Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Et Åpent forum er et Åpent forum. Det vil alltid være noen som ikke tåler en ordbruk som de fleste tåler - sånn er livet.

"............................................."

Ja sånn er livet.....

Og slik kunne livet arte seg til tider i første runde av BigBrother også, hvor en del av de kjekke-greie-gutta-boys lirte av seg tirade etter tirade, og mente at såpass måtte da folk tåle! De "var seg selv" og ferdig med det.

Jeg syntes litt synd på ei jente med langt lyst hår som tydeligvis var vant med litt mer "ta seg sammen"-oppførsel, og hun fikk så hatten passet fordi hun forsøkte å være høflig og litt mer dannet.

Hun "tapte" i den settingen, og forsvant ganske fort ut. Ikke rart at folk stemte henne ut - hun fikk jo bare vist en spak og litt "dum" side av seg selv fordi hun ble høvlet ned av kjekkasene der inne.

Jeg synes ikke at det holder å "være seg selv" hele tiden, dersom dette "selv" er uforskammet og ufordragelig.

Jeg snakker selvsagt nå om Big Brother! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Et Åpent forum er et Åpent forum. Det vil alltid være noen som ikke tåler en ordbruk som de fleste tåler - sånn er livet.

"............................................."

Ja sånn er livet.....

Og slik kunne livet arte seg til tider i første runde av BigBrother også, hvor en del av de kjekke-greie-gutta-boys lirte av seg tirade etter tirade, og mente at såpass måtte da folk tåle! De "var seg selv" og ferdig med det.

Jeg syntes litt synd på ei jente med langt lyst hår som tydeligvis var vant med litt mer "ta seg sammen"-oppførsel, og hun fikk så hatten passet fordi hun forsøkte å være høflig og litt mer dannet.

Hun "tapte" i den settingen, og forsvant ganske fort ut. Ikke rart at folk stemte henne ut - hun fikk jo bare vist en spak og litt "dum" side av seg selv fordi hun ble høvlet ned av kjekkasene der inne.

Jeg synes ikke at det holder å "være seg selv" hele tiden, dersom dette "selv" er uforskammet og ufordragelig.

Jeg snakker selvsagt nå om Big Brother! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser ingen forskjell mellom psykiatri, overgrep etc. og et ÅPENT diskusjonsforum? Deg om det.

"................................................"

Jeg begynner å bli lei av alle svarene og innleggene du gulper opp av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

"Nei, jeg mener at det ikke beviser at det er sdd som er webmaster, selv om kkk har hhørt lignede argument fra ham tidligere."

Nei - å i det hele tatt tro at det der er noe som helst slags indikasjon på et "bevis" for noe som helst er så dumt at det fortjener ikke kommentar engang.

".........................................."

"Nei - å i det hele tatt tro at det der er noe som helst slags indikasjon på et "bevis" for noe som helst er så dumt at det fortjener ikke kommentar engang"

Men kjære deg, nå må du ikke ta alt så jævla bokstavelig og høytydelig da.

Har du hatt en tøff natt i natt forresten?

Det ble liv i tråden igjen da da Prozak våknet gitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"La nå en stakkars ustabil lystløgner få ha "virkeligheten" sin i fred :-)" - Prozak

Dette skrev han altså om midia. Hva er dette for slags forbanna tull?? Hadde noen andre skrevet slikt om en bruker, hadde tråden vært slettet for lenge siden! Kan ikke fatte og begripe at enkelte her skal få lov til å herje i fred. Tydelig at enkelte nick her er "mer verdt" enn andre. Og DOL skal liksom være et seriøst nettsted?

"Dette skrev han altså om midia. Hva er dette for slags forbanna tull??"

Er du dum? Det var en ganske logisk kommentar etter at h*n gjentatte ganger hadde anklaget meg for å kjenne webmasterne personlig, og at vi "samarbeidet". På tross at at jeg flere ganger spurte hvor h*n hadde det fra, og avviste påstanden. Hva er det du ikke skjønner ved å kalle en løgner for en løgner? Ærlig talt. Case closed.

"Hadde noen andre skrevet slikt om en bruker, hadde tråden vært slettet for lenge siden!"

LOL! Maken til oppspinn.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet jeg den første steinen? Jeg tror ikke jeg var den første til å kommentere paranoiaen.

