Gå til innhold

En høygravid natt....


Gjest annegunn, 36+1

Anbefalte innlegg

Det siste der er jeg også temmelig spent på....

For ikke å snakke om hvordan det blir etter fødselen. De fleste blir jo bra temmelig fort, men det er helt ufattelig at det skal gå an å trille barnevogn, for eksempel. Eller å gå opp trappene uten å dra seg opp etter krykkene, ett trinn av gangen,

Ja, det virker ganske usannsynlig akkurat nå at det liksom bare skal gå over sånn etter at fødselen er over. Men sånn må jeg bare tro at det blir for å ha noe å se frem til :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    20

  • carma

    16

  • mariaflyfly

    6

  • Glimtipper

    2

Ja, det virker ganske usannsynlig akkurat nå at det liksom bare skal gå over sånn etter at fødselen er over. Men sånn må jeg bare tro at det blir for å ha noe å se frem til :-p

Ja, jeg prøver jo å tenke sånn jeg også, men jeg klarer ikke helt å se det for meg.

Men det er andre ting å glede seg til da. Jeg skal glatt innrømme at noe av det som står høyest på lista her er å ta seg et vinglass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg prøver jo å tenke sånn jeg også, men jeg klarer ikke helt å se det for meg.

Men det er andre ting å glede seg til da. Jeg skal glatt innrømme at noe av det som står høyest på lista her er å ta seg et vinglass...

Et glass rødvin til sommergrillen blir fantastisk, ja! Fikk servert en alkoholfri vin her hos noen venner for et par uker siden og den var faktisk ikke så verst. Men husker jeg hva den het...? *himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mumle*

.... :-(

Hehe.....

La meg rundt midnatt, og da vekkerklokka ringte i halv åttetida for å få jentungen på skolen sov jeg ennå. Tror jeg bare hadde en tissetur i natt også, jeg kan lissom ikke huske flere. Litt i ørska, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.....

La meg rundt midnatt, og da vekkerklokka ringte i halv åttetida for å få jentungen på skolen sov jeg ennå. Tror jeg bare hadde en tissetur i natt også, jeg kan lissom ikke huske flere. Litt i ørska, ja.

Oh.. heldiggris!

Jeg sovnet fem... og våknet åtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.. heldiggris!

Jeg sovnet fem... og våknet åtte.

Men føler jeg meg uthvilt? Neeeiii....

Men du - Riksen - må man gjøre noe på forhånd? Skrives inn eller noe? Jeg har lissom bare fått beskjed om at jeg har plass, og det er det. Omvisning har jeg ikke brydd meg noe om, jeg har jo vært igjennom dette før en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men føler jeg meg uthvilt? Neeeiii....

Men du - Riksen - må man gjøre noe på forhånd? Skrives inn eller noe? Jeg har lissom bare fått beskjed om at jeg har plass, og det er det. Omvisning har jeg ikke brydd meg noe om, jeg har jo vært igjennom dette før en gang.

Neh, tror jeg ikke... Ikke som jeg har fått med meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men føler jeg meg uthvilt? Neeeiii....

Men du - Riksen - må man gjøre noe på forhånd? Skrives inn eller noe? Jeg har lissom bare fått beskjed om at jeg har plass, og det er det. Omvisning har jeg ikke brydd meg noe om, jeg har jo vært igjennom dette før en gang.

Men da fødte du vel på den fæle gamle Riksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, Ullevål. Men jeg synes lissom jeg uansett ikke trenger omvisning.

Vi fikk omvisning da vi var på fødselsforberedende kurs, men klarte likevel ikke å finne frem da vi skulle inn på en ekstrasjekk en kveld uka etter... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk omvisning da vi var på fødselsforberedende kurs, men klarte likevel ikke å finne frem da vi skulle inn på en ekstrasjekk en kveld uka etter... hehe.

Møkk, at du skulle si akkurat det, da. Fant jo omtrent ikke fram da jeg skulle på ul, og jeg aner ihvertfall ikke hvor fødeavdelingen er.

Endel vel opp med desperat leting en gang i mai :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkk, at du skulle si akkurat det, da. Fant jo omtrent ikke fram da jeg skulle på ul, og jeg aner ihvertfall ikke hvor fødeavdelingen er.

Endel vel opp med desperat leting en gang i mai :P

Hehe ;-)

Fødeavdelingen er i en annen etg enn der du var til UL. Poliklinikken og barselavdelingen ligger i 3. etg, mens fødeavdelingen ligger i... 2... tror jeg det var...

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;-)

Fødeavdelingen er i en annen etg enn der du var til UL. Poliklinikken og barselavdelingen ligger i 3. etg, mens fødeavdelingen ligger i... 2... tror jeg det var...

*knegg*

*fnis*

Og så jeg som så for meg at du hadde løsningen på problemet mitt... Jaja.

Jeg lurer muligens på om jeg ikke må på en liten rekognoseringstur, eventuelt sende gubben :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis*

Og så jeg som så for meg at du hadde løsningen på problemet mitt... Jaja.

Jeg lurer muligens på om jeg ikke må på en liten rekognoseringstur, eventuelt sende gubben :-/

Hehe.. når det kommer til retnings- og stedssans har jeg svært sjeldent stort å stille opp med :-p

Sambo derimot pleier å ha rimelig god oversikt, så det er jo litt uroligende at ikke han heller fant frem. Men...! Nå er det ganske mye folk frem og tilbake i gangene der da, så en fødende kvinne blir nok guidet til rett plass rimelig kjapt :-p

Det er ganske godt skiltet også. Vi fant avdelingen raskt, men hadde problemer med å finne resepsjonen der vi skulle melde oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkk, at du skulle si akkurat det, da. Fant jo omtrent ikke fram da jeg skulle på ul, og jeg aner ihvertfall ikke hvor fødeavdelingen er.

Endel vel opp med desperat leting en gang i mai :P

Det er godt skilta. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hallo, det der hørtes kjent ut!!!

Å være stuptrøtt, men umulig å sove (pga bekkenvondt, halsbrann, urolige bein), det er så å si tortur...

Det blir bare SÅ mye bedre når babyen er ute, nesten garantert ihvertfall! Da er det ihvertfall en annen "grunn" til å være våken!

Snuppa mi er 5 1/2 mnd, sovna 2040 i går, og sover enda!!! Men hun fikk mat i 0645-tiden da... Så det er håp!!

Hold ut de siste fire ukene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...