Gå til innhold

Flørte med noen på dol?


org

Anbefalte innlegg

HE-he du er vulgær.

Vet mora di at du skriver slik? :-)

Jeg kom på at kvinner ofte tror menn snakker slik seg i mellom når det er gutteparty, men slik er det ikke der jeg vanker. Når jeg tenker etter, så er det pokker så lite lavere emosjonelle ytringer av dette slaget.

Men derimot har jeg vært flue på veggen et par ganger, en gang gjennom et uferdig peisarbeid, et oppklaringens hemmelige hull i veggen mellom kjønna. Det var en redselsfull opplevelse. Da falt mange brikker ut av soklene sine.

Jeg vanker heller ikke i miljøer hvor det snakkes så veldig vulgært egentlig. Men jeg er ikke redd for å være vulgær i de rette fora:-)

Min mor tror at jeg er verdens snilleste og grommeste gutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Atlanteren? Jeg trodde hun var på Jupiter, jeg.

Så feil kan man ta. :)

Neida, men det er riktig at dere er på forskjellige planeter. En er på Venus, og en på Anus. Du får sjøl velge hvem som er hvor. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi kan dra til Spania og bade i rødvin :) Jeg har kjøpt tre nye bikinier til sommeren. Men de tåler kanskje ikke rødvin?

Skjønner jo på en måte at kameraten din føler seg litt beklemt. Tenker da på hun som er 18 år..ikke akkuret et barn lenger. men det kommer selvsagt litt an på hvor gammel kameraten din er. De har muligens behov for en farsfigur. Stakkars jenter.

I dag skal jeg male ferdig gangen...kanskje...og trene. Trener mye, men må jo dra til litt ekstra nå, siden jeg har lovet at jeg har så fin stuss. .

Det kan være lurt å være litt ydmyk med sine krav til seg selv og andre :-)

Selv burde jeg få fingern ut med trening. Men dressen fra 10 år tilbake passer enda, selv om tyngdekraften gjør sitt. Den ble ny etter en solid oppgradering i skulderhøyde. Etter 6 mnd måtte alle skjorter og jakker fornyes. Etter at det var over fikk jeg være mer i fred på byen og i jobben, og jeg ble brått ikke lenger så sliten i tavla og arma av kontorarbeid.

Trimsykkel er under ettersyn og i deler om dagen, en ny wire er i bestilling. Ny utesykkel er innkjøpt og nytt digitalt videokamera med stativ. Det var svinedyrt alt sammen, også bilen er ny.

Nye holdninger og nye interesser er innført. Et slitsomt år.

Og du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Det er mulig, men jeg er ikke desperat, jeg henger ikke som slips etter damene, jeg vil heller at de henger etter meg, hehe.

He-he...

Ganske mange av oss som leker slips i denne tråden her, i hvert fall...

Ha en fin dag, kjekken!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he...

Ganske mange av oss som leker slips i denne tråden her, i hvert fall...

Ha en fin dag, kjekken!

;-)

Hehe, takk og likeså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Personifica

Det kan være lurt å være litt ydmyk med sine krav til seg selv og andre :-)

Selv burde jeg få fingern ut med trening. Men dressen fra 10 år tilbake passer enda, selv om tyngdekraften gjør sitt. Den ble ny etter en solid oppgradering i skulderhøyde. Etter 6 mnd måtte alle skjorter og jakker fornyes. Etter at det var over fikk jeg være mer i fred på byen og i jobben, og jeg ble brått ikke lenger så sliten i tavla og arma av kontorarbeid.

Trimsykkel er under ettersyn og i deler om dagen, en ny wire er i bestilling. Ny utesykkel er innkjøpt og nytt digitalt videokamera med stativ. Det var svinedyrt alt sammen, også bilen er ny.

Nye holdninger og nye interesser er innført. Et slitsomt år.

Og du?

Kan vel si at dette året, foreløpig har vært relativt turbulent. Men egentlig er vel livet mitt alltid slik. Greit nok, blir litt sliten til tider, men føler ihvertfall at jeg er godt i live pga dette.

Digitalt kamera med stativ? Liker du å fotografere?

Elsker svart/hvitt portretter.

når det gjelder trening så har jeg som sagt alltid vært aktiv. Det gir meg mye overskudd. Og har ikke så store krav til andre. men en flott kropp er selvsagt ikke å forakte. Men har ikke noe spikret bilde på hva som er flott. Det mest sexy er vel mennesker som liker seg selv.

