Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Man får ikke mer morro enn man lager sjøl.

Det var utrolig deilig å se en slik usakelig, lang, krangletråd som troll på dol igjenn, det er alt for lenge siden sist.

Selvføglelig er webmastere brukere av forum. En webmaster som ikke er bruker av et forum er en elendig webmaster, for han eller hun har ikke peiling på hva som foregår, og har ingen varme følelser for stedet.

De fleste små forum har ikke anonyme webastere, den eneste grunnen til at DOL har det, er drapstrusler og trakkasering. Det skjer på de fleste fora, men fordi DOL er så stort, så må webbbis være anonym for sin egen sikkerhet og sitt eget privatlivs skyld.

Om noen tror at webbmastere er maskiner som sitter på sitt kontor, leser alle innlegg og bare overvåker, så er de naive. Både når det kommer til hvordan et forum fungerer, og at et menneske skulle orke en slik jobb.

Men selvfølgelig kan en webmasterjobb misbrukes! Det er jo derfor vi alle bør vise sunt nettvett. Om noen ikke var klar over det tidligere, så var det jammen på tide dere fikk opp øynene for det.

Forøvrig ga webmaster deg et helt fint svar. Det du viser til er ikke å bryte regler som fører til bortvisning. Det er en oppfordring om å oppføre seg skikkelig. Noe alle her inne bryter i tide og utide. Noen mer enn andre.

"Forøvrig ga webmaster deg et helt fint svar. Det du viser til er ikke å bryte regler som fører til bortvisning. Det er en oppfordring om å oppføre seg skikkelig. Noe alle her inne bryter i tide og utide. Noen mer enn andre. "

Men er bortvisning og sletting de eneste vrikemidlene webmaster har "lov" til å bruke?

Ettersom webbis stadig vekk sier at en person har brukt to nick i samme tråd, så kunne de vel saktens også legge inn en melding til enkelte om å ta litt mer hensyn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Hvis hun bruker flere nick, så vet vel ikke Webmaster dette?

Hun må jo ha to forskjellige e-mail også.

Tror neppe webmaster sitter hjemme og analyserer alle innlegg for å finne ut hvem som har skrevet hva.

Og hva i all verden får h*n ut av å snakke om dette på msn??

"Altså, hun M.Angelica, hun sliter ass. Hemorider nå igjen. Hva skjer liksom?"

De kjenner jo bare nickene uansett, de vet jo ikke hvem vi er som privatperson..

Uansett, ha litt tillitt til folk. Det er helt vanlig at folk som jobber som webmaster/moderator er på forumet som privatperson. Trodde dette var noe alle viste.

Jeg er helt sikker på at de som jobber på dol holder taushetsplikten sin og er profesjonelle. Hvorfor skulle de ikke det?

"Altså, hun M.Angelica, hun sliter ass. Hemorider nå igjen. Hva skjer liksom?"

HAhahah, å herregud! Jeg ler meg i hjel!

Fader at jeg har vært borte i dag, det er jo såpeopera og stort drama på DOL! Farsken! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer bare på om det er mulig å se i DOL-galleriet uten å være der selv. Det skal jo ikke gå an.

Det er ikke bare en adresse. Du må ha utdelt brukernavn og passord fra bassisten (som gir deg det idet du sender ham et bilde av deg selv). På det grunnlaget må det være lov å spørre.

(Men dersom det er øyegalleriet du mener, så er det jo noe annet. - Men der er forresten ikke M.Angelica ...)

Har lagt ut forklaring på det likevel og den fikk M.Angelica, les der du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Noen grunn til at du angriper meg nå?

Og er det noen grunn til å tro at Webmaster er mindre seriøs eller har mindre integritet enn deg?

Og er det noen grunn til å tro at Webmaster er mindre seriøs eller har mindre integritet enn deg?

