Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Gjest Litt oppgitt bare

Leste i tråden "Innekatter" at trådstartet ble beskyldt for å være et såkalt troll. (Og nei, det var ikke jeg som startet den).

Jeg er en del innpå her, men deltar sjelden i diskusjoner. Nettopp fordi jeg til stadighet ser at folk blir beskyldt for å legge ut tråder bare for å provosere. Ærlig talt.. Synes enkelte av dere oppfører dere som drittunger som beskylder folk i hytt og pine både for det ene og det andre. Må man liksom ha et kjent nick her inne for å bli tatt seriøst? Dette er vel et forum for alle? Og når det er slik, vil det dukke opp alle slags mennesker. Dermed vil det dukke opp spørsmål og meninger dere kanskje er synes er helt ufattelig teite og unødvendige. Men vedkommende har da like mye rett til å få ytre sine tanker som dere har!

Så på forum for "Foreldre - småbarn" at Webmaster oppfordret folk til å slutte å beskylde andre for å være troll. H*n fikk lite respons på den. Folk følte seg vel litt truffet.

Og om man da mener at trådstarter er et troll, kan man vel bare la være å svare?? Sett mange tråder der jeg faktisk tror at vedkommende har et reelt problem, men blir "kappet hodet av" av mer kjente nick her inne. Og dette kan da ikke være meningen med dette forumet? At det skal være en boltreplass for faste "medlemmer" som anser ukjente nick for uvedkommende og uvelkomne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Dra ut hodet, nå. Dette var ikke en "stakkar" som haddet et problem h*n trengte hjelp til. Hvis du ser på svarene vedkommende kommer med, med forskjellige nick, så er det ikke noe annet enn ting av typen "Ja, du er jo skikkelig kul..." og "Ja, det er jo skikkelig årlreit for katten..."

Jovisst er dette trolling, og intet annet. Jeg driter i om det var du som startet tråden eller ikke - en trolle får høre at h*n er nettopp det. Ikke at det hjelper - slike stakkarslige individer er enten for dumme, eller de tror de "vinner" når de klarer å lage lange tråder.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litt oppgitt bare

Dra ut hodet, nå. Dette var ikke en "stakkar" som haddet et problem h*n trengte hjelp til. Hvis du ser på svarene vedkommende kommer med, med forskjellige nick, så er det ikke noe annet enn ting av typen "Ja, du er jo skikkelig kul..." og "Ja, det er jo skikkelig årlreit for katten..."

Jovisst er dette trolling, og intet annet. Jeg driter i om det var du som startet tråden eller ikke - en trolle får høre at h*n er nettopp det. Ikke at det hjelper - slike stakkarslige individer er enten for dumme, eller de tror de "vinner" når de klarer å lage lange tråder.

"............................................"

Og så om det er et troll? Er det din oppgave å være oppsynsmann og informere andre om at det er et mulig troll? Ved at du svarer bidrar du jo uansett til at det evt. trolle får oppmerksomhet og den lange tråden h*n ønsket seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest tråden, men vil kommentere dette med faste nick her.

Nå når vi vet at webmaster er en av de faste og kjente brukerne her, og at webmaster kommuniserer fast med de andre kjente brukerne på msn(venner), så faller litt av sjarmen ved dol bort.

De faste vennene blir beskyttet og får friere tøyler, ja!

Og webmaster er webmaster den ene timen, for så å være fast bruker og i dolgjengen den neste.

Det betyr at webmaster kan legge ut tråder, svare og kritisere som bruker og etterpå slette upassende ting fra egne innlegg (satt på spissen).

Dessuten mistenker jeg henne for å være lydhør for sine msn-venner, og diskutere strategier med dem, reagere på det dem ønsker osv.

Og hun vet alltid hvem som er hvem, selv om du har 1000 nick, og kan bruke dette opplysningsmaterialet som hun vil. Noen påstår ting har blitt diskutert på msn og mail, derfor jeg nevner det her.

Sorry, men jeg synes ikke det passer seg at en webmaster skal være fast deltager her. Man ser her at dette blir så feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så om det er et troll? Er det din oppgave å være oppsynsmann og informere andre om at det er et mulig troll? Ved at du svarer bidrar du jo uansett til at det evt. trolle får oppmerksomhet og den lange tråden h*n ønsket seg.

Og hvem er du? ;)))))

*Mistenksom* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så om det er et troll? Er det din oppgave å være oppsynsmann og informere andre om at det er et mulig troll? Ved at du svarer bidrar du jo uansett til at det evt. trolle får oppmerksomhet og den lange tråden h*n ønsket seg.

Det er fort gjort å ikke oppdaget at det er et troll, og da er det greit at noen sier i fra. Det hender også at jeg ikke får det med meg, og jeg setter pris på opplysningen.

