Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

signerer igjen, og igjen er det de samme folkene som gjør dette, som dulter borti hverandre og fniser og morer seg på bekostning av andre, når man mistenker noen for å være troll

Takk for støtten! :-)

Så har jeg da forhåpentligvis _noen_ som jeg fortsatt kan snakke med på dol etter å ha våget å stå fram som den lille manns forsvarer med vanlig nick! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli

"Har du hatt en tøff natt i natt forresten? Det ble liv i tråden igjen da da Prozak våknet gitt;)"

Faktisk, ja. Jeg jobbet til kl. 6 :-)

"............................................."

Da tror jeg ikke du har fått nok søvn.

Legg deg under dyna, så skal du se alt ser så mye bedre ut når du har fått sovet litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har lest tråden burde du ikke uttale deg.

Det er midia som selv har lagt seg lagelig til hogg ved å insinuere både det ene og det andre om en haug med brukere.

Meg, prozak, og andre.

Ikke rart vi svarer henne.

Denne gjøken har ikke lest tråden, men kun letet etter noen h*n kan "bruke". Det sees tydelig av at han kommenterte at jeg kalte midia for en "ustabil lystløgner", men ignorerte det når jeg vist ham at det var et svar på hennes beskyldninger mot meg. Denne personen kan derfor naturligvis ikke tas seriøst.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber, du er en av msn-erne? ;)

Jepp.

Må jo det når jeg er en av webbis-gjengen som nå er outa. ;-P

Vi pleier å snakke om alle de andre nickene på dol, informere hverandre om sensitive opplysninger og hva hvem har sagt til enhver tid.

Nonne-webbis-ligaen ... det er oss. Nå har du avslørt oss ;-P

hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg ikke du har fått nok søvn.

Legg deg under dyna, så skal du se alt ser så mye bedre ut når du har fått sovet litt;)

Jeg skal jobbe til 8 i natt, sannsynligvis, så det er lite aktuellt å sove :-)

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Snøft*

Nå har du visst funnet frem den aggressive tonen igjen.

Du raser over tråden og går visst fullstendig amok her nå.

Kan du ikke bare slappe av litt?

"Nå har du visst funnet frem den aggressive tonen igjen. Du raser over tråden og går visst fullstendig amok her nå."

Hvor i all verden får du det der fra? "Aggresiv"..."raser"...fordi jeg sier at jeg hadde inntrykk av at du var mer seriøs enn som så? Gi deg, nå.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blomsterløk

Jo, men slev om hun (også) tok av i den tråden, så var det først etter at mange kastet seg over henne og skjelte henne ut og latterliggjorde henne, fremfor å debattere på en sivilisert måte.

Det sier jo litt, da, at svært mange som mener at hun fikk en dårlig behandling - uavhengig av hva man måtte mene om temaet for debatten - ikke tør å stå fram med sine vanlige nick.

Det er ikke så rart når man ser at selv hennes "midlertidige avskjed" her inne blir applaudert og folk dulter borti hverandre og fniser og synes det hele er komisk.

Jeg synes ikke dette har vært en verdig måte å mopptre på.

Enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da også greit å si at man blir uskker, og ikke liker dette.

Også tar man valget, om man vil leve med at det er slik, eller om man vil forlate dette foraet.

ventulet skrive man en mail til de ansvarlige bak DOL, og sier at man ikke liker at det er slik, og at man derfor forlater stedet, slik at disse kan ta det til etteretning.

Men å skrive 200 innlegg om det, det er ren spamming. Og å gang på gang påstå at det er brudd på taushetsplinkten her inne, uten å kunne vise til et eneste eksempel, og uten å gå videre med det, det er ren sjikane og personforfølgelse.

Det bryter med all netikquette, og er grunn god nok til å bli sperret ute fra mange andre foraer på nett.

Om man virkelig vil ta opp noe, og gjøre noe med en situasjon man ikke liker, så er det ikke slik man går frem. Man bare dummer seg ut, man oppfører seg latterlig og kan ikke forvnte respekt.

*applaus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

"hva ER det for noen påstander dere snakker om? Konkret"

F.eks påstander om at jeg, og sikkert også SDD, kjenner webmasterne og samarbeider med dem.

"............................................."

det er direkte løgn det du skriver nå prozak. Enten gjør du det med vilje eller så blander du mitt nick med andre sine. Det eneste jeg skrev var at en annen hadde antatt at du kjente webmaster og da hadde du svart med et smilefjes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et eller annet problem med at jeg ikke ønsker å bli referert til på denne måten?

Er det veldig vanskelig å etterkomme og respektere det?

Hva du mener om det er irrelevant - jeg ønsker det ikke, da bør du overholde det.

Men Persille, du har da vitterlig skrevet ganske mye om saken din her inne.

Dersom du ikke ville at folk skulle referere til saken, burde du ikke ha vært så åpen om den her.

Når du nå sier at du ikke ønsker å bli referert til i etterkant, burde det være greit at folk respekterer det. Men det kunne ingen vite før du hadde sagt det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja? Trodde det var det jeg sa."

Joda - jeg bare nevnte at det hadde også webmaster skrevet, opp til flere ganger :-)

"............................................."

åjadaså :)

Så bare det ble bedt om konkretisering, jeg. I disse dager er det lett å bli forvirret og tro at man sa noe annet enn det man trodde man sa og at man er noen man ikke er e.l. Eller er det egentlig det?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er direkte løgn det du skriver nå prozak. Enten gjør du det med vilje eller så blander du mitt nick med andre sine. Det eneste jeg skrev var at en annen hadde antatt at du kjente webmaster og da hadde du svart med et smilefjes

"Det eneste jeg skrev var at en annen hadde antatt at du kjente webmaster og da hadde du svart med et smilefjes"

Nåja...det var det du skrev når jeg spurte hvor du hadde det fra. Før det kom du med gjentatt anklager om nettopp det.

