Gå til innhold

Silikonpupper


Carina123

Anbefalte innlegg

Gjest Hvorfor store pupper frivillig?

Men det er veldig lett for de med store pupper å sitte å si at de gjerne skulle hatt mindre... Vet du hvordan det er å ha typisk små pupper? Jeg er også veldig smal i livet, men siden mine er små så føler jeg meg ikke "kvinnelig/feminin" da...

Jeg vet hvordan det er å ha store pupper - og derfor deler jeg disse erfaringene med deg. For ja, jeg får mye oppmerksomhet pga. puppene mine, men hvor morsomt er det å snakke med menn som ikke klarer å ta øynene opp fra brystpartiet, eller bli kladdet på av fremmede menn som "tilfeldigvis" stryker hendene over puppene når man er på fest?

Så er det det helsemessige. Jeg aner ikke hvor mye silikon veier i forhold til vanlige pupper, men store pupper kombinert med smal rygg, er IKKE en god kombinasjon. Jeg sliter med skulderplager og vond rygg.

Jeg synes en stor B er skikkelig fint, jeg. Har flere venninner i den "klassen" og de kan gå i lekre topper uten BH under, i strapless-kjoler og kler de fleste plagg. Men dersom du er ukomfortabel med størrelsen og absolutt MÅ ha silikon, så ikke velg noe særlig større enn c-cup, er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Carina123

    33

  • keinstein

    11

  • Ugga Bugga

    10

  • Goliath

    9

Gjest Nye pupper - here I come

Men det er det jeg synes jo ikke at jeg har store pupper. Men sier du at du heller ville hatt en B eller at du kunne vært fornøyd med en B? Hvorfor valgte du C da?

Man kan ikke på forhånd si til legen at "jeg ønsker meg b-cup eller c-cup". Dette er faktisk noe man ser i etterkant.

Jeg snakket også med legen om hvor mye han skulle legge inn, men han la inn mer enn det vi hadde avtalt. Forklaringen hans etterpå var at når han la inn 325 så ble brystene mindre hengete + at dette innlegget var større i diameter. (Dvs. at de passet bedre til bredden på kroppen min)

Jeg synes fortsatt c-cup er relativt stort, så dersom form/fasong hadde blitt den samme tror jeg b-cup ville vært vel så bra.

Husk også at jo større bryster du har, jo større belastning får du på nakke/skuldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nye pupper - here I come

Jeg har veldig lyst til å få det du kaller store pupper da og hadde ikke gjort meg noe med litt mer oppmerksomhet.Skjønner ikke at du synes det hadde vært pinlig dersom du hadde hatt store pupper pga silikon? Skal det være pinlig å få de formene du vil ha for å være fornøyd med deg selv?

Jeg var på konsultasjon hos legen på onsdag og vi kom frem til at jeg skal få omtrent 500 ml. Da får jeg den størrelsen jeg vil ha.

Med b-cup nå + 500 ml. Da må de jo bli gigantiske???? Vil du virkelig ha det??? Jeg startet med liten a-cup og la inn 325 og synes mine er store.

Tenk også over at de som legger inn mest får også størt plager i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er veldig lett for de med store pupper å sitte å si at de gjerne skulle hatt mindre... Vet du hvordan det er å ha typisk små pupper? Jeg er også veldig smal i livet, men siden mine er små så føler jeg meg ikke "kvinnelig/feminin" da...

he-he....tuller du eller?

Ikke har du små pupper fra før (stor b-cup er ikke små pupper), og ikke vil du høre på de som har store pupper og vet hvordan det er.

Men jeg tror desverre ikke at du vil høre på gode råd, og derfor blir nødt til å erfare på egen hånd at virkelig store pupper har svært mange negative sider - ikke minst etterhvert som du blir litt eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan godt være veldig feminin med små pupper og mindre feminin med store. Femininitet har lite med puppestørrelse å gjøre, etter mitt syn.

Det går på helheten, bevegelsene, væremåten, utstrålingen, stemmen.

Helt enig med deg.

I tillegg er jeg en av de som synes litt mindre pupper er vesentlig mer sexy enn litt store pupper.