Jeg skjønner ikke hvor du vil med dette. Vil du "beskytte" trollene? Irriterer du deg over å lese ting du kan velge å la være å lese?

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cezalion

Jeg har ikke lest tråden, men vil kommentere dette med faste nick her.

Nå når vi vet at webmaster er en av de faste og kjente brukerne her, og at webmaster kommuniserer fast med de andre kjente brukerne på msn(venner), så faller litt av sjarmen ved dol bort.

De faste vennene blir beskyttet og får friere tøyler, ja!

Og webmaster er webmaster den ene timen, for så å være fast bruker og i dolgjengen den neste.

Det betyr at webmaster kan legge ut tråder, svare og kritisere som bruker og etterpå slette upassende ting fra egne innlegg (satt på spissen).

Dessuten mistenker jeg henne for å være lydhør for sine msn-venner, og diskutere strategier med dem, reagere på det dem ønsker osv.

Og hun vet alltid hvem som er hvem, selv om du har 1000 nick, og kan bruke dette opplysningsmaterialet som hun vil. Noen påstår ting har blitt diskutert på msn og mail, derfor jeg nevner det her.

Sorry, men jeg synes ikke det passer seg at en webmaster skal være fast deltager her. Man ser her at dette blir så feil.

Hæ? Er dette sant? Utrolig synd i tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest tråden, men vil kommentere dette med faste nick her.

Nå når vi vet at webmaster er en av de faste og kjente brukerne her, og at webmaster kommuniserer fast med de andre kjente brukerne på msn(venner), så faller litt av sjarmen ved dol bort.

De faste vennene blir beskyttet og får friere tøyler, ja!

Og webmaster er webmaster den ene timen, for så å være fast bruker og i dolgjengen den neste.

Det betyr at webmaster kan legge ut tråder, svare og kritisere som bruker og etterpå slette upassende ting fra egne innlegg (satt på spissen).

Dessuten mistenker jeg henne for å være lydhør for sine msn-venner, og diskutere strategier med dem, reagere på det dem ønsker osv.

Og hun vet alltid hvem som er hvem, selv om du har 1000 nick, og kan bruke dette opplysningsmaterialet som hun vil. Noen påstår ting har blitt diskutert på msn og mail, derfor jeg nevner det her.

Sorry, men jeg synes ikke det passer seg at en webmaster skal være fast deltager her. Man ser her at dette blir så feil.

Hvorvidt en webmaster også (åpent) bør bruke et forum som bruker er jeg ikke umiddelbart uenig i deg med.

Men det er egentlig totalt uinteressant med mindre du har noe som helst dokumentasjon og hold i de beskyldiningene du legger frem her og nå? Har du det?

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Er dette sant? Utrolig synd i tilfelle.

Det er alltid enkelte som beskylder webmaster for å favorisere brukere etc. Felles for de fleste som kommer med slike beskyldninger er at de på en eller annen måte har kommet i konflikt med webmaster. Kan det være en sammenheng der, tro? :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Er dette sant? Utrolig synd i tilfelle.

Dette vet jeg 100% er sant ja, det kan du stole på.

Det er ikke bare løse beskyldninger.

Jeg har insideinformasjon om dette, og har ingen intresse av å komme med løse påstander.

Jeg kommer til å ta opp saken med eierne av dol etterhvert, for jeg synes det er helt uakseptabelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cezalion

Dette vet jeg 100% er sant ja, det kan du stole på.

Det er ikke bare løse beskyldninger.

Jeg har insideinformasjon om dette, og har ingen intresse av å komme med løse påstander.

Jeg kommer til å ta opp saken med eierne av dol etterhvert, for jeg synes det er helt uakseptabelt!

Ja, om det virkelig er sant, er det selvsagt uakseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid enkelte som beskylder webmaster for å favorisere brukere etc. Felles for de fleste som kommer med slike beskyldninger er at de på en eller annen måte har kommet i konflikt med webmaster. Kan det være en sammenheng der, tro? :-)

"............................................"

Først, jeg har aldri vært på kant med noen webmaster her, så det er sagt.

Du vet jo at dette du skriver ikke stemmer, jeg tror du vet like godt som meg og flere av oss andre at det jeg skriver stemmer.

Det er en del av oss som vet dette, og ovenfor en del av de faste brukerne er webmaster åpen om at vedkommende er webmaster.

Jeg antar du er en av oss som vet, ettersom du har vært fast bruker med fast nick her lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cezalion

Først, jeg har aldri vært på kant med noen webmaster her, så det er sagt.

Du vet jo at dette du skriver ikke stemmer, jeg tror du vet like godt som meg og flere av oss andre at det jeg skriver stemmer.

