Gå til innhold

Ståpikk om morgenen


max18

Anbefalte innlegg

Ståpikk etter en dyp søvnperiode er definitivt ikke fordi man har drømt erotiske drømmer. Dette er en tilstand som opptrer hos mange pattedyr i REMfasen. Hester har det veldig ofte. Jeg bor ved et stutteri, og ser ofte denne hestepikken som vipper opp og ned mens hingsten står og døser.Enkelte kvinner tror dette kommer av at man er kåt.Det er feil. At man er tissetrengt forsterker bare denne tilstanden.

Det sier mannen min også. Han sier han har morrabrød fordi han er tissetrengt, ergo daler den når han har tissa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du fortelle meg hvordan i huleste mannen din klarer å pisse med full ståpikk? Står på hodet? ;)

Hehe, ikke langt unna. Det er de eneste gangene jeg ser han pisse sittende, godt foroverbøyd og bøyer pikken ned. Det er visstnok ikke så behagelig, men nødvendig, ifølge han. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle meg hvordan i huleste mannen din klarer å pisse med full ståpikk? Står på hodet? ;)

Enkelte kaller det å tisse for : "å myke"

Nå kan jeg tenke meg hvor utrykke kommer fra he he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pluss minus

koffor gjøre noe med det??

det er bare døds digg å våkne med at gutten bak/ved siden av har bonings!

ekstra kosings det!!

*gnikkedi gnikkings*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leggern på skinna til toget har gått. Piriom.

Men hva skal vi gjørra når toget har gått? Piriom.

Rette ut bulken som skinna har fått? Pirimittmittpariandan diridittdittdariandanpiriom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hamtaroxx

Du kan drite og dra, jævla ståpikk.

Det eneste du kan gjøre er å pisse sittende på do,runke eller pule partneren...om du har en.

Eller takk for en særdeles morsom tråd! Ler meg ihjel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Men hva skal vi gjørra når toget har gått? Piriom.

Rette ut bulken som skinna har fått? Pirimittmittpariandan diridittdittdariandanpiriom.

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 16 år senere...

Annonse

max18 skrev (På 17.5.2006 den 20.24):

Hei...

Er det noe man kan gjøre for å forhindre det??

Hva heter medisinen som motvirker dette??

Morgenkvisten må du bare leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (31 minutter siden):

Morgenkvisten må du bare leve med.

På de 16 årene som har gått siden innlegget ble skrevet får vi håpe han har innfunnet seg med det. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (41 minutter siden):

På de 16 årene som har gått siden innlegget ble skrevet får vi håpe han har innfunnet seg med det. ;) 

Jeg har en kamerat fra din hjemby. Han forteller at når han har slike "problemer", bruker han å tenke på forfatteren av "En kald dag i helvete". Da går det raskt over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (12 timer siden):

På de 16 årene som har gått siden innlegget ble skrevet får vi håpe han har innfunnet seg med det. ;) 

I verste fall har problemet gått over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (12 timer siden):

På de 16 årene som har gått siden innlegget ble skrevet får vi håpe han har innfunnet seg med det. ;) 

 

Grendel skrev (2 minutter siden):

I verste fall har problemet gått over.

Hvis nicket hans fra dengangda antyder alder (altså 18), så får vi vel nesten håpe at det ikke har gått over i en alder av kun 34 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
avtrykk skrev (På 18.5.2006 den 21.12):

Enkelte kaller det å tisse for : "å myke"

 

Nå kan jeg tenke meg hvor utrykke kommer fra he he:)

"Å mykje"? Aldri hørt. "Å mige" sier vi her i kommunen.

Anonymkode: b4ffa...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...