Gå til innhold

Jeg trenger et nick..... Hjelp!


Gjest veldig pen

Anbefalte innlegg

Motstand? Njei...egentlig ikke min greie. Skal jeg jakte, så gjør jeg det ordentlig. Å drive å pese for å komme ned i ei bukse som i utgangspunktet inneholder det samme som millioner av andre bukser, det gidder jeg heller ikke :-) Og før man har vært nedi den spesifikke buksa, så vet man heller ikke om det er interessant, uansett hvordan resten fremstår.

Det enkleste er egentlig å gå bort til "offeret", trekke henne mot seg og ta et godt tak i rumpa, og si "hjem til deg eller meg?".

"............................................."

Å faan var det deg? Da er du lys i håret, og har et veldig blåøyd blikk...thihi;o)

Jeg jakter ikke altså, men blir jaktet.(eller det var egentlig for 10 år siden da))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    10

  • AnonymBruker

    3

  • laban

    2

  • carma

    2

Mest aktive i denne tråden

Å faan var det deg? Da er du lys i håret, og har et veldig blåøyd blikk...thihi;o)

Jeg jakter ikke altså, men blir jaktet.(eller det var egentlig for 10 år siden da))

"Å faan var det deg? Da er du lys i håret, og har et veldig blåøyd blikk...thihi;o)"

Sånne detaljer varierer fra gang til gang :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg har sett deg før.. hva var det igjen.. "Æ har.. uhm.. vældi stor sælltillitj. Dåkker e så tejt! Dåkker e liksom.. middelaljdrene!"

ler høyt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
AnonymBruker

Trenger et nick her inne, men tror jeg provoserer mange med å kalle meg "veldig pen".

Har bodd ett år i USA og der er det lov å være pen uten å bli møtt på misunnelige jenter.. Men nå må jeg vel bare venne meg til at dette er lille Norge.. ja, ja...

 

Fant du et nick?

Anonymous poster hash: 799dd...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du et nick?

Anonymous poster hash: 799dd...a44

Mer interessant: Hvordan fant du tråden, siden den er 7 1/2 år gammel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Mer interessant: Hvordan fant du tråden, siden den er 7 1/2 år gammel?

Takk. Jeg lurte på akkurat det samme. Og enda mer interessant: Er det samme vattnisse som ukentlig hoster opp eldgamle tråder, og i så fall: Hvorfor denne hang-ups'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 år senere...
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig?

Anonymkode: 7c366...3f0

:D :D :D Fantastisk! Dette var et morsomt gjensyn på en stille og fredelig søndags formiddag. :) Dette er jo fra den tiden det faktisk var gøy å være på dol! Men var det så uvanlig med nettroll i 2006 siden ingen har nevnt uttrykket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...