Gå til innhold

Dally Parton - snart...


annegunn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    30

  • mariaflyfly

    13

  • laban

    5

  • DarkPink

    3

Mest aktive i denne tråden

Send meg mail med hvor mye du vil ha inn på konto. ;)

Femten hundre til flybilletten og omtrent det samme til hotell burde holde.

Og datoen, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn hadde stor glede av utdrivingsrefleksen min. De trengte ikke å suge, de bare lå og ventet med brystvorten i munnen til melka kom, så bare svelget de unna.

Flere av mine venninner lurte på hva babyene mine drev med når de lå der helt rolig. Så jeg måtte si som sant var:"De venter på melka".

Det negative var at begge nektet å ta flaske, for der måtte de jo suge... Da hjalp det lite at det var veldig lett for meg å få ut så mye melk jeg bare lystet.

Da var du heldig!

Mine tre hadde en periode mellom 3-6 mnd der de hylte og skreik ved puppen. Jeg tror det kom av at de ikke klarte å svelge kjapt nok unna og dermed svelgte mye luft samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*LOL*

Nå var du slem! Jeg våger ikke å støtte deg i det. *Frykter vreden til annegunn*

Hu' har nettopp sparka meg skikkelig på leggen *banner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mellom barna - gikk du tilbake til 75AA, eller fikk du større pupper?

Jeg hadde A før jeg ble gravid med førstemann. Etter at jeg var ferdig med ammingen av begge to, har jeg nå B. Det er jeg veldig fornøyd med :-)

Dessverre tilbake for 75AA, om ikke enda mindre. Får ikke tak i BHer her til lands, må handle i England på M&S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Da var du heldig!

Mine tre hadde en periode mellom 3-6 mnd der de hylte og skreik ved puppen. Jeg tror det kom av at de ikke klarte å svelge kjapt nok unna og dermed svelgte mye luft samtidig.

Mine pupper doserte nok melka riktig :-)

Når det gjaldt amming hadde jeg ingen problemer. Det eneste problemet var at jeg fikk brystbetennelse en gang, men da var poden over året, så det var ingen krise, bare smertefullt.

Men noe som var pussig, var at de første månedene, så ville ikke datteren min ta puppen om natten hvis ikke lyset var på. Sykepleierne/jordmødrene på barselavdelingen påstod at hun likte seg i rampelyset :-)

Men det slo til hver gang: straks lyset kom på tok hun villig puppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Dessverre tilbake for 75AA, om ikke enda mindre. Får ikke tak i BHer her til lands, må handle i England på M&S.

Merkelig at pupper skal oppføre seg så ulikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Hu' har nettopp sparka meg skikkelig på leggen *banner*

*Blåse på*

Da var det jammen flaks for meg at jeg ikke støttet deg!

Jeg er nok en liten menneskekjenner,hehe. (I hvert fall anngunn-kjenner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...