Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Dette sier vel mest om deg!

Webmaster kan jo bare kjenne igjen folk på skrivestil, da de ikke har tilgang på ip-adresse..

Jeg trodde det var brukernavnet de brukte for å se om det er samme person bak flere nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Gjest Moderator

Jeg trodde det var brukernavnet de brukte for å se om det er samme person bak flere nick.

Vi ser ikke brukernavnet direkte. For å finne ut hvilket brukernavn som har publisert et innlegg må vi gjøre et eget søk, noe som tar ekstra tid og derfor kun gjøres når det oppstår situasjoner med brukere sm aktivt går inn for å være destruktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at de står så voldsomt sammen reagerer jeg på. Hvorfor bryr de seg om en webbis de ikke kjenner, som de sier.

Alminnelig anstendighetsfølelse og en smule tanke om rettferdighet får vel folk (inkl meg selv) til å reagere på gjentatt injurierende tomprat fra anonyme folk som ikke engang prøver å dokumentere stygge og absurde påstander som slenges ut.

Bryr du deg virkelig bare om de du kjenner? Da er det i så fall min tur til å bli sjokkert.

Jeg aner ikke hvem du er og må sant å si innrømme at nicket ditt er meg ganske fremmed, men hadde du fått samme skit som webmaster utsettes for her, hadde jeg selvsagt reagert da også.

Jeg skjønner ikke engang at du kan spørre så dumt. No offence.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg som hadde håpet at du var såpass diskré at du ikke kom inn på at jeg lo og skreik og bar meg slik at folk kom løpende for å høre hva som sto på.

Beklager, men for meg drukner ditt og enkelte andres budskap i den voldsomme og karikerte språkføringen deres.

Jeg har skjønt for lenge siden at du har problemer med å fokusere på argumenter og sakens kjerne, så det er helt i orden, vennen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet ikke hva msm er for noe"

Hvis du vet hva msn er, som du snakker om, så vet du hva msm er :-)

MSN = Microsoft Network

MSM = Microsoft Messenger

MSM er en del av Microsoft Network (MSN).

MSN er en rest fra den tiden Microsoft forsøkte å lage sitt eget "internett", som skulle koste penger å bruke, da de så at de ikke hadde noen ummiddelbare inntjeningsmuligheter på Internet.

".........................................."

Takk for opplysningen.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skjønt for lenge siden at du har problemer med å fokusere på argumenter og sakens kjerne, så det er helt i orden, vennen min.

Det er selvsagt helt greit at du ikke liker meg og også at antipatien er så sterk at du må skrive det her (vel, akkurat det siste er kanskje litt interessant...),

- men siden du nå påberoper deg å være den Fornuftige og Argumentative Doleren, kan du kanskje opplyse oss andre om hva du argumenterer for (evt imot) og hva som er argumentene dine (for eller imot)? Det er dessverre noe uklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt helt greit at du ikke liker meg og også at antipatien er så sterk at du må skrive det her (vel, akkurat det siste er kanskje litt interessant...),

- men siden du nå påberoper deg å være den Fornuftige og Argumentative Doleren, kan du kanskje opplyse oss andre om hva du argumenterer for (evt imot) og hva som er argumentene dine (for eller imot)? Det er dessverre noe uklart.

Hvis du _enda_ ikke har fått det med deg, så foreslår jeg at du leser over innleggene mine en gang til, for nå begynner jeg å bli temmelig lei av å si det om og om igjen. Tenk om du bare kunne fulgt med fra starten istedenfor å, som jeg sa, rope og skrike og le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Alminnelig anstendighetsfølelse og en smule tanke om rettferdighet får vel folk (inkl meg selv) til å reagere på gjentatt injurierende tomprat fra anonyme folk som ikke engang prøver å dokumentere stygge og absurde påstander som slenges ut.

Bryr du deg virkelig bare om de du kjenner? Da er det i så fall min tur til å bli sjokkert.

Jeg aner ikke hvem du er og må sant å si innrømme at nicket ditt er meg ganske fremmed, men hadde du fått samme skit som webmaster utsettes for her, hadde jeg selvsagt reagert da også.

Jeg skjønner ikke engang at du kan spørre så dumt. No offence.

jeg har aldri kommet med beskyldninger mot webmaster. Nå må dere ikke blande nick her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Jeg ville reagert om det var DU som fikk sånn pepper på bakgrunn av litt ingenting og litt løse påstander også jeg altså.

Jeg synes dere er helt urimelige mot den stakkars webmasteren jeg ser ingen grunner tilå ikke stole på at vedkommende ikke gjør jobben sin ytterst profesjonelt.

Dette er ikke fordi jeg kjenner verken deg eller webmaster, men fordi det er naturlig å si i fra, på et diskusjonsforum, når en synes folk blir steike ulogiske og paranoide og kommer med ubegrunnede påstander, som hvis de blir stående uimotsagte faktisk kan virke injuriernde mot den påstandene omhandler..

Sånn tenker hvertfall jeg, og sånn tror jeg mange av de andre som "forsvarer" webbisen kanskje tenker også?