Men det er streit nok - du svarte i det minste på hvor du hadde det fra. Selv om det er utrolig tullete å konkludere med at en annens påstand er sann fordi jeg ikke svarer på den.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjadaså :)

Så bare det ble bedt om konkretisering, jeg. I disse dager er det lett å bli forvirret og tro at man sa noe annet enn det man trodde man sa og at man er noen man ikke er e.l. Eller er det egentlig det?

:)

Både og :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke fast nick siden i høst

Hvor mange innlegg har du skrevet i denne tråden? Hvem vurderer spamming eller ikke spamming? Vennene dine?

signerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

"Det eneste jeg skrev var at en annen hadde antatt at du kjente webmaster og da hadde du svart med et smilefjes"

Nåja...det var det du skrev når jeg spurte hvor du hadde det fra. Før det kom du med gjentatt anklager om nettopp det.

Men det er streit nok - du svarte i det minste på hvor du hadde det fra. Selv om det er utrolig tullete å konkludere med at en annens påstand er sann fordi jeg ikke svarer på den.

"............................................."

jeg har ikke kommet med gjentatte beskyldninger. Jeg har hele tiden skrevet at vi må få lov å bli usikre. Jeg har aldri beskyldt webbis for baksnakking. Og jeg har heller ikke plukket ut noen av dere til liksom å skulle være webbis. Jeg har ingen aning om hvem webbis er. Hvis det er noen av innleggene som står i strid med det jeg skriver, så må jeg ha formulert meg feil.

Hvis du vil, kan du linke innlegg av meg som du lurer på og så kan jeg svare deg utfra det. Jeg har fått masse beskyldninger av enkelte om ting som jeg ikke har nevnt i det hele tatt.

Saken for min del har utartet seg slik:

Jeg skrev at jeg var sjokkert (det første jeg skrev), i tillegg til at andre skrev det. Så kom andre som ville forsvare webbis. Jeg fortsatte å skrive at det er naturlig at vi blir usikre, for det ble jeg (det har roet seg nå selv, om jeg ikke kommer til å skrive sensitive spørsmål). Deretter har det hele bare utartet seg til å bli en krangletråd, der jeg har fått beskyldninger som ikke stemmer, men som andre har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Nei, men om du bruker flere nick på samme mailadresse - så ser de det.

Om du registrerer nye adresser og nye nick, så kan du i prinsipp være pålogget som fem forskjellige personer samtidig...

Hvordan ser de mailadressen vår? Går jo an å logge seg inn med nick også. Ser de nicket da?

"Om du registrerer nye adresser og nye nick, så kan du i prinsipp være pålogget som fem forskjellige personer samtidig... "

Akkuart! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et eller annet problem med at jeg ikke ønsker å bli referert til på denne måten?

Er det veldig vanskelig å etterkomme og respektere det?

Hva du mener om det er irrelevant - jeg ønsker det ikke, da bør du overholde det.

Dessverre for deg eier du ikke opplysningene etter at du valgte å formidle dem her inne ved gjentatte anledninger. Jeg både kan og skal respektere ditt ønske, men du kan etter min mening ikke kreve det, bare ønske og be om det.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men slev om hun (også) tok av i den tråden, så var det først etter at mange kastet seg over henne og skjelte henne ut og latterliggjorde henne, fremfor å debattere på en sivilisert måte.

Det sier jo litt, da, at svært mange som mener at hun fikk en dårlig behandling - uavhengig av hva man måtte mene om temaet for debatten - ikke tør å stå fram med sine vanlige nick.

Det er ikke så rart når man ser at selv hennes "midlertidige avskjed" her inne blir applaudert og folk dulter borti hverandre og fniser og synes det hele er komisk.

Jeg synes ikke dette har vært en verdig måte å mopptre på.

Du kan bare svare for din egen verdighet. Jeg kan bare svare for min. Og de andre brukerne bare for seg.

Men ja, det sier litt når de som kommer med påstander som er alvorlige ikke tør å stå for det. Vanligvis betyr det at det ikke er hold i påstandene overhode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor ville det egentlig være så ille om noen vet hvordan jeg ser ut?! Har noen egentlig noen intersse av det, om de ikke skravler med meg og vil ha et ansikt på meg?

Nøyaktig HVA er dere så redde for? Jeg klarer ikke å begripe det!

Mitt liv går i allefall videre, selvom noen skulle ha sett bildet mitt uten å ha eget passord, og selvom webmaster faktisk skriver på dol under privat nick..;-)

Dere altså..Djeeeez!

:-D

Jeg irriterer meg faktisk litt på de gratispassasjerene som lurer seg inn uten å måtte gi fra seg bilde. Skal de se meg skal faen meg jeg se dem også!

For min del er det ikke så forbaska nøye om noen kjenner meg igjen. Egentlig hadde det vært ganske hyggelig om noen gjorde det. Bare de var greie, altså;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg faktisk litt på de gratispassasjerene som lurer seg inn uten å måtte gi fra seg bilde. Skal de se meg skal faen meg jeg se dem også!

For min del er det ikke så forbaska nøye om noen kjenner meg igjen. Egentlig hadde det vært ganske hyggelig om noen gjorde det. Bare de var greie, altså;-)

Er du ikke litt ekskluderende nå?

Inkluderend empt de som viser bilde (ekte?) og skluderende mot de som ikke vil vise?

En her ville ikke ivitere kompiser fra klassen på fest som ikke danset. Med det resultat at de senere ikke iviterte han til gjengjeld. Det var visst ikke med i regnestykket, for det var mange damer med, men morsomt var det. Lærer noe hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...