Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Det er en del små doltreff fremdeles.

Simen sluttet som webmaster i 2000, og har logisk nok ikke deltatt på dol-treff som webmaster siden da.

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Gjest Moderator

Det heter MSN, ikke msm :-)

For øvrig orker jeg ikke engasjere meg stort i hele debatten...

Kan det ses på som et tegn om at jeg faktisk ikke benytter meg av MSN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sikkert ikke anonym for alle

Kan det ses på som et tegn om at jeg faktisk ikke benytter meg av MSN?

Passe deg så det ikke blir beskyldninger om dekkoperasjon nå;-)

Kanskje du skrev msm med vilje...??:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sikkert ikke anonym for alle

"Hvem kan vite det? For det 1. er det mange nye her inne, for det 2. kan webmaster være ny."

Det er sant. Men en del her har jo nok fartstid til å faktisk vite om slikt har skjedd, og disse har utelukkende avkreftet disse påstandene.

"det er litt rart å se ivrigheten av "gamle" brukere av å avkrefte denne saken."

Tja. De som har vært her en stund kjenner vel til systemet, og har et mer realistisk bilde av hva som er virkelighet. Hvis man selv har en formening om at noe fungerer bra, så er det ikke unaturlig å argumentere mot noen som mener det motsatte.

"Ikke minst webbis kommentar med smilefjes (husker den ikke konkret) kan vise at han er en del av klikken her inne. Lite formell og profesjonell kommentar spørr du meg."

Der er jeg ikke enig. Hvis du skal lete etter slike tegn, så vil du alltid finne noe å henge deg opp i. Men tonen her inne har aldri vært særlig formell, og det gjelder til en viss grad de som driver stedet også. Jeg ser ikke noe galt i det. Vi snakker om webmastere her, ikke sys-adminer :-)

"Har sett både saklige og usaklige fremleggelser av bekymringer her, men synes de uansett får det samme (negative) svaret tilbake."

Hvis noe er usaklig fremlagt, så er det logisk å forvente seg usaklig tilbakesvar. Det er selvfølgelig ikke alltid det fungerer begge veier mht. saklighet - de fleste her inne er tross alt mennesker :-)

"..........................................."

Bare av nysgjerrighet.. Hvor lenge har du vært bruker her?

Bare en liten kommentar på tampen i kveld. Har vel de fleste med meg på at diskusjonene i dag har gått over alle støvleskaft. Mine meninger er; webbis må være berettiget et liv utenfor dol og ha venner som er brukere uten å bli stemplet for brudd på taushetsløftet. Men jeg synes det ville være en fordel om han identifiserte seg som webmaster når han bruker dol på fritiden. Forstår ikke helt hvorfor det skulle være et problem.

Joda har lest om drapstrusslene, men man er da like anonym som webmaster uansett.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av nysgjerrighet.. Hvor lenge har du vært bruker her?

Bare en liten kommentar på tampen i kveld. Har vel de fleste med meg på at diskusjonene i dag har gått over alle støvleskaft. Mine meninger er; webbis må være berettiget et liv utenfor dol og ha venner som er brukere uten å bli stemplet for brudd på taushetsløftet. Men jeg synes det ville være en fordel om han identifiserte seg som webmaster når han bruker dol på fritiden. Forstår ikke helt hvorfor det skulle være et problem.

Joda har lest om drapstrusslene, men man er da like anonym som webmaster uansett.?

Jeg sa vel, hvis jeg ikke husker feil, i begynnelsen av tråden at jeg ikke var direkte uenig i problemet med at webmaster også bruker forumet som privatbruker.

Jeg har vært her siden 1999, men ikke sammenhengende.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Nei, fordi jeg _er_ webmaster. Og jeg sitter nå og er i ferd med å sende informasjon om den manglende potensen din, inkl. e-post adr. din, til hele kontaktlisten min på msn.

"................................................"

*LOL* :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mente at det var de to der!

En annen gnistrende film med dem, er "Hvem er redd for Virginia Wolf" :)

Har ikke sett den heller, men disse to er garantert noe å ha til gode og kunne glede seg til en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

det at de står så voldsomt sammen reagerer jeg på. Hvorfor bryr de seg om en webbis de ikke kjenner, som de sier.

Jeg ville reagert om det var DU som fikk sånn pepper på bakgrunn av litt ingenting og litt løse påstander også jeg altså.

Jeg synes dere er helt urimelige mot den stakkars webmasteren jeg ser ingen grunner tilå ikke stole på at vedkommende ikke gjør jobben sin ytterst profesjonelt.

Dette er ikke fordi jeg kjenner verken deg eller webmaster, men fordi det er naturlig å si i fra, på et diskusjonsforum, når en synes folk blir steike ulogiske og paranoide og kommer med ubegrunnede påstander, som hvis de blir stående uimotsagte faktisk kan virke injuriernde mot den påstandene omhandler..

Sånn tenker hvertfall jeg, og sånn tror jeg mange av de andre som "forsvarer" webbisen kanskje tenker også?

