Gå til innhold

sjanse for omsider gravid?


Gjest Babyen min 2007 ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Babyen min 2007 ;-)

Hei. Lengter etter å bli gravid sånn som mange andre her inne. Eg hadde sist mens 4 april og sex 16 - 17 og 18 april. Stor mulighet for positiv test denne mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vel truffet ganske bra på forventet EL, hvis du har 28 dagers syklus!

Uansett ønsker jeg deg lykke til, så kanskje vi kan få positiv test på samme dag! Hadde også siste mens samme dag som deg, og sex på omtrent de samme dagene! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babyen min 2007

Du har vel truffet ganske bra på forventet EL, hvis du har 28 dagers syklus!

Uansett ønsker jeg deg lykke til, så kanskje vi kan få positiv test på samme dag! Hadde også siste mens samme dag som deg, og sex på omtrent de samme dagene! :-)

Takk, me får krysse fingrane for kvarandre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel truffet ganske bra på forventet EL, hvis du har 28 dagers syklus!

Uansett ønsker jeg deg lykke til, så kanskje vi kan få positiv test på samme dag! Hadde også siste mens samme dag som deg, og sex på omtrent de samme dagene! :-)

Korleis går det med deg då? Lever i spenning enno eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpar på baby i 2007

Ja, er fortsatt spent! I morgen kan jeg ta en test! :-)

Korleis gjekk testen?

Gi meg eit svar når du har tatt den då ;-) kryssar fingrane for deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Håpar på baby i 2007

Ja, er fortsatt spent! I morgen kan jeg ta en test! :-)

Korleis går det? Har du tatt testen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Tweetybilla

Korleis går det? Har du tatt testen?

Hei!

Beklager veeeldig sent svar... har ikke hatt mulighet til å komme meg på nettet den sisite tiden pga mye jobbing... Testen var negativ... :(...

Du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Beklager veeeldig sent svar... har ikke hatt mulighet til å komme meg på nettet den sisite tiden pga mye jobbing... Testen var negativ... :(...

Du da??

Negativ test hos meg også :-( Ei søster av meg fekk positiv test idag :-) Kjempegla på hennar vegne, men ønske om ein liten til hos meg er så altfor stort :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tweetybilla

Negativ test hos meg også :-( Ei søster av meg fekk positiv test idag :-) Kjempegla på hennar vegne, men ønske om ein liten til hos meg er så altfor stort :-(

Uff, så leit! Da får vi fortsette med prøvingen og satse på bedre lykke neste gang! ;-)

Ja, det er kjedelig med alle andre rundt en som får det til... ;-( Jeg begynner å føle meg mer og mer utålmodig, enda jeg ikke har prøvd i et halvt år engang! Hadde vel trodd at jeg skulle få det til på første forsøk... :-/ Naiv og blond som jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit! Da får vi fortsette med prøvingen og satse på bedre lykke neste gang! ;-)

Ja, det er kjedelig med alle andre rundt en som får det til... ;-( Jeg begynner å føle meg mer og mer utålmodig, enda jeg ikke har prøvd i et halvt år engang! Hadde vel trodd at jeg skulle få det til på første forsøk... :-/ Naiv og blond som jeg er...

Hehe eg er akkurat lik eg og. Mannen min blir og like skuffa kvar mnd me ikkje har fått det til :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tweetybilla

Hehe eg er akkurat lik eg og. Mannen min blir og like skuffa kvar mnd me ikkje har fått det til :-(

det gjør samboeren min også! Vet ikke om jeg har spurt før, men har dere prøvd lenge? Vi har bare prøvd siden rett over nyttår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lei av negative testar :-(

det gjør samboeren min også! Vet ikke om jeg har spurt før, men har dere prøvd lenge? Vi har bare prøvd siden rett over nyttår...

Me har prøvd sidan november me... Har IKM i morgon så håpar i det lengste at tante ikkje kjem i morgon då ;-) Tok test i går, men den var negativ :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tweetybilla

Me har prøvd sidan november me... Har IKM i morgon så håpar i det lengste at tante ikkje kjem i morgon då ;-) Tok test i går, men den var negativ :-(

Du får prøve å ta en test igjen om et par dager, hvis ikke tante har kommet da.. Får håpe hun uteblir denne gangen! :-) Jeg venter ikke besøk av tante (eventuelt ikke??) før neste tirsdag, så det er 8 dager til....

Koselig om du sier fra når du vet mer! :-) Jeg skal prøve å få tittet innom her etter svar litt oftere framover, blir litt mindre jobbing framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lei av negative testar :-(

Du får prøve å ta en test igjen om et par dager, hvis ikke tante har kommet da.. Får håpe hun uteblir denne gangen! :-) Jeg venter ikke besøk av tante (eventuelt ikke??) før neste tirsdag, så det er 8 dager til....

Koselig om du sier fra når du vet mer! :-) Jeg skal prøve å få tittet innom her etter svar litt oftere framover, blir litt mindre jobbing framover!

Takk! Eg skal halde deg oppdatert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tweetybilla

Takk! Eg skal halde deg oppdatert :-)

Hvordan går det med deg? Har du tatt en ny test eller fått mens enda? Jeg er veldig spent! :-)

Hva er din "vanlige" signatur her inne? ser at du har brukt flere forskjellige! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Har du tatt en ny test eller fått mens enda? Jeg er veldig spent! :-)

Hva er din "vanlige" signatur her inne? ser at du har brukt flere forskjellige! :-)

Eg tok ein negativ test på søndag, har ikkje testa etterpå. Har IKM idag, men ser ingen mens ;-) Håpar dette er positivt ;-))

Kossen går det med deg då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tweetybilla

Eg tok ein negativ test på søndag, har ikkje testa etterpå. Har IKM idag, men ser ingen mens ;-) Håpar dette er positivt ;-))

Kossen går det med deg då?

Så fint at du ikke har fått noen mens enda! Håper virkelig at det er en liten spire hos deg denne gang! :-)

Med meg er det det samme... Har ikke forventet mens før neste tirsdag, så jeg får nok pent vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du ikke har fått noen mens enda! Håper virkelig at det er en liten spire hos deg denne gang! :-)

Med meg er det det samme... Har ikke forventet mens før neste tirsdag, så jeg får nok pent vente!

Får krysse fingane for deg iallefall :-) Eg håpar virkelig at mensen ikkje kjem. Har ikkje komme noko enno iallefall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tweetybilla

Får krysse fingane for deg iallefall :-) Eg håpar virkelig at mensen ikkje kjem. Har ikkje komme noko enno iallefall ;-)

Så bra! Dette er jo spennende, selv om man etterhvert begynner å miste håpet om at det noengang fester seg noe... Ønsker deg masse lykke til framover iallefall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...