Gå til innhold

Veddemål: Når kommer carmas lille jente?


cecily

Anbefalte innlegg

Ekstra sjekk? Noe som skjer? *nysgjerrig*

Jeg er proppeløs :-D

Jeg har propp. Men jeg skal sende deg en mail, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • carma

    24

  • annegunn

    21

  • tonie

    6

  • hare1365380455

    6

Jeg var på 3D-UL jeg også, men min lille var ikke fullt så villig til å vise seg fram. Legene mente nå likevel at de så nok til at de kunne si at det var en jente. Bommert:-)

Fikk nå i det minste en drøy uke til å omstille oss, så vi rakk å finne nytt navn og få bytta de mest feminine klærne som var kjøpt inn.

Høres ikke ut som det er noen fare for at dere skal få dere en sånn overraskelse, da. Men det blir den 21, altså;-)

*hikst*

Nei, jeg får stole på det når jeg til og med så det så klart med egne øyne, hehe :-p

Hvis ikke får han bare se litt femi ut de første ukene, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hikst*

Nei, jeg får stole på det når jeg til og med så det så klart med egne øyne, hehe :-p

Hvis ikke får han bare se litt femi ut de første ukene, hehe.

Hihi, ser det for meg.

Nå tror jeg pappaen til knøttet ditt er "litt" mindre homofob enn pappaen til knøttet mitt, så det går helt sikkert bra;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ser det for meg.

Nå tror jeg pappaen til knøttet ditt er "litt" mindre homofob enn pappaen til knøttet mitt, så det går helt sikkert bra;-)

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

_En_ jente... *morsk*

Nå må du ikke være så streng, annegunn!

Det er spåkula som sier det, ikke vi. *Titte uskyldig i taket*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, det hender de tar feil. Høres ikke ut som det er mye tvil når det gjelder carmas jente da:-)

Vi får bare vente og se.

Men ultralydene har rett de aller fleste gangene, og 3D er vel enda mye sikrere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147461162' post='3110450]

Vedding er morsomt!

Jeg tipper (natt til) 21. mai!

Hva vinner jeg?

Ketchup-sangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får bare vente og se.

Men ultralydene har rett de aller fleste gangene, og 3D er vel enda mye sikrere?

Ja det er nok det, men det forutsetter nok likevel at lillemennesket er bittelitt samarbeidsvillig. Utstyret til gutten min vistes ikke, og han _er_ helt normalt utrustet der nede altså;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke være så streng, annegunn!

Det er spåkula som sier det, ikke vi. *Titte uskyldig i taket*

Hvis bare noen kunne spå hele ungen ut av magen snart, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken mail? carma-mailen eller den andre?

Jeg har prøvd begge, med forbehold om at jeg husker carmamailen, da. Med samme feilmelding (fatal error, host unknown).

Får du sendt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hvis bare noen kunne spå hele ungen ut av magen snart, så...

Togli tror at hun klamrer seg fast helt til 25., men det var vel noen som mente 14. også?

*Trøste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja det er nok det, men det forutsetter nok likevel at lillemennesket er bittelitt samarbeidsvillig. Utstyret til gutten min vistes ikke, og han _er_ helt normalt utrustet der nede altså;-)

"Utstyret til gutten min vistes ikke, og han _er_ helt normalt utrustet der nede altså;-)"

Klart han er! Det er min også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Togli tror at hun klamrer seg fast helt til 25., men det var vel noen som mente 14. også?

*Trøste*

Jepp, det var noen som mente 14. Jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...