Gå til innhold

Flørte med noen på dol?


org

Anbefalte innlegg

  • 16 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lillemus skrev (På 1.6.2006 den 12.05):

Mrxx og Prozak. Mrxx har jo alt fridd til meg her inne. ;o)

Står dem fortsatt med det valget? Er dem gift med to stykker? 

Anonymkode: abec9...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Står dem fortsatt med det valget? Er dem gift med to stykker? 

Anonymkode: abec9...36d

Mrxx er godt gift med en kvinne, Prozac vet jeg ikke. Selv har jeg også blitt gift på de 17 årene som har gått siden denne tråden ble startet. 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy vi hadde det her den gangen! Jeg har lest gjennom hele tråden og ledd høyt flere ganger. Og som jeg savner Ulvinnen med flere - og alt tullpratet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babette skrev (4 minutter siden):

Så gøy vi hadde det her den gangen! Jeg har lest gjennom hele tråden og ledd høyt flere ganger. Og som jeg savner Ulvinnen med flere - og alt tullpratet.

Jeg husker virkelig ikke at jeg har blitt fridd til, opptil flere ganger!, her på dol! Snakker om teflonhjerne! 😂 Men ja, vi hadde det utrolig moro her først på 2000-tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (11 minutter siden):

Jeg husker virkelig ikke at jeg har blitt fridd til, opptil flere ganger!, her på dol! Snakker om teflonhjerne! 😂 Men ja, vi hadde det utrolig moro her først på 2000-tallet!

Er det tull eller seriøst? Har noen blitt fridd til her inne på ordentlig? Folk som ble kjent gjennom dette forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (24 minutter siden):

Er det tull eller seriøst? Har noen blitt fridd til her inne på ordentlig? Folk som ble kjent gjennom dette forumet?

Neida, det er bare tull - Mrxx flørtet med og fridde til mange av damene her inne! 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Neida, det er bare tull - Mrxx flørtet med og fridde til mange av damene her inne! 😁 

Hehe. Jeg mener å huske at jeg møtte mrxx på Aker brygge en gang for mange år siden. Nå husker jeg ikke hvordan han så ut da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (6 timer siden):

Hehe. Jeg mener å huske at jeg møtte mrxx på Aker brygge en gang for mange år siden. Nå husker jeg ikke hvordan han så ut da. 

Når du sier det så husker jeg det faktisk! :D Mrxx er en fin fyr, jeg har blitt ganske godt kjent med ham gjennom årenes løp. :) Og han er veldig, veldig trofast mot sin frue. :)❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Haha! For en tråd! Jeg leste en god del av den i går 😁😁😁

Mange personer der som jeg gjerne skulle hatt tilbake på DOL....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hurja
cathlin skrev (8 timer siden):

Hehe. Jeg mener å huske at jeg møtte mrxx på Aker brygge en gang for mange år siden. Nå husker jeg ikke hvordan han så ut da. 

 

Lillemus skrev (1 time siden):

Når du sier det så husker jeg det faktisk! :D Mrxx er en fin fyr, jeg har blitt ganske godt kjent med ham gjennom årenes løp. :) Og han er veldig, veldig trofast mot sin frue. :)❤️ 

Han er en veldig hyggelig og snill, rolig og trofast mann som jeg også er så heldig å ha møtt og blitt ganske godt kjent med 😄 

Det er så fint å lese historien din, Lillemus. Så fint å lese at du har det så bra med mannen din 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurja skrev (36 minutter siden):

Han er en veldig hyggelig og snill, rolig og trofast mann som jeg også er så heldig å ha møtt og blitt ganske godt kjent med 😄 

Det er så fint å lese historien din, Lillemus. Så fint å lese at du har det så bra med mannen din 🥰

Mannen og jeg har det veldig, veldig fint fremdeles. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...