Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Jeg har ikke bare lagt ut ting om astma osv..å kommer til å måtte flytte herfra hvis det blir lekkasje.

Jeg vet at jeg har gjort noe dumt ved å være så ukritisk til dol og sende i vei sånne ting som jeg noen ganger har gjort.

Jeg vil likevel at du beklager at du beskyldte meg for å ikke ta taushetsplikten min seriøst.

Etter å ha beskyldt Prozak for å være stygg med deg i hele dag er det det minste du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ikke bare lagt ut ting om astma osv..å kommer til å måtte flytte herfra hvis det blir lekkasje.

Jeg vet at jeg har gjort noe dumt ved å være så ukritisk til dol og sende i vei sånne ting som jeg noen ganger har gjort.

Midia, om folk skulle koble anonmyme innlegg til nicket ditt (noe som er helt usansynlig), så vet de da alikevel ikke hvem du er utenfor DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Midia påstår det. En del anonyme folk i tråden påstår det.

Jeg har ikke fullstendig oversikt over hvem som skriver hva i sikkert 1000 innlegg.

Men det er i hvert fall påstandene til midia og flere andre, og det er det enkelte av oss ikke tror på.

Jeg er visst medlem av denne klanen til webbis, men jeg har ikke webbis på min msn-adresse, så det hele er absurd.

det er derfor jeg skriver at det har vært svart/hvitt. Hvis noen har blitt usikre pga denne informasjonen, så har alle blitt beskyldt for å beskylde webbis for avsløringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei..jeg har heller ikke oversikt over hvem som er/har vørt på dol-galleriet :)

"Forøvrig er det mange som mer enn gjerne lar andre ta en titt. Jeg vet om flere som sender rundt bilder, og kanskje passord også, for alt jeg vet. "

Det visste jeg faktisk ikke. Hva er vitsen med det egentlig? :/

"Jeg ville aldri satt inn et bilde der jeg var lett gjenkjennelig. Passe uskarpt og litt fra siden er tingen;-)"

Jaja..jeg har et der sikkert de som vet hvem jeg er ville ha kjent meg igjen. Men men..jeg har ikke så mye å skjule at det gjør noe ;)

Tja, hva er vitsen? Jeg har i alle fall skjønt at enkelte er mye mer opphengt i Dol og menneskene her enn jeg er. Det diskuteres på msn og pr mail. "Hvordan er den, og hvordan er den? Var ikke hun venninne med den og den, husker du henne ikke? Her, jeg har bilde av henne. Sånn ser hun ut, og så er hun såååå tøff i trynet. Kan du fatte det?"

Det er mange som er veldig naive når det gjelder Dol. Jeg sier ikke at du er det, men det er visst mange som tror at det er annerledes her enn i resten av verden. Jeg var så naiv selv en gang, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men webmaster kan jo ikke vite hvem alle disse anonyme nickene er! De kjenner jo bare brukere igjen på skrivemåten.

Hvis man skriver noe som er superhemmelig, så bør man jo skrive på en måte som ikke kan spores tilbake til det vanlige nickets skrivemåte!

Ja, men det er ikke alle som

1) har oversikt over hva webmasterne ser og ikke ser, og

2) stoler på det de eventuelt leser/hører om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..jeg blitt helt smågal! Svir i øynene! Har vært skikkelig action her idag.. Jeg klare ikke legge meg enda ;)

Ja, fader altså! Her har jeg vært sykemeldt i to uker, og akkurat den dagen jeg skal på sykehuset for kontroll, kommer det verdens beste underholdningstråd på DOL!

Livet er faen ikke rettferdig! Jeg kan jo ikke legge meg før jeg har lest trolltråden(e)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Det er nok noen som låner ut både brukernavn og passord.

Jeg vet i hvert fall at det var vanlig tidligere, da folket hang på ranglerchatten.

Vet ikke om det forekommer nå, men det sier det seg vel selv at det helt sikkert gjør.

