Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt leger jeg har vært sammen med sosialt også. Det er ikke uvanlig at leger er leger både for familien sin, og for bekjentskapskretsen.

Det samme med prester og lærere osv osv.

Jeg har mange leger i min omgangskrets og bruker dem ikke til å se på underlivet mitt. Ingen av dem ønsker å være lege for familien sin, og familiene har som regel en annen fastlege. Lærere får ikke lov å ha egne barn i egne klasser, og de sier oftest ifra når barn er for privat knyttet til dem. Det lar seg ikke alltid gjøre å ta hensyn til dette, men det er det mest ønskelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Hvis hun bruker flere nick, så vet vel ikke Webmaster dette?

Hun må jo ha to forskjellige e-mail også.

Tror neppe webmaster sitter hjemme og analyserer alle innlegg for å finne ut hvem som har skrevet hva.

Og hva i all verden får h*n ut av å snakke om dette på msn??

"Altså, hun M.Angelica, hun sliter ass. Hemorider nå igjen. Hva skjer liksom?"

De kjenner jo bare nickene uansett, de vet jo ikke hvem vi er som privatperson..

Uansett, ha litt tillitt til folk. Det er helt vanlig at folk som jobber som webmaster/moderator er på forumet som privatperson. Trodde dette var noe alle viste.

Jeg er helt sikker på at de som jobber på dol holder taushetsplikten sin og er profesjonelle. Hvorfor skulle de ikke det?

"De kjenner jo bare nickene uansett, de vet jo ikke hvem vi er som privatperson.. "

Kanskje er det nettopp den ene gangen du benytter deg av et anonymt nick at du sier noe som avslører hvem du er for den som måtte kjenne deg.

Kanskje man benytter et anonymt nick for å beskytte en annen enn seg selv?

etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ER det for noen påstander dere snakker om? Konkret

Påstandene går på at webbis sprer sensitive opplysninger på msn.

Hvis du f.eks. skriver et personlig innlegg på psykiatri under "anonym i dag", påstår en del skruer av webbis løper inn på msn og røper det til en såkalt "dol-klan".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

"Altså, hun M.Angelica, hun sliter ass. Hemorider nå igjen. Hva skjer liksom?"

HAhahah, å herregud! Jeg ler meg i hjel!

Fader at jeg har vært borte i dag, det er jo såpeopera og stort drama på DOL! Farsken! :D

Hehe..jeg blitt helt smågal! Svir i øynene! Har vært skikkelig action her idag.. Jeg klare ikke legge meg enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

"For en idiot jeg er... Selvfølgelig er vi det :)"

Hva ER det med deg som får meg til å le hele tiden:)

Min utrolige finurlige måte å formulere vittige kommentarer på! Haha!

Nei, vet ikke - antagelig er det min evne til å være morsom og spydig på samme gang. Og bare de smarte skjønner det. De ler. De ikke så smarte blir skikkelig sure.

Hihi - vent å se om jeg får pepper for dette du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webmaster er _alltid_ veldig seriøs. Selv når vi har hatt sex og vi ligger i senga og snakker om de anonyme dol'erne med sensitive nick som har særskilt morsomme problemer.

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mange leger i min omgangskrets og bruker dem ikke til å se på underlivet mitt. Ingen av dem ønsker å være lege for familien sin, og familiene har som regel en annen fastlege. Lærere får ikke lov å ha egne barn i egne klasser, og de sier oftest ifra når barn er for privat knyttet til dem. Det lar seg ikke alltid gjøre å ta hensyn til dette, men det er det mest ønskelige.

Selvfølgelig er det leger som løser dette på din måte også.

Og hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Påstandene går på at webbis sprer sensitive opplysninger på msn.

Hvis du f.eks. skriver et personlig innlegg på psykiatri under "anonym i dag", påstår en del skruer av webbis løper inn på msn og røper det til en såkalt "dol-klan".

"Påstandene går på at webbis sprer sensitive opplysninger på msn."

kjære deg! Dette har jeg sikkert skrevet 15 ganger i forrige tråd: Jeg har IKKE påstått noe slikt. Nå må du ikke skjære alle under en kam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har aldri sett noen skrive på dol om jobben sin på en uetisk måte slik at taushetsplikten står i fare"

Vel, om jeg f.eks var den tidligere ansatte til Persille som skulle i rettsak med henne snart, ville jeg garantert ha kjent meg og henne igjen;)

Nå har jeg ikke akkurat fått med meg det og vil derfor gjerne slippe å ta stilling til det. Forstår fremdeles ikke hva som er galt med å snakke om jobben sin så lenge det blir gjort på en nøytral måte. Hvorfor er det bedre å legge ut om privatlivet sitt med mange involverte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Og er det noen grunn til å tro at Webmaster er mindre seriøs eller har mindre integritet enn deg?

