Gå til innhold

Husleie - Noen som vet?


Anki

Anbefalte innlegg

Hva sier den av dine foreldre som er bestefars barn?

Det er mora mi som er hans barn. Både hun og resten av familien min er enige i at han ikke kan sette opp husleia så mye , fordi den ikke er verdt så mye.

Og dessuten har jeg spurt han flere ganger i løpet av den siste måneden om hva husleia blir på, men jeg får ikke noe svar. Det er bare til de andre i familien min han snakker om det. Jeg mener, det går vel an å gi oss beskjed så vi er forberedt på det økonomisk. Han kan da ikke komme og si hva han har bestemt seg for den dagen husleia skal betales?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva sier den av dine foreldre som er bestefars barn?

Det er mora mi som er hans barn. Både hun og resten av familien min er enige i at han ikke kan sette opp husleia så mye , fordi den ikke er verdt så mye.

Og dessuten har jeg spurt han flere ganger i løpet av den siste måneden om hva husleia blir på, men jeg får ikke noe svar. Det er bare til de andre i familien min han snakker om det. Jeg mener, det går vel an å gi oss beskjed så vi er forberedt på det økonomisk. Han kan da ikke komme og si hva han har bestemt seg for den dagen husleia skal betales?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, helt klart at man deler på husleia.

Men, går det ikke an for huseieren å si fra i god tid om hva husleia skal være på, så vi er forberedt på det?

Og nå er det jo ikke nødvendigvis sånn at en leilighet er verdt det dobbelte kun fordi det er 2 personer som deler på utgifter.

Med vennlig hilsen

Jeg er enig med deg at han burde sagt fra i god tid før han satt opp leia.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det vist mye synsing og mening..., men jeg synes du skal holde deg til Florence sitt innlegg. Det har nemlig kommet nye regler nå som beskytter leietaker mye bedre enn tidligere. (Deriblant egne regler om samboere...) Anbefaler deg å lese siste nummer av KK hvor de tar opp nettopp dette.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...