Men smaken er som baken....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg.

I tillegg er jeg en av de som synes litt mindre pupper er vesentlig mer sexy enn litt store pupper.

Men smaken er som baken....:-)

Ja, smaken er ulik, men jeg synes det virker som om de fleste menn er enig i dette.

Og jeg har kikket litt på før-bilder fra klinikkene i forbindelse med silikonpupper. Mange jenter/kviner har jo fine pupper i utgangspunktet, men likevel skal de ha silikon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, smaken er ulik, men jeg synes det virker som om de fleste menn er enig i dette.

Og jeg har kikket litt på før-bilder fra klinikkene i forbindelse med silikonpupper. Mange jenter/kviner har jo fine pupper i utgangspunktet, men likevel skal de ha silikon!

Jeg har også sett bilder der puppene var flotte før, og ble mindre bra etterpå.

Men det er vanskelig å argumentere mot forfengeligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med b-cup nå + 500 ml. Da må de jo bli gigantiske???? Vil du virkelig ha det??? Jeg startet med liten a-cup og la inn 325 og synes mine er store.

Tenk også over at de som legger inn mest får også størt plager i etterkant.

Hei de kommer ikke til å bli gigantiske med litt over 500 ml. Kan vise deg bilde jeg hadde med til legen med en jente med omtrent samme utgangspunkt som meg:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Synes hun ble utrolig flott, og jeg tror ikke de blir for store

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er å ha store pupper - og derfor deler jeg disse erfaringene med deg. For ja, jeg får mye oppmerksomhet pga. puppene mine, men hvor morsomt er det å snakke med menn som ikke klarer å ta øynene opp fra brystpartiet, eller bli kladdet på av fremmede menn som "tilfeldigvis" stryker hendene over puppene når man er på fest?

Så er det det helsemessige. Jeg aner ikke hvor mye silikon veier i forhold til vanlige pupper, men store pupper kombinert med smal rygg, er IKKE en god kombinasjon. Jeg sliter med skulderplager og vond rygg.

Jeg synes en stor B er skikkelig fint, jeg. Har flere venninner i den "klassen" og de kan gå i lekre topper uten BH under, i strapless-kjoler og kler de fleste plagg. Men dersom du er ukomfortabel med størrelsen og absolutt MÅ ha silikon, så ikke velg noe særlig større enn c-cup, er mitt råd.

Hei, takk for svaret. Har tenkt på noe av det du har sagt. men for meg er det sånn at menn nesten aldri ser på puppene mine, og det er ikke så greit det heller hvis du skjønner. Men jeg kan vise deg bildet som jeg viste kirurgen da

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Hva synes du? Tror ikke de vil bli for store

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei de kommer ikke til å bli gigantiske med litt over 500 ml. Kan vise deg bilde jeg hadde med til legen med en jente med omtrent samme utgangspunkt som meg:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Synes hun ble utrolig flott, og jeg tror ikke de blir for store

Hun var utrolig flott _før_ operasjonen! De nye brystene var alt for store for den spinkle kroppen. Skulle gjerne hadde før-brystene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Hun var utrolig flott _før_ operasjonen! De nye brystene var alt for store for den spinkle kroppen. Skulle gjerne hadde før-brystene jeg.

Jeg synes også før-brystene var fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei de kommer ikke til å bli gigantiske med litt over 500 ml. Kan vise deg bilde jeg hadde med til legen med en jente med omtrent samme utgangspunkt som meg:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Synes hun ble utrolig flott, og jeg tror ikke de blir for store

Her var jo førbrystene akkurat passe til kroppen og de fleste jeg kjenner som har fått lagt inn silikon har omtrent den størrelsen etter operasjonen. Jeg tviler faktisk på at du vil få en norsk plastiskkirurg til å legge inn så store innlegg som henne på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei de kommer ikke til å bli gigantiske med litt over 500 ml. Kan vise deg bilde jeg hadde med til legen med en jente med omtrent samme utgangspunkt som meg:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Synes hun ble utrolig flott, og jeg tror ikke de blir for store

Jeg synes ikke det er pent med så store pupper. De tar jo _all_ oppmerksomheten, jo.

