Gå til innhold

Hvorfor IKKE få flere barn???


Gjest mamma til tre er nok

Anbefalte innlegg

Dere bor på en fantastisk plass.Sats på turisme der du bor, det burde være mange som ønskrer å oppleve naturen hos dere.

Stort potensiale her ja. Vi har en del planer i den retning kan du si. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • asterix

    11

  • puttelull

    4

  • laban

    1

  • ostepop1365380989

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest mamma til tre er nok

Kan jeg få et barn av deg? jeg har bare èn og samboeren min vil ikke ha flere (vi er bare 22 år, så mye kan skje, men likevel...). Lag flere du, det hadde jeg gjort ;) jeg har en på 3 mnd og allerede vil jeg ha enda en! :/

sorry, har ingen barn å avse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma til tre er nok

Jeg er også mor til 3 nydelige unger. Friske og raske, og ingenting i veien med dem. Men nå er det slutt, fordi:

1) Jeg er _velidg_ syk i svangerskapene; bekkenløsning og hyperemesis gravidarum...

2) De skal faktisk følges opp!

3) Må ha større bil, - og det koster! Iom. at jeg ikke har full jobb, (70%, fordi skoleungen har fri en dag i uka), har vi rett og slett ikke råd.

4) Jeg vil bli kjent med ungene mine, og kjenner allerede nå at 3 er mer enn nok i så måte. De er alle 3 veldig forskjellige, og jeg er ikke istand til å involvere meg og bli kjent med mer enn 3 unger!

5) Tror ungene har det veldig bra som de har det. Det er litt over 2 år mellom alle tre, og det er helt supert!

6) Mine 3 unger kunne hatt en liten bror/søster på ca. 5 mnd. nå... MÅtte avbryte det svangerskapet pga. livmorhalskreft. Orker derfor ikke forsvare at vi ikke har flere unger, overfor andre med 3 og som venter en til..

Du har mange gode poenger - og jeg er svært enig i at de skal følges opp - og det krever tid og energi.

Jeg håper at du er blitt frisk igjen etter livmorhalskreften - har en i slekta som også har hatt livmorhalskreft under svangerskapet, men det ble oppdaget så seint i svangerskapet at hun fikk fullføre det - hadde konekirurgi rundt uke 30 - og det gikk heldigvis bra for både henne og barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mange gode poenger - og jeg er svært enig i at de skal følges opp - og det krever tid og energi.

Jeg håper at du er blitt frisk igjen etter livmorhalskreften - har en i slekta som også har hatt livmorhalskreft under svangerskapet, men det ble oppdaget så seint i svangerskapet at hun fikk fullføre det - hadde konekirurgi rundt uke 30 - og det gikk heldigvis bra for både henne og barnet.

Takk for det!

Joda, jeg ble operert rett etter aborten, så det gikk bra. Men det var ingen morsom situasjon, nei!

Det er jo også feil å si at jeg tok abort _fordi_ jeg fikk kreft, men i og med alle de andre plagene, var jeg _sterkt_ frarådet å gjennomgå flere svangerskap fra før. At det i tillegg ble noe tull med celleprøvene, og livmorhalsen, gjorde at det var et naturlig valg.

Hadde alt ellers vært iorden, hadde jeg nok sittet her som 4-barns mor, ja... Huttetu;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...