Sykkel har jeg også, men ikke ny. Men er ikke flink til å bruke den.Prøver å få med guttungen på sykkeltur, men han har blitt så forfengelig at han ikke skal bruke hjelm, ødelegger sveisen, så da blir det inge sykkeltur gitt.

Sikkert frekt å spørre om, og du behøver selvsagt ikke svare, men hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan i alle fall ikke sitte øverst begge to samtidig.....forresten,......det er mulig......etter hverandre...

Etter hverandre? Det var ingen dum ide, hehe.

Blir det både kvalitet og trekant nå?

;-)

Vi er som før sagt med på aaalt... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hverandre? Det var ingen dum ide, hehe.

Blir det både kvalitet og trekant nå?

;-)

Vi er som før sagt med på aaalt... hehe

Gir alltid kvalitet, men er litt usikker på dette med trekant. Er redd for at kvaliteten blir dårligere og blir den det, vil jeg ikke ha trekant:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må finne en litt dvask fyr med litt mage til deg. En godt trent mann blir for mye for deg vet du:-)

Og godt trent er du, ingen tvil om det. :-)

Akkurat som vi liker. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir alltid kvalitet, men er litt usikker på dette med trekant. Er redd for at kvaliteten blir dårligere og blir den det, vil jeg ikke ha trekant:-)

Vi vil heller ikke fire på kvaliteten nei.

Da vil vi heller fortsette som nå - med en om gangen.

Helt klart - gir ikke slipp på den kvaliteten nei, hehe. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Vi vil heller ikke fire på kvaliteten nei.

Da vil vi heller fortsette som nå - med en om gangen.

Helt klart - gir ikke slipp på den kvaliteten nei, hehe. :-)

Og jeg støtter som alltid den andre halvparten av Øvrigheta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg leste "flere på bananen"....*lol*... "

He he, det er nok best med bare en på bananen om gangen, selv ved trekant :-)

Trenger du mer skryt? Da kan jeg nevne det intense, utfordrende blikket ditt og overarmen som er så velskapt og veltrent at den bare MÅ klås på... For ikke å glemme magemusklene da *sikle*

Enig i det, best med en om gangen på bananen. *lol*

Er ellers _helt_ enig med deg i beskrivelsen av intense, sexy øyne, og en muskuløs mage og overarm. Her damper det mandighet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Og godt trent er du, ingen tvil om det. :-)

Akkurat som vi liker. *s*

mrxx har en fantastisk kropp, ingen tvil om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Enig i det, best med en om gangen på bananen. *lol*

Er ellers _helt_ enig med deg i beskrivelsen av intense, sexy øyne, og en muskuløs mage og overarm. Her damper det mandighet! :-)

"Her damper det mandighet! :-)"

Du har så rett!

*Tørker av skjermen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si at dette året, foreløpig har vært relativt turbulent. Men egentlig er vel livet mitt alltid slik. Greit nok, blir litt sliten til tider, men føler ihvertfall at jeg er godt i live pga dette.

Digitalt kamera med stativ? Liker du å fotografere?

Elsker svart/hvitt portretter.

når det gjelder trening så har jeg som sagt alltid vært aktiv. Det gir meg mye overskudd. Og har ikke så store krav til andre. men en flott kropp er selvsagt ikke å forakte. Men har ikke noe spikret bilde på hva som er flott. Det mest sexy er vel mennesker som liker seg selv.

Sykkel har jeg også, men ikke ny. Men er ikke flink til å bruke den.Prøver å få med guttungen på sykkeltur, men han har blitt så forfengelig at han ikke skal bruke hjelm, ødelegger sveisen, så da blir det inge sykkeltur gitt.

Sikkert frekt å spørre om, og du behøver selvsagt ikke svare, men hvor gammel er du?

Digital video. Prøver å lage noe fornuftig å tjene penger på.

Jeg er noenogførti.

Ellers er ikke DOL et egnet sted for å legge ut mer pesonlige ting. Det er ikke lovlig heller.

Vi blir sikkert enige om et annet sted som funker bedre for slike aktiviteter, og hvor du/jeg kan være litt anonyme en stund til.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Digital video. Prøver å lage noe fornuftig å tjene penger på.

Jeg er noenogførti.

Ellers er ikke DOL et egnet sted for å legge ut mer pesonlige ting. Det er ikke lovlig heller.

Vi blir sikkert enige om et annet sted som funker bedre for slike aktiviteter, og hvor du/jeg kan være litt anonyme en stund til.

[email protected]

Har gifteknivlobbyingen min funket?

Så hyggelig da! Håper dere finner tonen på mail og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...