Hvis dine er omtrent som på førbildet er de finere enn de svære, synes jeg. Men nå har jeg aldri vært en fan av kjempepupper, så min mening teller nok ikke stort her;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nye pupper - here I come

Hei de kommer ikke til å bli gigantiske med litt over 500 ml. Kan vise deg bilde jeg hadde med til legen med en jente med omtrent samme utgangspunkt som meg:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Synes hun ble utrolig flott, og jeg tror ikke de blir for store

Nå syne sjeg ho hadde flott fra før av jeg da. Men jeg synes de nye ble store.

Jeg har også hatt et problem etter at jeg gjorde inngrepet - kjoler passer dårlig nå. Det er ikke lett å finne noe som sitter pent over brystene.

Jeg sier ikke slikt for å skremme deg, men det er jo greit å tenke gjennom alt før man tar skrittet fullt ut. Både m.h.t. plager etter inngrepet og klesproblemer.

Uansett: Lykke til og håper du blir fornøyd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hei de kommer ikke til å bli gigantiske med litt over 500 ml. Kan vise deg bilde jeg hadde med til legen med en jente med omtrent samme utgangspunkt som meg:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Synes hun ble utrolig flott, og jeg tror ikke de blir for store

Syns du virkelig at etter-puppene her var fine? Jeg syns ikke det, de ser alt for store ut for henne! Hun fikk jo "kjærring-utseende"! Spesielt på det fra siden bildet.

*Dukker for sinte kommentarer fra de med naturlig store pupper*

Jeg har forståelse for at de som er nærmest flate ønsker seg større pupper, men hun her hadde jo fin størrelse fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei de kommer ikke til å bli gigantiske med litt over 500 ml. Kan vise deg bilde jeg hadde med til legen med en jente med omtrent samme utgangspunkt som meg:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Synes hun ble utrolig flott, og jeg tror ikke de blir for store

Puppene på før-bildet er 112 ganger finere enn de på etter-bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvorfor store pupper frivillig?

Hei, takk for svaret. Har tenkt på noe av det du har sagt. men for meg er det sånn at menn nesten aldri ser på puppene mine, og det er ikke så greit det heller hvis du skjønner. Men jeg kan vise deg bildet som jeg viste kirurgen da

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Hva synes du? Tror ikke de vil bli for store

Personlig synes jeg etter-bildet her ikke var pent. Det ble uproposjonalt. Og dama hadde jo nydelige pupper før! Det ser veldig lett "bimbo" ut med så store pupper, synes jeg. (og det sier jeg som har så store pupper :-)

Jeg ville IKKE valgt å gå så drastisk til verks, nei - først og fremst pga at det er _tungt_ med så store pupper, det sliter enormt på skuldre og nakke/rygg - og (på den forfengelige siden) at det er vanskelig å finne gode og lekre BHer i den størrelsen (til en fornuftig pris: BHene finnes, men de er svindyre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du virkelig at etter-puppene her var fine? Jeg syns ikke det, de ser alt for store ut for henne! Hun fikk jo "kjærring-utseende"! Spesielt på det fra siden bildet.

*Dukker for sinte kommentarer fra de med naturlig store pupper*

Jeg har forståelse for at de som er nærmest flate ønsker seg større pupper, men hun her hadde jo fin størrelse fra før.

Jeg har store pupper, og ville byttet mot "før"-bildet uten problemer! (Vurderer seriøst brystreduksjon pga vond rygg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg har store pupper, og ville byttet mot "før"-bildet uten problemer! (Vurderer seriøst brystreduksjon pga vond rygg).

Skjønner deg godt, spesielt med begrunnelse i ryggproblemene.

Men jeg bør være litt forsiktig med hvordan jeg uttaler meg, siden jeg har små pupper selv. Omtrent som de på før bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei de kommer ikke til å bli gigantiske med litt over 500 ml. Kan vise deg bilde jeg hadde med til legen med en jente med omtrent samme utgangspunkt som meg:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Synes hun ble utrolig flott, og jeg tror ikke de blir for store

Før-brystene er flotte.

Etter-brystene? Nei og atter nei-nei. Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...