Gå til innhold

Hvorfor IKKE få flere barn???


Gjest mamma til tre er nok

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma til tre er nok

Kommer jo helt an på hva slaga bil dere vil ha. En brukt Caravelle f.eks er jo overkommelig for de fleste. ;-)

Argumenter MOT flere barn, kjære deg. MOT :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • asterix

    11

  • puttelull

    4

  • laban

    1

  • ostepop1365380989

    1

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor har du bare et soverom og 40 kvadrat, med åtte barn? :o)))

Et midlertidig bosted i forb. med flytting, fordi det ikke finnes annet ledig her for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yuppijeje

Det er en god grunn!

Vårt hovedargument er at man skal ha tid til å følge opp de tre som allerede er her - tre forskjellige personligheter med forskjellige behov.

Likevel kjenner jeg at jeg gjerne skulle hatt en til...

"Likevel kjenner jeg at jeg gjerne skulle hatt en til... "

Med den innstillingen synes jeg bare du skal hoppe i det, ellers vil du angre deg.

Når minsten er så liten som to år, er det perfekt med nestemann. Tre eller fire går for det samme når de er så små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yuppijeje

Et midlertidig bosted i forb. med flytting, fordi det ikke finnes annet ledig her for tiden.

Aha, godt å høre at det ikke er permanent.

Håper du holder ut inntil dere får flytta da, 40 kvadratmeter hørtes kritisk ut med så mange unger. Bra det er sommer og finvær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er "ille nok" med tre i mai/juni og desember, når absolutt alle aktiviteter (det trenger ikke være spesielt aktive barn, det holder lenge med at de går på skolen) skal ha avslutningsarrangementer hvor du må være tilstede og ha med deg alt fra kostymer til hjemmelaget mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mamma til tre er nok

Fordi det er "ille nok" med tre i mai/juni og desember, når absolutt alle aktiviteter (det trenger ikke være spesielt aktive barn, det holder lenge med at de går på skolen) skal ha avslutningsarrangementer hvor du må være tilstede og ha med deg alt fra kostymer til hjemmelaget mat.

*noterer - godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, godt å høre at det ikke er permanent.

Håper du holder ut inntil dere får flytta da, 40 kvadratmeter hørtes kritisk ut med så mange unger. Bra det er sommer og finvær! :)

Vi har flytta. Det er på det nye stedet det ikke er noe større å oppdrive for tida, så det kan nok gå en god stund før vi får noe større enda. Men det går helt greit faktisk. Vi har fått lagret det meste av tingene våre og har tilgang til rom og lokaler for aktiviteter som krever mer plass, så vi har det fint vi. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baderen

Her jeg for tiden sitter på 40 kvm med ETT soverom ble teorien bare littegrann latterfremkallende. ;-)

Får håpe dere er gode venner!

Men med et soverom til alle, så er det ingen fare for at dere skal produsere flere barn ;-)

Jeg så lenger nede at det bare er midlertidig, får håpe dere får dere noe større snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ostepop1365380989

Et midlertidig bosted i forb. med flytting, fordi det ikke finnes annet ledig her for tiden.

Hvor gamle er barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker du flere barn så få flere barn!!!!

Jeg stoppet ved tre og det var mitt ønske.

Synes det er herlig med mennesker som ønsker mange barn....

Ikke la andre stoppe deg for det er ditt liv!

Masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ja, det var det det skulle være ja. ;-) Tenke, tenke...

Ehm...;-) Asterix er vel kanskje ikke den rette til å svare, eller;-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsikkefrø

Kan jeg få et barn av deg? jeg har bare èn og samboeren min vil ikke ha flere (vi er bare 22 år, så mye kan skje, men likevel...). Lag flere du, det hadde jeg gjort ;) jeg har en på 3 mnd og allerede vil jeg ha enda en! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm...;-) Asterix er vel kanskje ikke den rette til å svare, eller;-)?

Hysj, du forstyrrer meg i tenkingen. Tenke, tenke... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også mor til 3 nydelige unger. Friske og raske, og ingenting i veien med dem. Men nå er det slutt, fordi:

1) Jeg er _velidg_ syk i svangerskapene; bekkenløsning og hyperemesis gravidarum...

2) De skal faktisk følges opp!

3) Må ha større bil, - og det koster! Iom. at jeg ikke har full jobb, (70%, fordi skoleungen har fri en dag i uka), har vi rett og slett ikke råd.

4) Jeg vil bli kjent med ungene mine, og kjenner allerede nå at 3 er mer enn nok i så måte. De er alle 3 veldig forskjellige, og jeg er ikke istand til å involvere meg og bli kjent med mer enn 3 unger!

5) Tror ungene har det veldig bra som de har det. Det er litt over 2 år mellom alle tre, og det er helt supert!

6) Mine 3 unger kunne hatt en liten bror/søster på ca. 5 mnd. nå... MÅtte avbryte det svangerskapet pga. livmorhalskreft. Orker derfor ikke forsvare at vi ikke har flere unger, overfor andre med 3 og som venter en til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utflytta finnmarking

Vi har flytta. Det er på det nye stedet det ikke er noe større å oppdrive for tida, så det kan nok gå en god stund før vi får noe større enda. Men det går helt greit faktisk. Vi har fått lagret det meste av tingene våre og har tilgang til rom og lokaler for aktiviteter som krever mer plass, så vi har det fint vi. :-)

Så reportasje om dere i avisa.Neste sommer skla vi ta ei øyhopping der oppe og besøke gamle trakter.Lykke til med flyttinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så reportasje om dere i avisa.Neste sommer skla vi ta ei øyhopping der oppe og besøke gamle trakter.Lykke til med flyttinga.

Takk for det. Øyhopp her er en flott ferie ja. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utflytta finnmarking

Takk for det. Øyhopp her er en flott ferie ja. :-)

Dere bor på en fantastisk plass.Sats på turisme der du bor, det burde være mange som ønskrer å oppleve naturen hos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utflytta finnmarking

Takk for det. Øyhopp her er en flott ferie ja. :-)

Dere bor på en fantastisk plass.Sats på turisme der du bor, det burde være mange som ønskrer å oppleve naturen hos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...