Jump to content
Sign in to follow this  
Klara Q

FU: Når fødte du ifht termin?

Recommended Posts

@Inger

Uffda.

Nei, jeg ønsker meg ikke fødsel før tidligst ved fullgåtte 37 uker. Hvis jeg fikk velge, ville jeg født sånn ca. en uke eller to før :)

Jeg var veldig heldig. Gikk ut i permisjon en fredag, vannet gikk mandag morgen, og babyen kom natt til tirsdag 21.03.06 - nøyaktig 17 dager (2,5 uker) før termin. Søsteren min gikk 13 dager over termin og håpet å få babyen før julaften, men fødte isteden på selveste nyttårsaften.

Fortsetter under...

@Inger

Uffda.

Nei, jeg ønsker meg ikke fødsel før tidligst ved fullgåtte 37 uker. Hvis jeg fikk velge, ville jeg født sånn ca. en uke eller to før :)

Glemte å si at det var min førstefødte :-)

vin

1 :10 dager før

2 :ca. 5 uker før

3 :nesten 2 mnd. før

Mvh

j83!

Fødselen startet om kvelden på termin dagen, men ungen var ikke ute før ca 2 dager etterpå.

Åsemor

Statistiske forhåpninger om å føde før? Hehehe...

Jeg fødte over en uke etter terminen, men for meg var det helt ok. Det er noe sjit å være dritt lei av å være gravid, skjønner at det ikke er gøy spesielt lenge.

Klara Q

Statistiske forhåpninger om å føde før? Hehehe...

Jeg fødte over en uke etter terminen, men for meg var det helt ok. Det er noe sjit å være dritt lei av å være gravid, skjønner at det ikke er gøy spesielt lenge.

Det er i alle fall noe sjit når det er så forbanna &%*# varmt som det er i dag! Alt er vått og klamt og hovent og pust og pes! Synes synd på meg selv, gjør jeg. Og mannen jobber seg halvt ihjel, så jeg har ingen til å dille for meg heller. Det står tross alt i bokji at nå skal jeg behandles som en prinsesse. Drittbok! (Eller var det drittmann med drittjobb?) Hehehe.

Men egentlig vil jeg ikke føde for om et par uker. Jeg får bo i kjøleskapet så lenge! :D

Annonse

kaffepiken

Jeg fødte dagen før termin første gangen, og fem dager før termin andre gangen, hvis det kan være til oppmuntring.. :o)

bugge -jenta

En dag etter termin, førstefødte.

asterix

Gikk over termin med alle 8. Fra bare et par dager til 18 dager over.

Klara Q

Jeg fødte dagen før termin første gangen, og fem dager før termin andre gangen, hvis det kan være til oppmuntring.. :o)

Helt klart til oppmuntring! :)

ylvali1365381015

Jeg gikk tre dager iver med førstemann og fødte minstejenta fire dager før. ( og det var jammen bra for hun var STOR ) ;-)