Det får da være grenser for stupide anklager, på et vis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville reagert om det var DU som fikk sånn pepper på bakgrunn av litt ingenting og litt løse påstander også jeg altså.

Jeg synes dere er helt urimelige mot den stakkars webmasteren jeg ser ingen grunner tilå ikke stole på at vedkommende ikke gjør jobben sin ytterst profesjonelt.

Dette er ikke fordi jeg kjenner verken deg eller webmaster, men fordi det er naturlig å si i fra, på et diskusjonsforum, når en synes folk blir steike ulogiske og paranoide og kommer med ubegrunnede påstander, som hvis de blir stående uimotsagte faktisk kan virke injuriernde mot den påstandene omhandler..

Sånn tenker hvertfall jeg, og sånn tror jeg mange av de andre som "forsvarer" webbisen kanskje tenker også?

Det får da være grenser for stupide anklager, på et vis!

Jeg har ikke deltatt i de lange trådene, fordi jeg syns tema har vært totalt uinteressant. Men, jeg er helt enig med deg.

Skal det være en Webmaster funksjon her, bør vel den kunne yte noen form for kontroll, med hva som skrives.

I nettaviser har de slik kontroll for hva som kan skrives om hvem, og jeg syns det er merkelig at weben her ikke kan utøve samme funksjon.

En får liksom ikke noe progresjon eller resultat ut av at en flokk med DOL`ere beskylder hverandre for hitt og hint, uten noe konkret bevis.

Jeg stoler på at webis er seriøs, og gjør de oppgaver h*n er satt til å utøver her, både i forhold til enkeltmenneskers behov for anonymitet, og i forhold til brudd på forvaltningslovens bestemmelser.

En fortsatt fin førjul ønskes ;.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg har ikke deltatt i de lange trådene, fordi jeg syns tema har vært totalt uinteressant. Men, jeg er helt enig med deg.

Skal det være en Webmaster funksjon her, bør vel den kunne yte noen form for kontroll, med hva som skrives.

I nettaviser har de slik kontroll for hva som kan skrives om hvem, og jeg syns det er merkelig at weben her ikke kan utøve samme funksjon.

En får liksom ikke noe progresjon eller resultat ut av at en flokk med DOL`ere beskylder hverandre for hitt og hint, uten noe konkret bevis.

Jeg stoler på at webis er seriøs, og gjør de oppgaver h*n er satt til å utøver her, både i forhold til enkeltmenneskers behov for anonymitet, og i forhold til brudd på forvaltningslovens bestemmelser.

En fortsatt fin førjul ønskes ;.)

:-) Fornuftig du printa!

God førjul til deg også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Avrivningsbrudd i ankelen

Selv om du er i ditt mest festlige hjørne i dag, så hadde det vært fint om du overholdt retningslinjen om kun å benytte ett nick i hver tråd. Ikke det at det gjør noe fra eller til i dagens virvar, men sånn for å være grei så kunne du kanskje begrense antallet nick?

Vennligsinnet hilsen

*Rødmer*

Pleier å være snill, så jeg skal aaaaldri gjøre det mer.

Om det var festlig eller ikke kan sikkert diskuteres, men jeg kjente at barnet i meg trengte å komme ut i form av litt ironisering og harselering.... :-)

God Jul! .-)

Hilsen h*n som faktisk har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad jeg ikke er webbis og må lese igjennom hele greia.

Jeg var oppdatert noen timer i dag tidlig, men i løpet av 5-6 timer i ettermiddag doblet den da sinnssyke tråden lengde. :)

Jeg har ikke vært på siden i går ettermiddag, men skjønner at jeg må oppdatere meg på den siste sladderen nå. :) *henter mer kaffe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i ALLE dager er det som skjer her???

Dette ser jo ut som et årsmøte i de paranoides landsforening......

...sammenblandet med årsmøtet til dem som morer seg over å slenge med leppa og gå til angrep på folk! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig vært så opptatt med å le og skrike paranoid at du ikke har fått med deg hva vi ikke liker?

Det faktum at webmaster også benytter forumet privat under et kjent nick, og at noen vet om hvem dette er, men andre ikke.

Uff, jeg som hadde håpet at du var såpass diskré at du ikke kom inn på at jeg lo og skreik og bar meg slik at folk kom løpende for å høre hva som sto på.

Beklager, men for meg drukner ditt og enkelte andres budskap i den voldsomme og karikerte språkføringen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

*Rødmer*

Pleier å være snill, så jeg skal aaaaldri gjøre det mer.

Om det var festlig eller ikke kan sikkert diskuteres, men jeg kjente at barnet i meg trengte å komme ut i form av litt ironisering og harselering.... :-)

God Jul! .-)

Hilsen h*n som faktisk har....

God bedring.-)

Og for orden skyld så kan det opplyses at det ikke var du som har kommet med påstandene om taushetsplikt i denne tråden, du har "bare" vært litt leken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...