Det er en del av oss som vet dette, og ovenfor en del av de faste brukerne er webmaster åpen om at vedkommende er webmaster.

Jeg antar du er en av oss som vet, ettersom du har vært fast bruker med fast nick her lenge.

Kan du ikke si hvem som liksom er Webmaster da? Da blir det litt lettere å tro deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, om det virkelig er sant, er det selvsagt uakseptabelt.

Da foreslår jeg at flere av oss brukerne går sammen og sier ifra at det er uakseptabelt.

I mine øyne bør ikke en dolwebmaster være fast bruker på et så stort forum som dol. Jeg tror mange her er enige i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cezalion

Da foreslår jeg at flere av oss brukerne går sammen og sier ifra at det er uakseptabelt.

I mine øyne bør ikke en dolwebmaster være fast bruker på et så stort forum som dol. Jeg tror mange her er enige i det.

Selvsagt skal h*n ikke være det. I allefall ikke om h*n gir uttrykk til andre om at h*n er det, og også beskytter enkelte brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke si hvem som liksom er Webmaster da? Da blir det litt lettere å tro deg. :)

Jeg kan vel ikke oute nicket til webmaster, da frykter jeg at jeg blir kastet ut av her selv.

Men Prozak vet liksågodt som meg at disse opplysningene stemmer, det er jeg sikker på.

Både han og SSD vet hvem det er, og flere i jentenick-gjengen.

Jeg har fått 100% pålitelige opplysninger på at dette jeg skriver i mitt første svar her stemmer.

Og jeg kommer uansett til å ta opp saken med eierne av dol, for dette går ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg har ikke lest tråden, men vil kommentere dette med faste nick her.

Nå når vi vet at webmaster er en av de faste og kjente brukerne her, og at webmaster kommuniserer fast med de andre kjente brukerne på msn(venner), så faller litt av sjarmen ved dol bort.

De faste vennene blir beskyttet og får friere tøyler, ja!

Og webmaster er webmaster den ene timen, for så å være fast bruker og i dolgjengen den neste.

Det betyr at webmaster kan legge ut tråder, svare og kritisere som bruker og etterpå slette upassende ting fra egne innlegg (satt på spissen).

Dessuten mistenker jeg henne for å være lydhør for sine msn-venner, og diskutere strategier med dem, reagere på det dem ønsker osv.

Og hun vet alltid hvem som er hvem, selv om du har 1000 nick, og kan bruke dette opplysningsmaterialet som hun vil. Noen påstår ting har blitt diskutert på msn og mail, derfor jeg nevner det her.

Sorry, men jeg synes ikke det passer seg at en webmaster skal være fast deltager her. Man ser her at dette blir så feil.

Det der tror jeg mitt om gitt..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cezalion

Jeg kan vel ikke oute nicket til webmaster, da frykter jeg at jeg blir kastet ut av her selv.

Men Prozak vet liksågodt som meg at disse opplysningene stemmer, det er jeg sikker på.

Både han og SSD vet hvem det er, og flere i jentenick-gjengen.

Jeg har fått 100% pålitelige opplysninger på at dette jeg skriver i mitt første svar her stemmer.

Og jeg kommer uansett til å ta opp saken med eierne av dol, for dette går ikke lenger.

Om du virkelig VET at denne personen er Webmaster, synes jeg du kan si det. Hvorfor skal et par prosent vite hvem dette er, mens vi andre er uvitende og legger ut alt mulig rart her?

Men kanskje du egentlig ikke vet at dette faktisk er sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, jeg har aldri vært på kant med noen webmaster her, så det er sagt.

Du vet jo at dette du skriver ikke stemmer, jeg tror du vet like godt som meg og flere av oss andre at det jeg skriver stemmer.

Det er en del av oss som vet dette, og ovenfor en del av de faste brukerne er webmaster åpen om at vedkommende er webmaster.

Jeg antar du er en av oss som vet, ettersom du har vært fast bruker med fast nick her lenge.

:-)

Jeg vet at det alltid er slike påstander i et aktivt forum - jeg har vært i en del opp gjennom årene. Og jeg vet også det at en webmaster kun er et menneske, og at ikke alt vedkommende gjør er like veloverveid og smart - evt. med tanke på hvordan det kan virke for enkelte brukere. Og hvis noen først har fått for seg at webmaster holder med den og den, så skal det ikke annet enn små ubetydeligheter til for å fyre opp under dette.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der tror jeg mitt om gitt..;-)

Enkelt og greit :-)

Jeg husker en som til slutt ble utestengt, som i "alle år" klaget over at webmaster var ute etter ham, og beskyttet erkefienden hans :-)

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...