Gå til innhold

Alderen???


Lunepunen

Anbefalte innlegg

Hei,jeg lurer på hvor gammel Dere her inne var når Dere fikk barn?

Jeg ønsker selv et lite nurk! Men synes det er litt skummelt, man skal jo tross alt ta vare på et lite vesen som er totalt avhengig av deg og nytt for både mor og far:)

Lykke til alle Dere som har fått denne velsignelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Jeg var 18 da guttungen ble født, fylte 19 noen mnd senere.

Er ett stort ansvar, men en fantastisk opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller 25 i november. Har termin i april ;o)

Og jeg grugleder meg på en helt utrolig spesiell måte! ;o)

Dette er totalt nytt og fremmed, men herregud så gøy det kommer til å bli.. Bare kvalmen forsvinner og energien kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym jeg

Jeg fyller 25 i november. Har termin i april ;o)

Og jeg grugleder meg på en helt utrolig spesiell måte! ;o)

Dette er totalt nytt og fremmed, men herregud så gøy det kommer til å bli.. Bare kvalmen forsvinner og energien kommer tilbake!

Ååååhh, så koseli:) Ja, håper kvalmen din gir seg snart!!

Ønsker deg og dine en flott tid fremover:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fyller 25 i november. Har termin i april ;o)

Og jeg grugleder meg på en helt utrolig spesiell måte! ;o)

Dette er totalt nytt og fremmed, men herregud så gøy det kommer til å bli.. Bare kvalmen forsvinner og energien kommer tilbake!

Ååååhh, så koseli:) Ja, håper kvalmen din gir seg snart!!

Ønsker deg og dine en flott tid fremover:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster ble født 3 uker før jeg fylte 29 år. Mellomsøster 2 mnd etter at jeg fylte 30. Lillebror kom 2,5 mnd før jeg fylte 35.

Det kan føles veldig overveldende med ansvaret man får når man får barn. MEn det som er så flott er at man vokser med oppgaven. Den nyfødte krever deg veldig, men på ganske enkle måter (mat, bleieskift, bad og kos i store trekk). Etterhvert som barnet vokser, så vokser du også! Dermed blir det en gradvis økning i ansvar.

Men det er nok et stort sjokk for de fleste hvordan livet faktisk blir etter at man har fått barn. Det sies så flåsete at man har fått en ny sjef i huset, men det er faktisk sant! Og med førstemann kan det til tider være ganske tøft og frustrerende.

Men det går seg til, og man venner seg til det nye livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Vi hadde vært sammen i mange år før vi valgte å få barn. Godt å ha noen år sammen bare vi to.

Jeg var 28 da førstemann kom - deretter 30 og 33.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...