Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Hehe, skal du lese denne tråden?

*ler*

Da ville jeg foretrukket min oppsummering. Med mindre du har hele helgen på deg. :)

ga opp - ser nå at folk er helt skrullete! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

ga opp - ser nå at folk er helt skrullete! hehe

Hehe, synd du ikke var her. Du ville ledd og du ville ledd og du ville ledd.

Det tok av noe så til de grader, og konspirasjonsteoriene i min oppdatering er ikke engang kødd.

Faktisk ser min oppdatering mye friskere ut enn teoriene i de aktuelle webbis-trådene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, synd du ikke var her. Du ville ledd og du ville ledd og du ville ledd.

Det tok av noe så til de grader, og konspirasjonsteoriene i min oppdatering er ikke engang kødd.

Faktisk ser min oppdatering mye friskere ut enn teoriene i de aktuelle webbis-trådene. :)

Ja, det har jeg skjønt! :)

men jeg skjønner ikke at noen kan bli så opprørt over at et nick på DOL er en av webmasterne. Legen min er naboen min - og presten og jeg er på hils også - jeg vet han drikker pils og røyker.

SO?

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg skjønt! :)

men jeg skjønner ikke at noen kan bli så opprørt over at et nick på DOL er en av webmasterne. Legen min er naboen min - og presten og jeg er på hils også - jeg vet han drikker pils og røyker.

SO?

LOL

Nei, det er ingen enkel forklaring på hvorfor noen ble så opprørte.

Det er derfor trådene sannsynligvis er de lengste i dols historie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror ikke det lengre nå.

Har fått flott oppklaring av webmaster.

Jeg er ferdig med denne saken:)

Det er bra! :)

Webmasterne her er sikkert helt flotte folk - som må slite med oss tullinger som drikker vin og sludrer og prater.

Om Webmaster vet at jeg har hatt sopp i underlivet så får webmaster bare tåle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ingen enkel forklaring på hvorfor noen ble så opprørte.

Det er derfor trådene sannsynligvis er de lengste i dols historie. :)

Kanskje den må leses til rødvin? er det stygt av meg å skrive i den nå, kanskje? :) *klør i henda*

Vi har vært på 2 døgns tur til utlandet hele familien og så bare sklir det ut her! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt! *svett alt*

Ser i alle fall at det er mange paranoide folk her.

Det er ikke viktig for meg at webmaster ikke er en maskin -men et menneske eller 5 :)

Du må ikke skrive paranoid.

Du ber om at tråden skal doble sin allerede lange lengde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den må leses til rødvin? er det stygt av meg å skrive i den nå, kanskje? :) *klør i henda*

Vi har vært på 2 døgns tur til utlandet hele familien og så bare sklir det ut her! hehe

Neida, folk skriver i den ennå. Jeg tror ikke den tråden der dør ut med det første. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! :)

Webmasterne her er sikkert helt flotte folk - som må slite med oss tullinger som drikker vin og sludrer og prater.

Om Webmaster vet at jeg har hatt sopp i underlivet så får webmaster bare tåle det.

Når du nå leser den eller de rettere sagt lange trådene så håper jeg du egentlig bare leser og lar være å gi nytt liv til trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du nå leser den eller de rettere sagt lange trådene så håper jeg du egentlig bare leser og lar være å gi nytt liv til trådene.

Det kan godt hende jeg puster litt på flammene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den må leses til rødvin? er det stygt av meg å skrive i den nå, kanskje? :) *klør i henda*

Vi har vært på 2 døgns tur til utlandet hele familien og så bare sklir det ut her! hehe

"Vi har vært på 2 døgns tur til utlandet hele familien og så bare sklir det ut her! hehe"

Det er bra at mor i huset endelig er tilbake og kan passe på "barna" sine litt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi har vært på 2 døgns tur til utlandet hele familien og så bare sklir det ut her! hehe"

Det er bra at mor i huset endelig er tilbake og kan passe på "barna" sine litt! :-D

ja, tenk om jeg hadde vært webmaster - det sku' tatt seg ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

Gjør JEG?

"Men hvilke ubehagelige utslag gjør det da? Det er jo ikke noe fengsel det her - Selv om jeg vet hvilket nick webmaster bruker - så forholder jeg meg til nicet som et hvilket som helst annet nick"

Jeg har ihvertfall forstått det slik av dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...