Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

""Du skal utlevere deg før du får vite konsekvensen."

Heh?"

Hva er konsekvensen av å legge ut et bilde? De som ikke tør (angst), får ikke være med.

Akkurat som de som ikke tør eller kan danse får ikke være med på dansefester, selv om det ikke bare danses der. manglende danseevne kan skydles psykiske og psykonevrologiske årsaker. Akkurat som dysleksi og angst.

At en som ikke kan spille sjakk ikke får være med i sjakkklubben er vel ganske greit, men at en som ikke er riktig kul nok eller har god nok råd ikke får være med ut på byen er litt verre.

"Hva er konsekvensen av å legge ut et bilde? De som ikke tør (angst), får ikke være med."

Nei, og da kan de ikke forvente at andre skal vise seg for dem heller.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

"Hva er konsekvensen av å legge ut et bilde? De som ikke tør (angst), får ikke være med."

Nei, og da kan de ikke forvente at andre skal vise seg for dem heller.

"............................................."

Dermed er angstofre ekskludert.

Kanskje like greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dermed er angstofre ekskludert.

Kanskje like greit?

"Dermed er angstofre ekskludert."

Nei, de ekskluderer seg selv. Ufrivillig, riktignok, men likevel.

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dermed er angstofre ekskludert."

Nei, de ekskluderer seg selv. Ufrivillig, riktignok, men likevel.

"..............................................."

Og hvis kravet om bilde ikke hadde vært der, så faller memingen med et galleri bort.

Morsomt det der. :-)

Når forutsetningen griper tak i resultatet. Situasjonen har et fremmedord som jeg ikke husker. "Catch 22" på folkemunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis kravet om bilde ikke hadde vært der, så faller memingen med et galleri bort.

Morsomt det der. :-)

Når forutsetningen griper tak i resultatet. Situasjonen har et fremmedord som jeg ikke husker. "Catch 22" på folkemunne.

Er det deadlock du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"(Jeg skriver "hun". Det der må jo bare være et kvinnfolk)."

Jeg ville gjettet det, jeg også - uten å mene noe negativt om kvinnfolk generellt :-)

"................................................"

Jeg har heller ikke noe imot kvinner generelt, liker dem veldig godt, men kvinner har en tendens til å overdramatisere det meste litt mer enn oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke noe imot kvinner generelt, liker dem veldig godt, men kvinner har en tendens til å overdramatisere det meste litt mer enn oss. :)

Litt enig i det, ja :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke noe imot kvinner generelt, liker dem veldig godt, men kvinner har en tendens til å overdramatisere det meste litt mer enn oss. :)

Ja, ingen av dere gutta gikk jo fra konseptene i den berømte tråden! *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg har heller ikke noe imot kvinner generelt, liker dem veldig godt, men kvinner har en tendens til å overdramatisere det meste litt mer enn oss. :)

Døh..Det stemmer jo alltid da..;-P

Jeg kjenner endel menn og jeg altså, som generelt er ganske så drevne til å krisemaksimere, bare sånn at det er sagt.

Men som tendens, jo muligens..Og i dette tilfellet,joda..Det hadde en feminin touch..;-) Men at damer som rase har det med å drive med sånt, niks! Gale damer, ja, damer som sådann på en dårlig dag,nei, det tror jeg ikke;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh..Det stemmer jo alltid da..;-P

Jeg kjenner endel menn og jeg altså, som generelt er ganske så drevne til å krisemaksimere, bare sånn at det er sagt.

Men som tendens, jo muligens..Og i dette tilfellet,joda..Det hadde en feminin touch..;-) Men at damer som rase har det med å drive med sånt, niks! Gale damer, ja, damer som sådann på en dårlig dag,nei, det tror jeg ikke;-)

Joa, jeg ser poenget. Synd det ikke er noen redigeringsmulighet her, så kunne jeg redigert det til "doldamer". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det deadlock du tenker på?

Ja, men det er et norsk begrep, et norsk fremmedord.

En enklere situasjon er han som var pønker fordi han var utstøtt, og utstøtt fordi han var pønker.

Jeg lurer på hvordan han kom ut av det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Joa, jeg ser poenget. Synd det ikke er noen redigeringsmulighet her, så kunne jeg redigert det til "doldamer". :)

Jupp. Men fortsatt..Massevis av fornuftige doldamer også da egentlig..

Dolmenn har jo godt rykte , men dere er jo så få..Så den statistikken er jo sånn sett enkel å ha orden på..

Eller foresten, en av de aller sprøeste her inne ever var jo mann, og dramaqueenen over alle dramaqueens..Det gjør jo at sånn statistisk er ca hver sjette mannlige doler er fra konseptene..;-) Det jevner jo ting kanskje litt ut? ;-)

Men, ja, jeg tror også det er mange gærne doldamer. Jeg har sett denne tråden, og jeg leser innimellom på foreldreforumet..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ingen av dere gutta gikk jo fra konseptene i den berømte tråden! *knegg*

Uff skulle ønske at vi hadde endret overskrift på denne tråden nå.

ekkelt og vekker vonde minner akkurat som jeg får støkk i meg hver gang den dukker opp på 100 nyeste selv om nicket er skrevet med stor M og derfor er litt ulikt mitt nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Hehe, ja, jeg håper for hennes skyld at hun kødder. :)

(Jeg skriver "hun". Det der må jo bare være et kvinnfolk).

hva er det dere driver med? Kommer med antakelser?:o Bevis bevis bevis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Uff skulle ønske at vi hadde endret overskrift på denne tråden nå.

ekkelt og vekker vonde minner akkurat som jeg får støkk i meg hver gang den dukker opp på 100 nyeste selv om nicket er skrevet med stor M og derfor er litt ulikt mitt nick.

:) Det skjønner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det dere driver med? Kommer med antakelser?:o Bevis bevis bevis!

Jenta over sier så mye rart, så hun kommer helt sikkert snart til å si hun er en gutt bare for å få det til å se ut som om vi tar feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Jenta over sier så mye rart, så hun kommer helt sikkert snart til å si hun er en gutt bare for å få det til å se ut som om vi tar feil. :)

på seg selv kjenner man andre;)

Kan jeg tolke dette på en spesiell måte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Men fortsatt..Massevis av fornuftige doldamer også da egentlig..

Dolmenn har jo godt rykte , men dere er jo så få..Så den statistikken er jo sånn sett enkel å ha orden på..

Eller foresten, en av de aller sprøeste her inne ever var jo mann, og dramaqueenen over alle dramaqueens..Det gjør jo at sånn statistisk er ca hver sjette mannlige doler er fra konseptene..;-) Det jevner jo ting kanskje litt ut? ;-)

Men, ja, jeg tror også det er mange gærne doldamer. Jeg har sett denne tråden, og jeg leser innimellom på foreldreforumet..;-)

Dramaqueenen er her ennå han, og han trekker naturligvis ned vår troverdighet. Prosentvis ligger vi med andre ord ikke så godt an, for som du sier er vi få. Så med en komplett maniac blant oss rammes vi alle - hardt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...