laguna1365380434

    31

  • Freya

    20

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Med eplekinn og null hull. Som leser flytende i en alder av 3,5, foretrekker fisk og lever framfor pølser og spaghetti til middag og aldri har smakt cola eller sjokolade i en alder av 8.

*LOL* Jeg synes dere tar det helt på kornet jeg. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske ekstrem på endel ting selv, så jeg bør kanskje holde kjeft.. Men innleggene dine er iallefall utrolig underholdene. Men jeg er jo veggis så jeg har lov til å være gal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* Jeg synes dere tar det helt på kornet jeg. :-D

Døh! De fleste der inne er ganske normale selv om vi har barn, asså! Men det finnes selvsagt dem som ikke er helt i vater der, som alle andre steder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv om frykten for at noe skal skje naturligvis ligger der, er det ikke sånn at du hele tiden går og tenker det verste.

Jeg husker da jeg var barn. Alle ungene var ute og gjorde gærne ting hele dagen. I dag ser jeg knapt en unge ute.

Du var sikkert ikke noe bedre du som barn. Klatra sikkert i trær og sto i. Nå er vel til og med klatrestativene farligere enn de tjukke furutrærne vi hang å dingla i.

At unger får noen blåmerker, knekker et bein, osv, det skjer. Det er en del av det å være unge.

Eller... det var. Det er grenser for hvor mye en kan skade seg når man spiller dataspill i stedet for å dingle i trær.

Så klart - man låser jo ikke unga inne fordi man er redd hele tiden - men redd er man likevel .) Vår lille Plutt spøtter i henda OG under beina og så klatrer hun opp inni dørkarmene - - det har gått bra til nå :-) - - - og det er bare det hun gjør inne, når vi ser henne....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* Jeg synes dere tar det helt på kornet jeg. :-D

Hehe... Som en som ikke har unger så synes jeg at jeg er i min fulle rett til å mobbe hønemødrene litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men selv om frykten for at noe skal skje naturligvis ligger der, er det ikke sånn at du hele tiden går og tenker det verste.

Jeg husker da jeg var barn. Alle ungene var ute og gjorde gærne ting hele dagen. I dag ser jeg knapt en unge ute.

Du var sikkert ikke noe bedre du som barn. Klatra sikkert i trær og sto i. Nå er vel til og med klatrestativene farligere enn de tjukke furutrærne vi hang å dingla i.

At unger får noen blåmerker, knekker et bein, osv, det skjer. Det er en del av det å være unge.

Eller... det var. Det er grenser for hvor mye en kan skade seg når man spiller dataspill i stedet for å dingle i trær.

"Det er grenser for hvor mye en kan skade seg når man spiller dataspill i stedet for å dingle i trær."

Iallefall fysisk, psykisk er en annen sak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med eplekinn og null hull. Som leser flytende i en alder av 3,5, foretrekker fisk og lever framfor pølser og spaghetti til middag og aldri har smakt cola eller sjokolade i en alder av 8.

Ah, ja... Når lille Preben og lille Marie vokser opp, så blir det fred på jord, det kan jeg garantere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ja... Når lille Preben og lille Marie vokser opp, så blir det fred på jord, det kan jeg garantere.

Preben høres forresten ut som en skikkelig snørrunge fra vestkanten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preben høres forresten ut som en skikkelig snørrunge fra vestkanten. ;)

Hehe... Synes de fleste unger er noen snørrunger jeg da... Unntatt de som jeg er tante til, så klart. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg er ganske ekstrem på endel ting selv, så jeg bør kanskje holde kjeft.. Men innleggene dine er iallefall utrolig underholdene. Men jeg er jo veggis så jeg har lov til å være gal ;)

Jammen du er jo kul! Har du skyggesider som innehjelmsforkjemper? ;-)

Veggiser er forøvrig sympatiske særinger. Stort sett. I motsetning til for eksempel folk som får astma av å SE en røyker på et par kilometers avstand, eller de jeg snakker om nå. Som seriøst ser ut til å mene at ekte sukker i påske-egget og øredobber og ba

Jeg skjønner ikke hva folk gidder å være så ikke-folk for.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Synes de fleste unger er noen snørrunger jeg da... Unntatt de som jeg er tante til, så klart. ;)

Mine to er ikke snørrunger! *snurt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Døh! De fleste der inne er ganske normale selv om vi har barn, asså! Men det finnes selvsagt dem som ikke er helt i vater der, som alle andre steder. ;)

Jupp. Bare at dere synes ikke så godt..En legger liksom best merke til det merkeligste;-) Og jeg tror virkelig ikke det småbarnsforumet er helt reprensentetivt? Jeg synes det er EN DEL, som virker noe i ubalanse der..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Hehe... Som en som ikke har unger så synes jeg at jeg er i min fulle rett til å mobbe hønemødrene litt. :)

Jupp. I samme båt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Bare at dere synes ikke så godt..En legger liksom best merke til det merkeligste;-) Og jeg tror virkelig ikke det småbarnsforumet er helt reprensentetivt? Jeg synes det er EN DEL, som virker noe i ubalanse der..;-)

Jeg leser mye på småbarnsforum og synes at det er mange fornuftige mennesker der, selv om det selvsagt finnes noen som det har tippet over for. Når det er sagt, så er jeg ikke helt sikker på om dere på åpent er et helt representativt utvalg av norges befolkning heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "skara"

Jupp. Bare at dere synes ikke så godt..En legger liksom best merke til det merkeligste;-) Og jeg tror virkelig ikke det småbarnsforumet er helt reprensentetivt? Jeg synes det er EN DEL, som virker noe i ubalanse der..;-)

sikkert "ammetåke"

:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* :-D Hahaha! Dritmorsomt!

Shit, jeg husker visst helt feil. Jeg fikk ikke en hel del støtte. Så og si alle mente pinadø at jeg var hysterisk! Jaja. Det må ha vært mer stabile og humoristiske folk der inne da;-)

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F1%2F14.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D1130337&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D1135769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Bare at dere synes ikke så godt..En legger liksom best merke til det merkeligste;-) Og jeg tror virkelig ikke det småbarnsforumet er helt reprensentetivt? Jeg synes det er EN DEL, som virker noe i ubalanse der..;-)

Om det er representativt for flertallet eller ikke, veit jeg ikke.

En del ting endrer man syn på når man får unger sjøl. Og ihvertfall jeg har brukt en del tid på å svelge et par ganske svære kameler.

Fortsatt er jeg relativt hysterisk på at unga mine ikke skal utsettes for røyk, f.eks. Og jeg kjøper Reimatec dresser (fordi jeg mener det er den dressen som er den beste) og synes det er viktig at de har vinterklær som er av god kvalitet. men ved ullundertøy - DER går grensa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...