EllaJo Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Min gamle morfar på 84 år hadde trolig et lite drypp i går natt/morges. Hele armen var helt vissen, selv påstod han at han hadde ligget på hånden. Kan det komme mer? Som et slag eller lignende? 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Kontakt lege er alt jeg kan si. Har lest mye om dette og det er det første en bør gjøre om en tror en person har hatt drypp.Håper det går bra med faren din:) 0 Siter
tejesa Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Kontakt lege er alt jeg kan si. Har lest mye om dette og det er det første en bør gjøre om en tror en person har hatt drypp.Håper det går bra med faren din:) Et lite drypper ofte et forvarsel på noe mer. Et drypp er jo avleiringer i blodårene og det vil jo ikke forsvinne av seg selv. Kontakt lege så han eventuellt kan bli satt på blodfortynnende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.