Gå til innhold

Opperasjon om en uke!


Carina123

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, da er det en uke igjen til opperasjon! Skal på colloseum i oslo, gleder meg så sinnsykt. Håper de er klare til ferien begynner bare. Så blir det kjempegøy å dra å shoppe, er jo så mye nytt som må kjøpes inn. Har noen noe bra tips på klesbutikker er det bare å komme med det. For de som ikke har sett hva jeg skal få er det link under.

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Carina123

    24

  • Babette

    4

  • mumitrollet

    3

  • tonelene

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust

Jeg synes nå de til venstre var de fineste da....

Må være fryktelig tungt med de andre. Synes den dama hadde flotte pupper fra før!

Men du har vel bestemt deg, etter hva jeg husker fra tidligere innlegg. Fatter bare ikke at en lege kan anbefale deg så store pupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Hun hadde jo akkurat passe pupper før operasjonen. Håper virkelig ikke du vurderer slike ballonger som det som det var bilde av til høyre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ønsker å delta i Big Brother???

Du trenger i hverfall tips om klesbutikker, for det blir ikke lett å finne noe som vil sitte pent og ikke få deg til å se tykk ut med de der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er de til venstre du skal få?

Jeg tenkte det samme. Det er ubegripelig at denne kvinnen ikke var fornøyd med de hun hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå de til venstre var de fineste da....

Må være fryktelig tungt med de andre. Synes den dama hadde flotte pupper fra før!

Men du har vel bestemt deg, etter hva jeg husker fra tidligere innlegg. Fatter bare ikke at en lege kan anbefale deg så store pupper!

Det var vel ikke det at legen anbefalte meg å få så store, men det var det jeg ville ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ønsker jeg deg lykke til. Får bare håpe du ikke angrer deg i ettertid.

Kan du amme evt fremtidige barn med... noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1146669732' post='3096664]

Blir ikke dette veldig tungt for ryggen din?

Tror nok det går bra med riktig støtte, selv om trening blir vel en ny opplevelse tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger i hverfall tips om klesbutikker, for det blir ikke lett å finne noe som vil sitte pent og ikke få deg til å se tykk ut med de der.

Jeg har selv jobbet i klesbutikk og det er ikke noe stort problem å finne klær som ser bra ut selv om du har store pupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da ønsker jeg deg lykke til. Får bare håpe du ikke angrer deg i ettertid.

Kan du amme evt fremtidige barn med... noe sånt?

Takk, er kjempe spent nå. Tror dette er en fin størrelse så jeg tror eg blir fornøyd. Ja, er mulig å amme med de ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv jobbet i klesbutikk og det er ikke noe stort problem å finne klær som ser bra ut selv om du har store pupper

kunne foresten ikke tenke meg å være med på big brother:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde jo akkurat passe pupper før operasjonen. Håper virkelig ikke du vurderer slike ballonger som det som det var bilde av til høyre :)

Ikke si at det er ballonger da, synes hun ble kjempe pen jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme. Det er ubegripelig at denne kvinnen ikke var fornøyd med de hun hadde.

Jeg må si at jeg synes hun ble kjempe pen etter opperasjonen, og synes flott at man kan få de formene man egentlig vil ha. Jeg synes absolutt ikke de ser for store ut for henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signaturelle

Jeg har selv jobbet i klesbutikk og det er ikke noe stort problem å finne klær som ser bra ut selv om du har store pupper

Hva er det som får deg til å tro at du vil bli lykkelig med disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg synes hun ble kjempe pen etter opperasjonen, og synes flott at man kan få de formene man egentlig vil ha. Jeg synes absolutt ikke de ser for store ut for henne

Men synes du ikke puppene på før-bildet er veldig fine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...