Gå til innhold

Et DOL i forfall?


Gjest Lei DOL

Anbefalte innlegg

Gjest nyingen

Men det er vel bare spørsmål om tid før noe liknende gamle dol dukker opp?

*funderer*

Hvordan var gamle dol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Husmusi og Amiga !

Jeg tar signalene dere sender alvorlig. Akkurat nå er jeg temmelig sliten, men hvis jeg får kreftene tilbake (hvilket jeg regner med), vil jeg forsøke å bringe tjenesten litt mer tilbake til det den var tidligere.

O.k. ?

Vennlig hilsen:-)))

Sett deg ned å få kreftene tilbake du * klem*

jeg forstår at denne veksten har sin pris, men ikke glem at det var OSS brukere * oppsternasig* som var med å få DOL til det er i dag, så ikke glem oss helt iallefall :o)

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg ned å få kreftene tilbake du * klem*

jeg forstår at denne veksten har sin pris, men ikke glem at det var OSS brukere * oppsternasig* som var med å få DOL til det er i dag, så ikke glem oss helt iallefall :o)

Klemmer

Alle gode leger blir utslitt/utbrent. De som ikke blir det gir en god dag i pas. og pårørende.

Jeg har forresten verdens skjønneste primærlege. Tenk om alle kunne fått gleden av å oppleve han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gode leger blir utslitt/utbrent. De som ikke blir det gir en god dag i pas. og pårørende.

Jeg har forresten verdens skjønneste primærlege. Tenk om alle kunne fått gleden av å oppleve han.

* ler* skal vi krangle, jeg har den beste :o)))) legen altså :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* ler* skal vi krangle, jeg har den beste :o)))) legen altså :o)

Er det noe å krangle om da. Det er vel bare fint hvis du også har en god lege.

:-O))))) Sånn dugde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å krangle om da. Det er vel bare fint hvis du også har en god lege.

:-O))))) Sånn dugde det?

*ler* å nei, bøyer meg i støvet...Skulle da bare være en morsom komentar da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler* å nei, bøyer meg i støvet...Skulle da bare være en morsom komentar da

Skjønte igrunn det, men allikevel vi er heldige.

Nå kommer det jo litt ann på hvordan pasienten er også da. Er det en vrang ufordragelig møkkete og illeluktende person, er det ikke alltid like lett å skulle smile.

Da gjelder det å ta en fleip for å løse opp det hele. Det funker. Uten at jeg er lege, men ganske i nærheten av en :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk enig med deg..DOL er blitt et sted for fjortiser..Dessverre blir man avhengig av det..:/

Hilsen avhengig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Husmusi og Amiga !

Jeg tar signalene dere sender alvorlig. Akkurat nå er jeg temmelig sliten, men hvis jeg får kreftene tilbake (hvilket jeg regner med), vil jeg forsøke å bringe tjenesten litt mer tilbake til det den var tidligere.

O.k. ?

Vennlig hilsen:-)))

Ta vare på deg selv nå da! Vi trenger deg vet du *s* Du får ta deg litt ferie og delegere litt, for da kommer nok kreftene tilbake så du kan forandre på *ting og tang*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var gamle dol?

Mindre "arena" og bedre kontakt mellom dol og brukerne.

Dr. Anker deltok ofte i diskusjonene, ikke bare når det gjaldt medisinske spørsmål.

Folk følte vel kanskje at deres mening om dol ble hørt i mye større grad...

Har hørt rykter om at brukerne til og med ble tatt med på råd om oppretting av nye forum o.l.

Nå var ikke jeg her så mye på den tiden, men dol har blitt mye mer "upersonlig" siden den gang. Men sånn er det kanskje når det blir for stort?

Du kan kanskje sammenligne det med nærbutikken på hjørnet der kjøpmannen "kjenner alle" og et stort supermarked?

De har begge sine fordeler, men mange savner den gamle "kjøpmannen" også.

Men, jeg henger jo her enda, så det kan jo ikke være SÅ ille...

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...