".............................................."

Nei, sikkert ikke, men jeg mener at du (og flere) kalte henne for paranoid mm lenge før hun antydet at kanskje dere sto i ledtog med en useriøs webbis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å bli lei av alle svarene og innleggene du gulper opp av deg.

Ja, det gjør du vel. Du klarer ikke å ta stilling til et enkelt spørsmål, og svare på det, så jeg skjønner at du blir "lei".

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det er da også greit å si at man blir uskker, og ikke liker dette.

Også tar man valget, om man vil leve med at det er slik, eller om man vil forlate dette foraet.

ventulet skrive man en mail til de ansvarlige bak DOL, og sier at man ikke liker at det er slik, og at man derfor forlater stedet, slik at disse kan ta det til etteretning.

Men å skrive 200 innlegg om det, det er ren spamming. Og å gang på gang påstå at det er brudd på taushetsplinkten her inne, uten å kunne vise til et eneste eksempel, og uten å gå videre med det, det er ren sjikane og personforfølgelse.

Det bryter med all netikquette, og er grunn god nok til å bli sperret ute fra mange andre foraer på nett.

Om man virkelig vil ta opp noe, og gjøre noe med en situasjon man ikke liker, så er det ikke slik man går frem. Man bare dummer seg ut, man oppfører seg latterlig og kan ikke forvnte respekt.

Godt skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja?

Trodde det var det jeg sa.

Og inntil avkreftelse/bekreftelse foreligger (dvs. aldri) kan man velge å være "paranoid", pragmatisk eller rett og slett gi blanke f*** i hele greia.

Jeg stemmer for at det kan man bestemme selv. Forutsatt at det er demokrati og ikke webmaster-enevelde selvsagt. ;)

"Ja? Trodde det var det jeg sa."

Joda - jeg bare nevnte at det hadde også webmaster skrevet, opp til flere ganger :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange innlegg har du skrevet i denne tråden? Hvem vurderer spamming eller ikke spamming? Vennene dine?

"Hvem vurderer spamming eller ikke spamming? Vennene dine?"

Jeg skjønner at du kanskje har litt tungt for det, men prøv nå å svare de som har sagt det du svarer på :-)

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sikkert ikke, men jeg mener at du (og flere) kalte henne for paranoid mm lenge før hun antydet at kanskje dere sto i ledtog med en useriøs webbis.

Det gjorde de da virkelig også. De kom med slike bemerkninger lenge før hun antydet at DE hadde noe med webmaster å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei - å i det hele tatt tro at det der er noe som helst slags indikasjon på et "bevis" for noe som helst er så dumt at det fortjener ikke kommentar engang"

Men kjære deg, nå må du ikke ta alt så jævla bokstavelig og høytydelig da.

Har du hatt en tøff natt i natt forresten?

Det ble liv i tråden igjen da da Prozak våknet gitt;)

"Men kjære deg, nå må du ikke ta alt så jævla bokstavelig og høytydelig da."

Jeg gjør ikke alltid det. Men jeg har ikke hatt inntrykk at du var såpass lite seriøs som du har vært med disse "mistankene" dine, og da reagerer man litt. Hvis kahn, Morsk eller grip kom med noe slikt, så hadde det vært forventet.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei - å i det hele tatt tro at det der er noe som helst slags indikasjon på et "bevis" for noe som helst er så dumt at det fortjener ikke kommentar engang"

Men kjære deg, nå må du ikke ta alt så jævla bokstavelig og høytydelig da.

Har du hatt en tøff natt i natt forresten?

Det ble liv i tråden igjen da da Prozak våknet gitt;)

"Har du hatt en tøff natt i natt forresten? Det ble liv i tråden igjen da da Prozak våknet gitt;)"

Faktisk, ja. Jeg jobbet til kl. 6 :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Dette skrev han altså om midia. Hva er dette for slags forbanna tull??"

Er du dum? Det var en ganske logisk kommentar etter at h*n gjentatte ganger hadde anklaget meg for å kjenne webmasterne personlig, og at vi "samarbeidet". På tross at at jeg flere ganger spurte hvor h*n hadde det fra, og avviste påstanden. Hva er det du ikke skjønner ved å kalle en løgner for en løgner? Ærlig talt. Case closed.

