Gå til innhold

Dally Parton - snart...


annegunn

Anbefalte innlegg

Du må passe på å ta bilder av deg, det kan bli moro å ha i ettertid!

Når du ikke trenger å kjenne tyngden, bare bevise at du var (nesten?) like barmfager som a' Dolly :-)

Hmm... Kanskje hvis jeg syntes det var et mål å bli større, så. Egentlig holder det i massevis i ikke-gravid tilstand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    30

  • mariaflyfly

    13

  • laban

    5

  • DarkPink

    3

Mest aktive i denne tråden

Du må passe på å ta bilder av deg, det kan bli moro å ha i ettertid!

Når du ikke trenger å kjenne tyngden, bare bevise at du var (nesten?) like barmfager som a' Dolly :-)

Eller enda bedre enn bilder: Få tatt gipsavstøpning! *he he*

Husker jeg leste om det en gang for noen år tilbake om en som tilbød dette til gravide kvinner - gipsavstøpning av mage og pupper slik at de kunne minnes hvor store de var til senere! *ha ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller enda bedre enn bilder: Få tatt gipsavstøpning! *he he*

Husker jeg leste om det en gang for noen år tilbake om en som tilbød dette til gravide kvinner - gipsavstøpning av mage og pupper slik at de kunne minnes hvor store de var til senere! *ha ha*

Det har jeg også hørt om.

Fint å henge på veggen, hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Eller enda bedre enn bilder: Få tatt gipsavstøpning! *he he*

Husker jeg leste om det en gang for noen år tilbake om en som tilbød dette til gravide kvinner - gipsavstøpning av mage og pupper slik at de kunne minnes hvor store de var til senere! *ha ha*

Det var litt av en tanke!

Sikkert moro å kunne ha et håndfast bevis. Det er ikke alle som tror meg når jeg sier at som gravid så kom først magen, deretter kom magen og til sist kom jeg etter...

Egentlig er det imponerende at jeg ikke er full av strekkmerker... barna mine hadde rene svømmebassenget der inne;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min familie har alle små pupper, og da tanta mi ble gravid, og vi ikke hadde sett henne på noen måneder, ble alle stående å stirre på puppene hennes. Det var det førse vi så på henne, det var en vanvittig forskjell. Som om en liten blondine skulle blitt høy og sorthåret.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger meg visst lagelig til for hogg også da...

Hadde jeg hatt problemer med å bli gravid hadde det vært minst like greit med to på en gang. Men nå har jeg lissom en fra før da, og hadde absolutt ikke tenkt meg meg selv som trebarnsmor...

Det er mange som har sagt det samme utenfor dol også, om du skulle lure :-|

Hvis det er noen trøst, så kjenner jeg en tenkt trebarnsmor som ble fembarnsmor etter tredje svangerskapet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, så kjenner jeg en tenkt trebarnsmor som ble fembarnsmor etter tredje svangerskapet.. ;)

*regner etter*

Tre? Det må jo være en skjebne verre enn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. JEg brukte samme cup helt til melka kom etter fødselen. Da gikk jeg opp fra B til C.

Akkurat som meg, bare at jeg gikk fra A til C over natta. Det var en sjokkartet opplevelse for å si det sånn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75AA til vanlig!

Amme BHene mine etter 1. fødsel var 85E. Det var helt vilt og veldig uvant kan jeg si deg!

Med 2. og 3. unge har jeg bare brukt 80C i ammebh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som meg, bare at jeg gikk fra A til C over natta. Det var en sjokkartet opplevelse for å si det sånn ;-)

Det kan jeg levende forestille meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får vite det på onsdag :-)

Eller skal jeg si at vi får det bekreftet?

Vi får vel våge oss på å si at vi skal få det bekreftet ;-)

Ikke mobb meg om jeg tar feil da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75AA til vanlig!

Amme BHene mine etter 1. fødsel var 85E. Det var helt vilt og veldig uvant kan jeg si deg!

Med 2. og 3. unge har jeg bare brukt 80C i ammebh.

Oh God...Jeg som trodde jeg var spesiell som gikk fra A til C....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg bruker 75AA til vanlig!

Amme BHene mine etter 1. fødsel var 85E. Det var helt vilt og veldig uvant kan jeg si deg!

Med 2. og 3. unge har jeg bare brukt 80C i ammebh.

Men mellom barna - gikk du tilbake til 75AA, eller fikk du større pupper?

Jeg hadde A før jeg ble gravid med førstemann. Etter at jeg var ferdig med ammingen av begge to, har jeg nå B. Det er jeg veldig fornøyd med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Vi får vel våge oss på å si at vi skal få det bekreftet ;-)

Ikke mobb meg om jeg tar feil da ;-)

Jeg satser på at det blir "bekreftet" jeg også, siden det var jeg som fikk deg til å titte i krystallkula :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får vel våge oss på å si at vi skal få det bekreftet ;-)

Ikke mobb meg om jeg tar feil da ;-)

Jeg har også påstått at det er fler enn én, helt fra da hun ble så fort veldig kvalm.

Jeg husker to slike tidligere tilfeller herfra - en som skulle ha barn nr. fire og endte opp som fembarnsmor. Og en dansk jente som nesten ikke gadd teste etter prøverørsforsøk fordi hun hadde så lite symptomer. Litt senere ble hun totalt slått ut av kvalme fordi hun bar på to små jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på at det blir "bekreftet" jeg også, siden det var jeg som fikk deg til å titte i krystallkula :-)

Da får du dele skylda med meg hvis jeg (vi..) tar feil ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...