Det får da være grenser for stupide anklager, på et vis!

jeg har aldri beskyldt han for noe. Les hele tråden og så ser du at jeg har skrevet dette mange ganger. Jeg har skrevet at folk har lov å reagere med usikkerhet når de hører at enkelte vet hvem webbis er (flisa)

Jeg har aldri sagt at h*n har baksnakket oss andre. Da blander du nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

jeg har aldri beskyldt han for noe. Les hele tråden og så ser du at jeg har skrevet dette mange ganger. Jeg har skrevet at folk har lov å reagere med usikkerhet når de hører at enkelte vet hvem webbis er (flisa)

Jeg har aldri sagt at h*n har baksnakket oss andre. Da blander du nick

Nei jeg svarer direkte på hva du skriver.."Hvorfor forsvare osv.."

Pågrunn av naturlig anstendighetsfølelse. Jeg synes webamaster blir anklaget for ganske stygge ting, ting jeg ikke ser noe som helst hold i. Dette har ikke webmaster fortjent.

Derfor "forsvare" webmaster, enkelt og greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Nei jeg svarer direkte på hva du skriver.."Hvorfor forsvare osv.."

Pågrunn av naturlig anstendighetsfølelse. Jeg synes webamaster blir anklaget for ganske stygge ting, ting jeg ikke ser noe som helst hold i. Dette har ikke webmaster fortjent.

Derfor "forsvare" webmaster, enkelt og greit!

ok. Jeg trodde denne var rettet mot meg:

"Det får da være grenser for stupide anklager, på et vis!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at enkelte i denne tråden bruker deg som "sannhetsvitne" mht at webmastere skal ha deltatt på msm og sladret om forhold som er relatert til webmasterjobben.

Vennligst kontakt oss på mail slik at det kan bringes på det rene om du har kjennskap til at dette har foregått, da dette er ukjent for oss i redaksjonen.

[email protected]

hva? jeg aner jo ikke noe om det! - nå må jeg lese denne tråden tror jeg.

Jeg bare vet at en av webmasterne har et nick her - men det har jeg kun fra ETT hold - og jeg har heller ikke sagt det videre -det interesser meg ikke. Ikke syns jeg det er merkelig heller - eller ser noen fare med det. Ikke verre enn at naboen min er legen min.

Jeg går ut fra at webmaster på DOL har og bruker sin taushetsplikt - og noen MSN-gjeng kjenner jeg ikke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva? jeg aner jo ikke noe om det! - nå må jeg lese denne tråden tror jeg.

Jeg bare vet at en av webmasterne har et nick her - men det har jeg kun fra ETT hold - og jeg har heller ikke sagt det videre -det interesser meg ikke. Ikke syns jeg det er merkelig heller - eller ser noen fare med det. Ikke verre enn at naboen min er legen min.

Jeg går ut fra at webmaster på DOL har og bruker sin taushetsplikt - og noen MSN-gjeng kjenner jeg ikke til.

"...nå må jeg lese denne tråden tror jeg."

Forbered deg på en laaang kveld, Flisa ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva? jeg aner jo ikke noe om det! - nå må jeg lese denne tråden tror jeg.

Jeg bare vet at en av webmasterne har et nick her - men det har jeg kun fra ETT hold - og jeg har heller ikke sagt det videre -det interesser meg ikke. Ikke syns jeg det er merkelig heller - eller ser noen fare med det. Ikke verre enn at naboen min er legen min.

Jeg går ut fra at webmaster på DOL har og bruker sin taushetsplikt - og noen MSN-gjeng kjenner jeg ikke til.

Hehe, skal du lese denne tråden?

*ler*

Da ville jeg foretrukket min oppsummering. Med mindre du har hele helgen på deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H*n trenger da ikke å nevne webmasterjobben i en jobbsøknad.

Webmaster trengs det helt sikkert men ikke en som er kamerat med en gjeng dolere og kan diskutere et nick og alt vedkommende har skrevet på msn.

Det tror jeg heller ikke forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen bevis for brudd på taushetsplikt og fremhever ingen påstander om slikt. Det er likevel en naturlig reaksjon hos meg og mange andre å bli skeptisk når det plutselig viser seg at webmaster er muligens en av de faste brukerne her uten at de blir forklart hvem det er. Jeg stiller meg også undrende til at webmaster går på doltreff og tar pils med brukerne. Jeg har antatt at doktoronlines medarbeidere viste mere seriøsitet slik som jeg forventer av personell på helsesentre f.eks. Jeg ville ikke likt hvis fastlegen min eller sekretæren hennes satt på puben sammen med naboene mine her hvor jeg bor. Jeg har samme følelse når jeg følger med på denne tråden her. Det har noe med moralske og etiske retningslinjer å gjøre.

"Jeg ville ikke likt hvis fastlegen min eller sekretæren hennes satt på puben sammen med naboene mine her hvor jeg bor. "

Kjære vene - sånn er det der hvor vi bor. Legen må jo få lov til å drikke litt og ha det moro også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...nå må jeg lese denne tråden tror jeg."

Forbered deg på en laaang kveld, Flisa ;-)

Har begynt! *svett alt*

Ser i alle fall at det er mange paranoide folk her.

Det er ikke viktig for meg at webmaster ikke er en maskin -men et menneske eller 5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...