Gå til innhold

Halleluja!!!! Jeg er så glad i dag. Del II


cecily

Anbefalte innlegg

Hurra hurra hurra!!!!

Dette fortjener du virkelig. Gratulerer masse masse masse! :)

Tusen hjertelig takk!

Synd jeg ikke fikk snakket med deg på msn nå i sted. Så du hadde prøvd å få tak i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    50

  • Mary Poppins

    3

  • serendipity

    2

  • Klara Q

    2

GRATULERER!!!!!!

Vel fortjent!

Velkommen til forumet og lykke til med svangerskapet!

Takk! Det er godt å endelig høre til her, ikke kun være gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk!

Synd jeg ikke fikk snakket med deg på msn nå i sted. Så du hadde prøvd å få tak i meg.

Jeg er her fortsatt men akkurat nå er middagen klar, men jeg kommer på etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fortsatt men akkurat nå er middagen klar, men jeg kommer på etterpå :)

Kos deg med meksikansk gryte.

*har full oversikt* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

nei!!! Det er ikke sant:)))

Utrolig! Nå mangler vi 71gradernord også. Alle kommer jo strømmende nå:) Dumt at det er noen som har dratt herfra også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei!!! Det er ikke sant:)))

Utrolig! Nå mangler vi 71gradernord også. Alle kommer jo strømmende nå:) Dumt at det er noen som har dratt herfra også

Ja, det er kjempesynd. Jeg har prøverøret i all dolhemmelighet og nå var det full klaff på første forsøk. Helt utrolig heldige er vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Ja, det er kjempesynd. Jeg har prøverøret i all dolhemmelighet og nå var det full klaff på første forsøk. Helt utrolig heldige er vi!

hemmelighet ja! Jeg har jo hintet og spurt hvordan det har gått og kun fått til svar at det var hyggelig at jeg husket det:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hemmelighet ja! Jeg har jo hintet og spurt hvordan det har gått og kun fått til svar at det var hyggelig at jeg husket det:) hehe

Og DET var det jo ;-)

Jeg bare følte for å ikke 'offentliggjøre' det her på dol, litt prestasjonsangst ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemasse gratulasjoner fra meg!!!! Dette var en gladnyhet :-)))

Tusen takk.

Jeg har testet to ganger + en blodprøve i morges, så dette må jo bare stemme, selv om det er utrolig.

4+0 i dag.

*glise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Og DET var det jo ;-)

Jeg bare følte for å ikke 'offentliggjøre' det her på dol, litt prestasjonsangst ser du.

det er en helt fantastisk følelse. Jeg har enda litt av følelsen igjen og det er en uke siden jeg testet:) Det var så uvirkelig når det kom et pluss og ikke bare en strek. Det har ennå ikke gått helt opp for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en helt fantastisk følelse. Jeg har enda litt av følelsen igjen og det er en uke siden jeg testet:) Det var så uvirkelig når det kom et pluss og ikke bare en strek. Det har ennå ikke gått helt opp for meg.

Og slett ikke for meg, selv om jeg har gjentatt det opptil flere ganger i telefonen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Og slett ikke for meg, selv om jeg har gjentatt det opptil flere ganger i telefonen i dag.

har du fortalt det til noen? Jeg har fortalt det til foreldrene mine. Vi bør vel da også kanskje fortelle det til svigerforeldrene. Tror jeg lager en egen tråd om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.

Jeg har testet to ganger + en blodprøve i morges, så dette må jo bare stemme, selv om det er utrolig.

4+0 i dag.

*glise*

Klart det stemmer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...