Det vet jeg ikke, jeg har bare fått med meg at det er et eller annet som har lekket ut i natt. Og det er jo grunn nok til bekymring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen grunn til å tro at de fleste med taushetsplikt går rundt og bryter den til daglig. Det jeg har erfart at yrker som leger, lærere eller psykologer for å nevne noe går ikke ut med sine pasienter/elever/klienter i fritiden. Det ville vært rart for meg å sitte sammen med legen min på puben eller se henne sitte sammen med naboene mine. Det handler ikke om at jeg tror at hun bryter taushetsplikten, jeg er storfornøyd med legen min og har vært i alle år. Jeg møter henne noen ganger uten hvit frakk og jeg er godt klar over at hun har sitt eget liv. Det er likevel best for oss begge to å ikke tråkke på hverandre hele tiden. De som bor på små steder drar gjerne til andre steder for å oppsøke fagfolk netopp av denne grunn. Ikke fordi de tror at noen går rundt og plaprer i vei om yrket sitt.

Jeg har hatt leger jeg har vært sammen med sosialt også. Det er ikke uvanlig at leger er leger både for familien sin, og for bekjentskapskretsen.

Det samme med prester og lærere osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""klanen"= en gjeng dolere som har msn kontakt med webmaster. "

Jeg bare lurer på hvor du har dette ifra?

Hvis du har tatt deg tid til å lese tråden så vet du nok det.

Jeg orker ihvertfall ikke å ta det om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg er ikke alltid like snill å det har jeg ingen problemer med å si høyt heller.

Det at du ikke tar taushetsplikten alvorlig bekymrer meg ettersom du jobber i en taushetsbelagt jobb å selv er sjefen.

Det jeg er redd for er at sensitive opplysninger om meg og min familie skal lekke ut mellom "klanen" jeg vet av dolere som kjenner meg og jeg har ikke peiling på om de også er medlem av "klanen"

"klanen"= en gjeng dolere som har msn kontakt med webmaster.

""klanen"= en gjeng dolere som har msn kontakt med webmaster. "

Hvem er disse dolerene?

Alt du baserer deg på er noe en person skrev over her. Du aner ikke at det er sant.

Det er ikke det minste merkelig at du angripes for din oppførsel og ekstreme paranoia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg sa nettopp til Gyda at jeg ikke orket å ta den diskusjonen nå.

pga tvil som ble sådd nå så skal jeg være ærlig å si at jeg har kontaktet bassisten for å få bildet av meg fjernet og jeg har derfor ingen adgang til siden lengre.

Jeg gjorde det pga at jeg føler meg ikke trygg på dol lengre for de som har kontakt med webmaster (kanskje en venn av meg) som ikke vet at jeg er doler.

Hvis denne personen da ser bilde og nicket mitt og samtidig fått høre sensitive ting om meg så kan lekkasjen gå langt.

Så derfor til min egen sikkerhet valgte jeg å få fjernet bilde.

Ok! Takk for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste hundrevis av innlegg fram til klokken 14:00 i dag, så jeg tror jeg har sett nok.

Og både du og midia har kommet med en del påstander det sier seg selv at dere får svar på.

Jeg ser ingen problemer med at jeg kalte dere paranoide. En spade bør kunne kalles for en spade.

Hvem har bestemt at spade er en spade? Hvis du studerere filosof så er ikke påstanden din så enkel. En spade er noe konkret. Det å kalle noen paranoid som ikke er enig med en selv er usaklig og har ingen ting med spade r og jordarbeid å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett at du eneste gang har begrunnet gjengteorien din med å liste nick...

Og jeg lurer av ren nysgjerrighet - ikke noe annet.

Kunne vært moro å vite hvem som ble listet i denne kategorien :)

Jeg antar at dette ikke er noe hun VET men noe hun FRYKTER, og derfor er det selvsagt umulig å si noen navn som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Hvis hun bruker flere nick, så vet vel ikke Webmaster dette?

Hun må jo ha to forskjellige e-mail også.

Tror neppe webmaster sitter hjemme og analyserer alle innlegg for å finne ut hvem som har skrevet hva.

Og hva i all verden får h*n ut av å snakke om dette på msn??

"Altså, hun M.Angelica, hun sliter ass. Hemorider nå igjen. Hva skjer liksom?"

De kjenner jo bare nickene uansett, de vet jo ikke hvem vi er som privatperson..

Uansett, ha litt tillitt til folk. Det er helt vanlig at folk som jobber som webmaster/moderator er på forumet som privatperson. Trodde dette var noe alle viste.

Jeg er helt sikker på at de som jobber på dol holder taushetsplikten sin og er profesjonelle. Hvorfor skulle de ikke det?

