Gå til innhold

Ståpikk om morgenen


max18

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jente27jente

For all del ikke gjør noe med det da! Det er helt normalt og vil kanskje ikke være like hyppig om noen år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du går på do og pisser, så enkelt er det, i alle fall ifølge min mann. Da daler pikken ned med en gang.

Noe medikamenter kan jeg aldri tenke meg at du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det deiligste som finnes er jo når jeg merker at han ved siden av meg i sengen ¨åkner med stå... :o)

Kan du ikke bare ta en runk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste menn/gutter har dette om morran

Tror ikke dette er noe en bør gjøre noe med, med mindre ikke reisningen gir seg, etter at du har vært på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noen useriøse svar!!!

Er det useriøst, når man vet at saltpeter har ereksjonsdempende effekt, og at Forsvaret blandet dette i maten til rekruttene før i tida, for å dempe sextrangen, slik at de kunne ha fokus på rekuttopplæringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isle o'view

Du går på do og pisser, så enkelt er det, i alle fall ifølge min mann. Da daler pikken ned med en gang.

Noe medikamenter kan jeg aldri tenke meg at du får.

Ståpikk etter en dyp søvnperiode er definitivt ikke fordi man har drømt erotiske drømmer. Dette er en tilstand som opptrer hos mange pattedyr i REMfasen. Hester har det veldig ofte. Jeg bor ved et stutteri, og ser ofte denne hestepikken som vipper opp og ned mens hingsten står og døser.Enkelte kvinner tror dette kommer av at man er kåt.Det er feil. At man er tissetrengt forsterker bare denne tilstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går på do og pisser, så enkelt er det, i alle fall ifølge min mann. Da daler pikken ned med en gang.

Noe medikamenter kan jeg aldri tenke meg at du får.

Kan du fortelle meg hvordan i huleste mannen din klarer å pisse med full ståpikk? Står på hodet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det deiligste som finnes er jo når jeg merker at han ved siden av meg i sengen ¨åkner med stå... :o)

Kan du ikke bare ta en runk da?

Eh... Du tror vel ikke at grunnen til at mannfolk har morrabrød er at de er kåte? Det er jo som å si at damer har utflod fordi vi er kåte. Sånn omtrent. :)

Men det _kan_ selvfølgelig være at de er kåte, og da er det jo deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståpikk etter en dyp søvnperiode er definitivt ikke fordi man har drømt erotiske drømmer. Dette er en tilstand som opptrer hos mange pattedyr i REMfasen. Hester har det veldig ofte. Jeg bor ved et stutteri, og ser ofte denne hestepikken som vipper opp og ned mens hingsten står og døser.Enkelte kvinner tror dette kommer av at man er kåt.Det er feil. At man er tissetrengt forsterker bare denne tilstanden.

Det er ganske enkelt fordi man har sovet/sover - det er et tegn på at kroppen er mer eller mindre uthvilt. Hvis man ikke sover ordentlig, og dermed ikke blir ordentlig utvilt (perioder med stress f.eks), så kan man oppleve at den står mindre (eller ikke i det hele tatt) om morgenen. Det er også rimelig individuellt i hvilken grad menn har morrabrød.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noen useriøse svar!!!

Heh-heh...et useriøst/dumt spørsmål fører nødvendigvis til useriøse/dumme svar :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...