"Hadde noen andre skrevet slikt om en bruker, hadde tråden vært slettet for lenge siden!"

LOL! Maken til oppspinn.

"............................................."

Overser deg glatt heretter, langhåra popfaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da også greit å si at man blir uskker, og ikke liker dette.

Også tar man valget, om man vil leve med at det er slik, eller om man vil forlate dette foraet.

ventulet skrive man en mail til de ansvarlige bak DOL, og sier at man ikke liker at det er slik, og at man derfor forlater stedet, slik at disse kan ta det til etteretning.

Men å skrive 200 innlegg om det, det er ren spamming. Og å gang på gang påstå at det er brudd på taushetsplinkten her inne, uten å kunne vise til et eneste eksempel, og uten å gå videre med det, det er ren sjikane og personforfølgelse.

Det bryter med all netikquette, og er grunn god nok til å bli sperret ute fra mange andre foraer på nett.

Om man virkelig vil ta opp noe, og gjøre noe med en situasjon man ikke liker, så er det ikke slik man går frem. Man bare dummer seg ut, man oppfører seg latterlig og kan ikke forvnte respekt.

Jo, men slev om hun (også) tok av i den tråden, så var det først etter at mange kastet seg over henne og skjelte henne ut og latterliggjorde henne, fremfor å debattere på en sivilisert måte.

Det sier jo litt, da, at svært mange som mener at hun fikk en dårlig behandling - uavhengig av hva man måtte mene om temaet for debatten - ikke tør å stå fram med sine vanlige nick.

Det er ikke så rart når man ser at selv hennes "midlertidige avskjed" her inne blir applaudert og folk dulter borti hverandre og fniser og synes det hele er komisk.

Jeg synes ikke dette har vært en verdig måte å mopptre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ER det for noen påstander dere snakker om? Konkret

"hva ER det for noen påstander dere snakker om? Konkret"

F.eks påstander om at jeg, og sikkert også SDD, kjenner webmasterne og samarbeider med dem.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overser deg glatt heretter, langhåra popfaen.

Heh-heh. Du kommer med en påstand, får en begrunnelse som kan lese svart på hvitt, og har dermed ingen argumenter. Karakteristikken din applauderer jeg imidlertid - den var så dum, barnslig og selvmotsigende at det var helt glimrende :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke fast nick siden i høst

Jo, men slev om hun (også) tok av i den tråden, så var det først etter at mange kastet seg over henne og skjelte henne ut og latterliggjorde henne, fremfor å debattere på en sivilisert måte.

Det sier jo litt, da, at svært mange som mener at hun fikk en dårlig behandling - uavhengig av hva man måtte mene om temaet for debatten - ikke tør å stå fram med sine vanlige nick.

Det er ikke så rart når man ser at selv hennes "midlertidige avskjed" her inne blir applaudert og folk dulter borti hverandre og fniser og synes det hele er komisk.

Jeg synes ikke dette har vært en verdig måte å mopptre på.

signerer igjen, og igjen er det de samme folkene som gjør dette, som dulter borti hverandre og fniser og morer seg på bekostning av andre, når man mistenker noen for å være troll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"It takes two to tango", det er ihvertfall sikkert, men det er tydeligvis delte meninger om hvem som var først ute med å komme med direkte beskyldninger rettet mot den konkrete debattmotstanderen! ;-)

"men det er tydeligvis delte meninger om hvem som var først ute med å komme med direkte beskyldninger"

Å kalle slikt skvalder for paranoid og/eller barnslig er ikke en _beskyldning_, men er _karateristikk_. Hvorvidt man er enig i den er en annen sak.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

"Men kjære deg, nå må du ikke ta alt så jævla bokstavelig og høytydelig da."

Jeg gjør ikke alltid det. Men jeg har ikke hatt inntrykk at du var såpass lite seriøs som du har vært med disse "mistankene" dine, og da reagerer man litt. Hvis kahn, Morsk eller grip kom med noe slikt, så hadde det vært forventet.

"............................................."

*Snøft*

Nå har du visst funnet frem den aggressive tonen igjen.

Du raser over tråden og går visst fullstendig amok her nå.

Kan du ikke bare slappe av litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...