Gå til innhold

Hull i øra? Hull i hodet?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

*LOL* :-D

Det får vel bli den dagen alle potene er like store! :-)

Morsom situasjons beskrivelse!

:-)

Bare vent. Jeg glemte å nevne at dere var blitt primus motorer på ammeforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    37

  • laguna1365380434

    31

  • Freya

    20

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

"Det er grenser for hvor mye en kan skade seg når man spiller dataspill i stedet for å dingle i trær."

Iallefall fysisk, psykisk er en annen sak ;)

Det psykiske er definitivt en annen sak, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Shit, jeg husker visst helt feil. Jeg fikk ikke en hel del støtte. Så og si alle mente pinadø at jeg var hysterisk! Jaja. Det må ha vært mer stabile og humoristiske folk der inne da;-)

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F1%2F14.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D1130337&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D1135769

Herregud. Var det der et seriøst innlegg?

I rest i så fall my case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På linje med å kjøpe barneseng på JYSK. Muahaha!

Jeg må innrømme noe: For fem år siden kjøpte jeg nattbord til meg og samboeren på daværende Norsk Sengetøylager.

Skjønner ikke at vi fortsatt lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte Sparkjøp... ;)

Jada, jada.

Tanta til minstemann var innom i dag og bemerket at ikke minstemann hadde cherrox. Så ikke ut som om hun noen gang hadde hørt om Sorel.... Hun skjønte i hvert fall ikke at de var fake ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme noe: For fem år siden kjøpte jeg nattbord til meg og samboeren på daværende Norsk Sengetøylager.

Skjønner ikke at vi fortsatt lever!

My god asså! Men det store spørsmålet er: Står nattbordet fortsatt oppreist, eller har det klappa sammen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, jeg husker visst helt feil. Jeg fikk ikke en hel del støtte. Så og si alle mente pinadø at jeg var hysterisk! Jaja. Det må ha vært mer stabile og humoristiske folk der inne da;-)

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F1%2F14.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D1130337&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D1135769

Jeeezes, kan ikke fatte at jeg ser ut ti å ha gått på limpinnen der. Så jævlig pinlig! *gremmes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jada.

Tanta til minstemann var innom i dag og bemerket at ikke minstemann hadde cherrox. Så ikke ut som om hun noen gang hadde hørt om Sorel.... Hun skjønte i hvert fall ikke at de var fake ;o)

Fisefin dame. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne aldri falle meg inn å kalle deg en ustabil dolmamma. :)

Jeg tror ikke jeg har sett så mye av det du har postet på kjerringforumet.

Det hender jeg dropper innom da :o)

Det er forresten over med Frognersnobben så nå er jeg kvitt'n. Nå går jeg bare å bekymrer meg over hva som dukker opp i løpet av de neste 14 dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg dropper innom da :o)

Det er forresten over med Frognersnobben så nå er jeg kvitt'n. Nå går jeg bare å bekymrer meg over hva som dukker opp i løpet av de neste 14 dagene.

Det var vel ikke akkurat en dag for tidlig...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen de er det! Ingenting er for bagatellmessig til å ikke blåses opp, og alt kan vinkles tilat det burde ha med unger å gjøre.

Enkelte ting har INGENTING med unger å gjøre, det tror jeg joggu meg jeg hadde skjønt selvom jeg hadde en skokk sjøl.

Jeg lurer på om jeg ikke er litt enig med Staff i det han sier om å leve i et barnediktatur. Alle ting.ment for barn eller ikke, skal tilpasses barna. Barna skal ikke lenger tilpasses verden.

En mellomting her hadde sikkert vært fint.

Digresjon, men allikevel.

Jeg er sikker på at det er usunt både for foreldre å unger å være så til de grader fanatiske på ALT!

:-)

HALLO... Forumet er for FORELDRE og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke akkurat en dag for tidlig...? ;)

Frøkna hadde til og med tid til å ringe meg i lunsjen i går. Kun fordi hun ville snakke med mamman sin. Helt utrolig. Og plutselig hadde hun tid til å hjelpe meg å tømme leiligheten. Det er nesten så jeg ikke tror verden står til påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkna hadde til og med tid til å ringe meg i lunsjen i går. Kun fordi hun ville snakke med mamman sin. Helt utrolig. Og plutselig hadde hun tid til å hjelpe meg å tømme leiligheten. Det er nesten så jeg ikke tror verden står til påske.

Der kan du se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna hadde til og med tid til å ringe meg i lunsjen i går. Kun fordi hun ville snakke med mamman sin. Helt utrolig. Og plutselig hadde hun tid til å hjelpe meg å tømme leiligheten. Det er nesten så jeg ikke tror verden står til påske.

kanskje hun til og med blir med på julekonsert med mamma'n sin? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO... Forumet er for FORELDRE og barn.

Dette innlegget ligger da faktisk på åpent og endel av oss på åpent har faktisk barn også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My god asså! Men det store spørsmålet er: Står nattbordet fortsatt oppreist, eller har det klappa sammen? ;)

De står faktisk ennå, selv om skuffene ofte kollapser når vi drar dem ut. :)

Det sier seg selv at vi ikke grafser så ofte i nattbordsskuffene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje hun til og med blir med på julekonsert med mamma'n sin? ;)

Kanskje det du, hun er nok mer kulturell enn sin mor.

Men jeg vet bare når og ikke hvor så du får slå på tråden til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De står faktisk ennå, selv om skuffene ofte kollapser når vi drar dem ut. :)

Det sier seg selv at vi ikke grafser så ofte i nattbordsskuffene...

Minner meg om et IKEA skap som stor i huset her da vi flytta inn. Vi forsto fort hvorfor, for det klappa sammen med en gang vi forsøkte å flytte på det. *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...