"Jeg er helt sikker på at de som jobber på dol holder taushetsplikten sin og er profesjonelle. Hvorfor skulle de ikke det?"

Jeg håper det. For min del er det ikke så farlig, men jeg har skjønt at det kan være det for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

For en idiot jeg er... Selvfølgelig er vi det :)

Men det er ikke skumleklanen da!

"For en idiot jeg er... Selvfølgelig er vi det :)"

Hva ER det med deg som får meg til å le hele tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hvis du har tatt deg tid til å lese tråden så vet du nok det.

Jeg orker ihvertfall ikke å ta det om igjen.

Jeg har lest så og si hele tråden nå.. Men har forsatt ikke forstått hvem det skulle være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har tatt deg tid til å lese tråden så vet du nok det.

Jeg orker ihvertfall ikke å ta det om igjen.

For noe bullshit.

Man vet da overhodet ikke det av å lese tråden. Det eneste man finner i tråden er din (og enkelte andre brukeres) vannvidd og ekstreme paranoia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det at du ikke tar taushetsplikten alvorlig bekymrer meg ettersom du jobber i en taushetsbelagt jobb å selv er sjefen."

Hva??? Det har jeg da aldri (!!!) sagt? Jeg har tilogmed skrevet til KK lenger opp her at jeg anser det som integritetssak - og at personer som innehar yrker med tausthetsplikt ikke kan tillate seg å bli skravlete i fylla slik hun insinuerer!

"Det jeg er redd for er at sensitive opplysninger om meg og min familie skal lekke ut mellom "klanen" jeg vet av dolere som kjenner meg og jeg har ikke peiling på om de også er medlem av "klanen""

Men det er da jeg spør deg - hva slags konsekvens har dette for deg? Spiller det egentlig noen rolle om noen vet at du har hemoroider? Eller at du har misbrukt egenmeldinger? Eller at ungen din har astma? (Bare oppdiktet alt sammen). Det er jo ikke noe farlig som kan skje av det?

""klanen"= en gjeng dolere som har msn kontakt med webmaster."

Dette vet du jo ikke noe om - og har flere ganger blitt dementert. Du har heller ikke skrevet noe om hvem dette evnt. er.

Jeg har ikke bare lagt ut ting om astma osv..å kommer til å måtte flytte herfra hvis det blir lekkasje.

Jeg vet at jeg har gjort noe dumt ved å være så ukritisk til dol og sende i vei sånne ting som jeg noen ganger har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Jeg leste hundrevis av innlegg fram til klokken 14:00 i dag, så jeg tror jeg har sett nok.

Og både du og midia har kommet med en del påstander det sier seg selv at dere får svar på.

Jeg ser ingen problemer med at jeg kalte dere paranoide. En spade bør kunne kalles for en spade.

hva ER det for noen påstander dere snakker om? Konkret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har bestemt at spade er en spade? Hvis du studerere filosof så er ikke påstanden din så enkel. En spade er noe konkret. Det å kalle noen paranoid som ikke er enig med en selv er usaklig og har ingen ting med spade r og jordarbeid å gjøre.

Det er ikke snakk om å være enig eller uenig her. Det er snakk om å tro blindt på det noen skriver, uten å komme med noe annet enn påstander.

Det er ingen i tråden nedenfor som har vært i nærheten av å dokumentere noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett at du eneste gang har begrunnet gjengteorien din med å liste nick...

Og jeg lurer av ren nysgjerrighet - ikke noe annet.

Kunne vært moro å vite hvem som ble listet i denne kategorien :)

Nysgjerrigper på loftet :)

Nei nå skal jeg ikke komme med flere beretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Nysgjerrigper på loftet :)

Nei nå skal jeg ikke komme med flere beretninger.

Så beleilig - beskylde folk for ting og så holde tilbake forklaringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Hvorfor synes du det er bedre å skrive i vei om privatlivet sitt enn jobben sin? Jeg har aldri sett noen skrive på dol om jobben sin på en uetisk måte slik at taushetsplikten står i fare.

"Jeg har aldri sett noen skrive på dol om jobben sin på en uetisk måte slik at taushetsplikten står i fare"

Vel, om jeg f.eks var den tidligere ansatte til Persille som skulle i rettsak med henne snart, ville jeg garantert ha kjent meg og henne igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...