Gå til innhold

Jeg trenger et nick..... Hjelp!


Gjest veldig pen

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?

jeg så lenge på en kar jeg synes var kjempefin. Helt til jeg en gang hørte han åpne munnen sin og sa mye dumt. Da var han ikke så fin lenger. Det har veldig mye å si hvordan en person oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    10

  • AnonymBruker

    3

  • carma

    2

  • citygirl

    2

Mest aktive i denne tråden

Javisst. Det er fordi jeg har så utrolig stor selvsikkerhet :-)

"..........................................."

Syns du damer med selvsikkerhet, er like sjarmerende?

Spør fordi jeg får lite napp hos gutta (les: menn, i min alder),fordi de blir skremt av min selvsikkerhet (føler seg "overkjørt", som en så vakkert sa det::))..

Ikke sikkert det sømmer seg for en dame........hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du damer med selvsikkerhet, er like sjarmerende?

Spør fordi jeg får lite napp hos gutta (les: menn, i min alder),fordi de blir skremt av min selvsikkerhet (føler seg "overkjørt", som en så vakkert sa det::))..

Ikke sikkert det sømmer seg for en dame........hmmmm

Det kommer an på selvsikkerheten, tror jeg. Hvis en kvinne fremstår som at det er åpenbart at jeg har lyst på henne, eller forsøker å legge an på henne, så liker jeg egentlig å vise det motsatte :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Og Cheerleader var gruuusom..

Husker bare at hun var den eneste som ikke var så fin på det - -hun vasket vekk spy på et DOL-treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på selvsikkerheten, tror jeg. Hvis en kvinne fremstår som at det er åpenbart at jeg har lyst på henne, eller forsøker å legge an på henne, så liker jeg egentlig å vise det motsatte :-)

"............................................."

Joda, men jeg tenkte ikke sånn sexuelt akkurat.....

Jeg tenker: (blir sikkert feil uansett) at jeg som kvinne, har hørt at jeg er for selvsikker, og at det blir for "krevende", for dem. Føler seg "overkjørt" på en måte.

For all del. Menn som åpenbart viser at de har lyst på meg, er hverken apetittvekkende eller sjarmerende.

Liker selv at de tar initiativ, men det blir kanskje litt vanskelig for de å tolke om jeg ellers er selvsikker..........kanskje??

;))

Dette er ikke noe problem asså, det er bare interessant å myldre, om du skjønner...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg tenkte ikke sånn sexuelt akkurat.....

Jeg tenker: (blir sikkert feil uansett) at jeg som kvinne, har hørt at jeg er for selvsikker, og at det blir for "krevende", for dem. Føler seg "overkjørt" på en måte.

For all del. Menn som åpenbart viser at de har lyst på meg, er hverken apetittvekkende eller sjarmerende.

Liker selv at de tar initiativ, men det blir kanskje litt vanskelig for de å tolke om jeg ellers er selvsikker..........kanskje??

;))

Dette er ikke noe problem asså, det er bare interessant å myldre, om du skjønner...*

Tror jeg skjønner hva du mener, ja - og jeg skal ikke forsøke å prøve å mene så mye om slikt :-)

Det jeg imidlertid sluttet med for noen år siden, er dette idiotiske "spillet" mellom mann og kvinne. Hvordan man skal være der og da, gjøre og si, oppføre seg, i forhold til ditt og datte og hvis den og den gjør ditt og datt etc. Det er rett og slett for dumt, synes jeg - og livet er for kort til å kaste bort tid på sånt piss :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skjønner hva du mener, ja - og jeg skal ikke forsøke å prøve å mene så mye om slikt :-)

Det jeg imidlertid sluttet med for noen år siden, er dette idiotiske "spillet" mellom mann og kvinne. Hvordan man skal være der og da, gjøre og si, oppføre seg, i forhold til ditt og datte og hvis den og den gjør ditt og datt etc. Det er rett og slett for dumt, synes jeg - og livet er for kort til å kaste bort tid på sånt piss :-)

".........................................."

Ja, enig. Det blir for teit altså!

Skal slutte å tenke på det. Skal fortsette å være meg selv. De som føler seg "overkjørt" får bare gjøre det!;o) Thihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig. Det blir for teit altså!

Skal slutte å tenke på det. Skal fortsette å være meg selv. De som føler seg "overkjørt" får bare gjøre det!;o) Thihi

Kan jo være helt ok å bli "overkjørt" innimellom også :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo være helt ok å bli "overkjørt" innimellom også :-)

"............................................"

En verbal krig, og et blikk som sjarmerer i sen(g)k. Å jah!;o)

Liker motstand. Alt annet er selvutslettende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok av selvtillit.. Det må man ha når man stadig møter på misunnelse..

Synes jeg har sett deg før.. hva var det igjen.. "Æ har.. uhm.. vældi stor sælltillitj. Dåkker e så tejt! Dåkker e liksom.. middelaljdrene!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg har sett deg før.. hva var det igjen.. "Æ har.. uhm.. vældi stor sælltillitj. Dåkker e så tejt! Dåkker e liksom.. middelaljdrene!"

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En verbal krig, og et blikk som sjarmerer i sen(g)k. Å jah!;o)

Liker motstand. Alt annet er selvutslettende.

Motstand? Njei...egentlig ikke min greie. Skal jeg jakte, så gjør jeg det ordentlig. Å drive å pese for å komme ned i ei bukse som i utgangspunktet inneholder det samme som millioner av andre bukser, det gidder jeg heller ikke :-) Og før man har vært nedi den spesifikke buksa, så vet man heller ikke om det er interessant, uansett hvordan resten fremstår.

Det enkleste er egentlig å gå bort til "offeret", trekke henne mot seg og ta et godt tak i rumpa, og si "hjem til deg eller meg?".

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstand? Njei...egentlig ikke min greie. Skal jeg jakte, så gjør jeg det ordentlig. Å drive å pese for å komme ned i ei bukse som i utgangspunktet inneholder det samme som millioner av andre bukser, det gidder jeg heller ikke :-) Og før man har vært nedi den spesifikke buksa, så vet man heller ikke om det er interessant, uansett hvordan resten fremstår.

Det enkleste er egentlig å gå bort til "offeret", trekke henne mot seg og ta et godt tak i rumpa, og si "hjem til deg eller meg?".

"............................................."

*tar et godt tak i baken til prozak og sier: hjem til meg eller deg!?!*

hehehe JEG bestemmer!! og det blir hos meg;-)

Så enkelt så lett, akkurat som brelett!

*skulle vært reklameguru jeg *knis* haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...