Gå til innhold

Alderen???


Lunepunen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Smoothe

17 år,

21 år,

23 år,

35 år,

Og 37 når sistemann kommer :-)

Med andre ord, en på 80-tallet

To på 90 tallet

Og to på "2000"-tallet

Så kjør på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smoothe

17 år,

21 år,

23 år,

35 år,

Og 37 når sistemann kommer :-)

Med andre ord, en på 80-tallet

To på 90 tallet

Og to på "2000"-tallet

Så kjør på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smoothe

17 år,

21 år,

23 år,

35 år,

Og 37 når sistemann kommer :-)

Med andre ord, en på 80-tallet

To på 90 tallet

Og to på "2000"-tallet

Så kjør på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Jeg fikk mitt første barn uka før jeg fylte 30. Nå venter jeg mitt tredje og er 34.

Heeei Albertine :-)

Jeg snubler innom gravidforum for første gang på flere år og hva ser jeg? Du skal ha små igjen? Så deilig! Gratulerer så mye, står det ellers bra til med dere alle fire?

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 21 år og 9mnd når nummer 1 ble født og kommer til å være 23 år og 8 måneder når nr 2 blir født =)

Om jeg kan spørre? Føler du deg for ung eller er det det beste som har hendt deg?

Det er det jeg føler jeg vil føle! At det vil være det beste som har hendt meg!!! Blir helt... Åååååååhhh, så nydeli! Når jeg ser barn og foreldre som nyter tida me hverandre! Vil gjerne ha det slik jeg å....!!

Håper det er ok at jeg spurt!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg kan spørre? Føler du deg for ung eller er det det beste som har hendt deg?

Det er det jeg føler jeg vil føle! At det vil være det beste som har hendt meg!!! Blir helt... Åååååååhhh, så nydeli! Når jeg ser barn og foreldre som nyter tida me hverandre! Vil gjerne ha det slik jeg å....!!

Håper det er ok at jeg spurt!!!:)

Føler meg ung, men samtidig er det det beste som har hendt meg. Var ikke helt meningen å bli så ung mor egentlig, men er veldig glad for det no =)

Helt greit at du spurte =)

Hvor gammel er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ung, men samtidig er det det beste som har hendt meg. Var ikke helt meningen å bli så ung mor egentlig, men er veldig glad for det no =)

Helt greit at du spurte =)

Hvor gammel er du da?

Hei, jeg er 22 år og gutt'n er 26 snart!! Har alltid hatt små barn rundt meg gjennom familien! Mange søskenbarn har vært tidlig ute med barn!

Men trur virkelig det er dette jeg vil:)

Men tør ikke å planlegge!

Men begge er enig om at skjer det så er det flott!!!:)

Har alltid ønsket at jeg skulle bli en ung mor!!

Det er virkelig noe jeg ønsker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heeei Albertine :-)

Jeg snubler innom gravidforum for første gang på flere år og hva ser jeg? Du skal ha små igjen? Så deilig! Gratulerer så mye, står det ellers bra til med dere alle fire?

Stor klem!

Undere skjer fortsatt, skjønner du...:) Vi har det bare bra, står på flyttefot igjen - hjem til Trondheim for godt. Vi må muligens bytte bolig nå når vi kanskje bli fem, men vi får se. Blir deilig å komme hjem! Og du er en racer i slanking, hører jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Undere skjer fortsatt, skjønner du...:) Vi har det bare bra, står på flyttefot igjen - hjem til Trondheim for godt. Vi må muligens bytte bolig nå når vi kanskje bli fem, men vi får se. Blir deilig å komme hjem! Og du er en racer i slanking, hører jeg?

Heisann :-)

Joda, jeg begynner å se ut som et helt vanlig menneske etterhvert nå. Men jeg føler meg alt annet enn vanlig da. Kan ikke huske at jeg noen gang har følt meg så flott som den første gangen en fyr tilbød seg å spandere en drink på meg på byen :-)

(Jeg takket riktignok nei, men jeg følte meg som askepott)

Det er kjekt å ha plass når du har tre barn. Jeg har jo bare mine to, men vi bor relativt romslig og det er deilig :-D

Håper formen utover i svangerskapet holder seg fin! Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...