Ja ja.. Jeg overlever vel =)

Det sikkert Webmaster som gjør dette også kan jeg tenke meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er paranoide.

De skriver selv at de er nær ved å miste nattesøvne på grunn av et rykte de tror blindt på.

Det er klart de er paranoide.

"de" (hun) skrev vel heller at hun var i ferd med å miste nattesøvnen på grunn av all "tilbakemeldingen" hun har fått her.

Pussig i grunn, at hun skal få så mye harde ord slengt etter seg av folk som tross alt ikke rammes av det hun skriver at hun er urolig for kanskje finner sted (slarvete og useriøs webbis, en diffus "klan" som snakker sammen etc).

Skulle nesten tro hun hadde oppført seg Maiken i n'te potens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webmaster er _alltid_ veldig seriøs. Selv når vi har hatt sex og vi ligger i senga og snakker om de anonyme dol'erne med sensitive nick som har særskilt morsomme problemer.

God natt :)

Msn er det sex?

Ja mye går an på msn.

Enda bedre er det på sms som webmaster sier kontakten foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Msn er det sex?

Ja mye går an på msn.

Enda bedre er det på sms som webmaster sier kontakten foregår.

Øh - webmaster har vel sagt at det ikke er noe kontakt om jeg ikke husker helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke det nei?

Her har du den og så må du enten finne loppekassa eller våkne.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2888376

Mener du virkelig at du finner ut noe av det der? En person skriver noe uten å dokumentere noe som helst.

Hadde personen hatt et snev av troverdighet hadde han eller hun:

1. Mailet webbis (noe webbis har oppfordret til å gjøre) og fortalt hvem som sier hva til hvem.

2. Eventuelt lagt det ut her.

Det der er intet annet enn ubegrunna påstander.

Utrolig at jeg må forklare det til noen.

Jorda er flat! Sånn er det bare.

Tror du meg?

Sannsynligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prozak og SSD oppfører seg som om de skulle være bodyguarden til webmastera :-)

De forsvarer med nebb og klør, som om det skulle stå om liv.

Ja ikke bare dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Jeg vil likevel at du beklager at du beskyldte meg for å ikke ta taushetsplikten min seriøst.

Etter å ha beskyldt Prozak for å være stygg med deg i hele dag er det det minste du kan gjøre.

Det var vel jeg som startet dette med taushetsplikten.

Du bryter ikke taushetsplikten iom at dette er et "anonymt" forum.

Men du har skrevet noe om dine ansatte og tidligere ansatte, som jeg som sjef ikke ville tatt sjangsen på å skrive om mine ansatte på et offentlig forum. Det må vel kunne gå an si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Tja, hva er vitsen? Jeg har i alle fall skjønt at enkelte er mye mer opphengt i Dol og menneskene her enn jeg er. Det diskuteres på msn og pr mail. "Hvordan er den, og hvordan er den? Var ikke hun venninne med den og den, husker du henne ikke? Her, jeg har bilde av henne. Sånn ser hun ut, og så er hun såååå tøff i trynet. Kan du fatte det?"

Det er mange som er veldig naive når det gjelder Dol. Jeg sier ikke at du er det, men det er visst mange som tror at det er annerledes her enn i resten av verden. Jeg var så naiv selv en gang, dessverre.

He he..virkelig?

Sånne folk bør skaffe seg et liv! Det må da virkelig være bedre ting å ta seg til =)

PS! Jeg er sikkert en smule naiv ;p ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det nei?

Her har du den og så må du enten finne loppekassa eller våkne.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2888376

kjære deg, om jeg skriver at Siv Jensen og Kristin Havlrosen egentlig driver dette landet sammen, og at de planlegger nye trekk på jentedoen på Stortinget hver morgen, vil du ta det for god fisk også?

For det er nemlig helt sant. Det vet jeg, for jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...