Det vet jeg ikke, jeg har bare fått med meg at det er et eller annet som har lekket ut i natt. Og det er jo grunn nok til bekymring.

Det er ingenting som har lekket ut.

Og jeg vil gjerne har svar på første spørsmålet mitt, så jeg stiller det igjen;

Noen grunn til at du angriper meg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dette til meg?

Jeg har ikke sagt noe om at jeg ikke visste at webmaster har et liv utenfor jobben sin.

Fordi du er så sløt og snill og lager slike tråder.

*smask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må jo ha kode etc for å komme inn! Nei, jeg tror ikke på dette.

Det er nok noen som låner ut både brukernavn og passord.

Jeg vet i hvert fall at det var vanlig tidligere, da folket hang på ranglerchatten.

Vet ikke om det forekommer nå, men det sier det seg vel selv at det helt sikkert gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det jeg har ment i denne tråden.

Det jeg stilte meg kritisk til var at webmaster skal være en av gjengen og ha msn kontakt med dem og da kanskje diskutere ting som egentlig ikke skulle vært utenfor dol.

Så kom personangrepene fra prozak i tillegg og det har ballet på seg til metervis med unødvendige innlegg.

Prozak og SSD oppfører seg som om de skulle være bodyguarden til webmastera :-)

De forsvarer med nebb og klør, som om det skulle stå om liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om å være enig eller uenig her. Det er snakk om å tro blindt på det noen skriver, uten å komme med noe annet enn påstander.

Det er ingen i tråden nedenfor som har vært i nærheten av å dokumentere noe som helst.

Jeg kommer ikke til å lese alle trådene og tar ikke stilling til dem i sin helhet, men å kalle noen paranoid hører ikke hjemme i en diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

"Jeg har aldri sett noen skrive på dol om jobben sin på en uetisk måte slik at taushetsplikten står i fare"

Vel, om jeg f.eks var den tidligere ansatte til Persille som skulle i rettsak med henne snart, ville jeg garantert ha kjent meg og henne igjen;)

Hvorfor i all verden skriver du om meg til en annen person?

Dersom meg og mitt skal informeres om, så gjør jeg det selv - du har faktisk ingen rett til å gjøre det!

Du har riktignok ikke taushetsplikt - men slik det ser ut nå er det ikke bare i fylla du er skravlete...

Hold deg for god til å kommentere andre saker enn dine egne, og der du blir bedt om svar - i så fall kan du bruke deg og ditt som eksempler, ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Påstandene går på at webbis sprer sensitive opplysninger på msn."

kjære deg! Dette har jeg sikkert skrevet 15 ganger i forrige tråd: Jeg har IKKE påstått noe slikt. Nå må du ikke skjære alle under en kam.

Midia påstår det. En del anonyme folk i tråden påstår det.

Jeg har ikke fullstendig oversikt over hvem som skriver hva i sikkert 1000 innlegg.

Men det er i hvert fall påstandene til midia og flere andre, og det er det enkelte av oss ikke tror på.

Jeg er visst medlem av denne klanen til webbis, men jeg har ikke webbis på min msn-adresse, så det hele er absurd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Det er ingenting som har lekket ut.

Og jeg vil gjerne har svar på første spørsmålet mitt, så jeg stiller det igjen;

Noen grunn til at du angriper meg nå?

Nei, sikkert ikke. Beklager;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

"De kjenner jo bare nickene uansett, de vet jo ikke hvem vi er som privatperson.. "

Kanskje er det nettopp den ene gangen du benytter deg av et anonymt nick at du sier noe som avslører hvem du er for den som måtte kjenne deg.

Kanskje man benytter et anonymt nick for å beskytte en annen enn seg selv?

etc.

Ja, men webmaster kan jo ikke vite hvem alle disse anonyme nickene er! De kjenner jo bare brukere igjen på skrivemåten.

Hvis man skriver noe som er superhemmelig, så bør man jo skrive på en måte som ikke kan spores tilbake til det vanlige nickets skrivemåte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å lese alle trådene og tar ikke stilling til dem i sin helhet, men å kalle noen paranoid hører ikke hjemme i en diskusjon.

De er paranoide.

De skriver selv at de er nær ved å miste nattesøvne på grunn av et rykte de tror blindt på.

Det er klart de er paranoide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...