Gå til innhold

Fjerne føflekker på magen


Gjest Sjenerende

Anbefalte innlegg

Gjest Sjenerende

Har noen sjenerende føflekker som jeg kunne tenkt meg å få fjernet uten å få stygge arr? Er det mulig? Fryse eller svi med laser eller noe? Hvor får en gjort det?

Hvis det skulle bli arr på magen, vil disse bli veldig stygge om jeg skulle bli gravid. Arrvev strekkes vel ikke som annen hud...?

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en del år siden tok jeg vekk en føflekk på ryggen og det ble forferdelig stygt arr der.

Hvis føflekkene ikke er i noen risiko så ville jeg heller ha beholdt dem var jeg deg.

Det ble sydd 4 sting der min føflekk var.

Nå ser det ut som et "krater" der rett over bikinikanten selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjenerende

For en del år siden tok jeg vekk en føflekk på ryggen og det ble forferdelig stygt arr der.

Hvis føflekkene ikke er i noen risiko så ville jeg heller ha beholdt dem var jeg deg.

Det ble sydd 4 sting der min føflekk var.

Nå ser det ut som et "krater" der rett over bikinikanten selvfølgelig.

Ja, har fjernet noen kirurgisk før selv, og da ble det arr, ikke så veldig stygge, men større enn føflekken, men likevel mindre synlige enn den da. Men jeg tenkte på ikke kirurgiske inngrep jeg, vet at det finnes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjenerende

Datteren min brant bort en føflekk og en vorte på låret. Hun har ingen arrdannelse på disse to punktene.

Hvor får en gjort det da? Fastlegen gjør vel ikke slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blomsterløk

Hvor får en gjort det da? Fastlegen gjør vel ikke slikt?

Vi ble henvist til en spesialist. Så vi var hos fastlegen og fikk henvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får en gjort det da? Fastlegen gjør vel ikke slikt?

Hvis du er redd for skjemmende arr, så kan fastlegen din henvise videre til spesialist som fjerner dem med laser - som ikke gir arr av betydning over hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to føflekker frosset bort hos fastlegen. De befant seg på siden av magen - jeg fjernet dem fordi de ofte ble irriterte av belter og bukselinninger.

Ikke noe skjemmende arr her, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to føflekker frosset bort hos fastlegen. De befant seg på siden av magen - jeg fjernet dem fordi de ofte ble irriterte av belter og bukselinninger.

Ikke noe skjemmende arr her, i hvert fall.

Jeg fikk skjært den bort hos vanlig almennlege,sikkert derfor det er så stygt arr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del år siden tok jeg vekk en føflekk på ryggen og det ble forferdelig stygt arr der.

Hvis føflekkene ikke er i noen risiko så ville jeg heller ha beholdt dem var jeg deg.

Det ble sydd 4 sting der min føflekk var.

Nå ser det ut som et "krater" der rett over bikinikanten selvfølgelig.

Det blir styggere arr på ryggen enn på magen sa de til meg sist. De jeg har på magen er nesten usynlige, men på ryggen, som du sier, et krater. Jeg har skåret dem bort og sydd etterpå. Skikkelig på gamlemåten tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...